AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg har blondt tynt nordisk hår, men det blir ikke lengre enn til rett over brystet. Håret er det jeg hater aller aller mest med meg selv... Jeg har det siste året brukt hair extensions (mikroringer påsatt profesjonelt) og bruker mye penger på dette. Det er jo verdt pengene føler jeg fordi jeg føler meg så mye bedre med langt tykkere hår. Men jeg kan jo ikke bruke extensions for resten av livet😕 Da er det sikkert ikke noe hår igjen å feste det på... Blir veldig redd når jeg leser at man får tynnere hår som eldre og mister mye hår under/etter graviditet😥 Mange kvinner klipper vel håret kort i 30-40 årene siden det blir tynt, men det vil jeg virkelig ikke😵 Jeg spiser veldig sunt med mye sunt fett, bruker lite hårprodukter og behandler håret fint. Bleker ikke. Andre som har samme problem? Hva gjør dere? Og tips til hva jeg kan gjøre? (Bilde fra Google. Mitt naturlige hår er som til venstre på bildet, bare litt lengre.) Anonymkode: 11d5d...650
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Ts her Min mor, søster og bestemor har veldig tykt hår. De har hatt hår ned på rumpa/hoftene. Mitt har aldri vært lengre enn til brystene... Så urettferdig🥺 Anonymkode: 11d5d...650
Majott Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg har blondt tynt nordisk hår, men det blir ikke lengre enn til rett over brystet. Håret er det jeg hater aller aller mest med meg selv... Jeg har det siste året brukt hair extensions (mikroringer påsatt profesjonelt) og bruker mye penger på dette. Det er jo verdt pengene føler jeg fordi jeg føler meg så mye bedre med langt tykkere hår. Men jeg kan jo ikke bruke extensions for resten av livet😕 Da er det sikkert ikke noe hår igjen å feste det på... Blir veldig redd når jeg leser at man får tynnere hår som eldre og mister mye hår under/etter graviditet😥 Mange kvinner klipper vel håret kort i 30-40 årene siden det blir tynt, men det vil jeg virkelig ikke😵 Jeg spiser veldig sunt med mye sunt fett, bruker lite hårprodukter og behandler håret fint. Bleker ikke. Andre som har samme problem? Hva gjør dere? Og tips til hva jeg kan gjøre? (Bilde fra Google. Mitt naturlige hår er som til venstre på bildet, bare litt lengre.) Anonymkode: 11d5d...650 Jeg synes du har fint hår, og burde heller bruke penger på ditt eget hår enn fake.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Jeg tror det hadde blitt veldig fint om du hadde klippet det til skuldrene. Ikke klipp opp håret som hun til venstre, da ser det tynnere ut. Anonymkode: 2293d...c9c
Sokkar Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Klipp håret. Hårkur. Hårmaske. Ingen hårføner eller rettetang eller krølltang. Vil du ha langt hår, må du stelle godt med håret ditt. Jeg har langt tykt hår, og bruker varme i håret en gang i året.. Og når solen treffer det om sommeren. I tillegg tar jeg tran og vitaminer.
Silva Pluvialis Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Sliter med det samme😞 Ønsker meg også langt hår, får aldri lengden jeg vil ha. Har ikke ekstensions da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå