Gå til innhold

begynt på zoloft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda tok mot til meg og begynnte på pillene jeg fikk av legen. kjenner litt bedring men muligvis er det bare innbilling skal ikke hjelpe så fort 3 dagen i dag. Men det jeg merker i stor grad er bivirkinger . jeg er så løs i magen at jeg  tror jeg blir gal . og det blir sårt i lengden . er småkvalm , men den har begynt å gi seg . munnen føles som sahara . Dette var ventet og skal gi seg men når da ??

Anonymkode: 97116...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det 2 mnd før bivirkningene ga seg. 

Anonymkode: 71605...887

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg tok det 2 mnd før bivirkningene ga seg. 

Hadde du de samme bivirkingene ?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda tok mot til meg og begynnte på pillene jeg fikk av legen. kjenner litt bedring men muligvis er det bare innbilling skal ikke hjelpe så fort 3 dagen i dag. Men det jeg merker i stor grad er bivirkinger . jeg er så løs i magen at jeg  tror jeg blir gal . og det blir sårt i lengden . er småkvalm , men den har begynt å gi seg . munnen føles som sahara . Dette var ventet og skal gi seg men når da ??

Tror du skal slutte å "føle etter" bivirkninger, da ender du opp med alle bivirkningene til slutt. Flytt fokuset over på hverdagslige ting, så slipper du unna de fleste bivirkningene. 

Anonymkode: a2526...06b

• Liker 2
Skrevet

Vær glad du får bivirkninger i starten, det betyr at du sannsynligvis får virkning også. Jeg fikk ingen av delene.

Anonymkode: c2313...0d6

Skrevet

Tror du skal slutte å "føle etter" bivirkninger, da ender du opp med alle bivirkningene til slutt. Flytt fokuset over på hverdagslige ting, så slipper du unna de fleste bivirkningene. 

Anonymkode: a2526...06b

vel løs mage og diare er veldig vanskelig å overse og ikke føle etter hehe..  ellers går det helt greit . 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vær glad du får bivirkninger i starten, det betyr at du sannsynligvis får virkning også. Jeg fikk ingen av delene.

Anonymkode: c2313...0d6

Venta på de og er ikke skjokka men vil gjerne gjøre noe andet en å løpe på do .

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du de samme bivirkingene ?

Jeg hadde kvalme pluss en hel haug andre bivirkninger også. 

Men det er som en sier her, ikke prøv å kjenn etter, bare forsett som vanlig. :)

Skrevet

Jeg hadde kvalme pluss en hel haug andre bivirkninger også. 

Men det er som en sier her, ikke prøv å kjenn etter, bare forsett som vanlig. :)

kvalmen overser seg ,  jobber fult så holder meg opptatt. Det er den den do løpingen jeg finner mere plagsomt , 

Skrevet

Jeg fikk forferdelige bivirkninger på Zoloft som endte opp med seponering. Hvis det er overlevbart ville jeg ha rådet til å holde ut, da bivirkningene er verst de første ukene før det gir seg. Jeg ville i alle fall ha gitt det to uker. Uansett er det viktigste å ha en dialog med behandler som har skrevet ut medisinene til deg. Bivirkninger er i utgangspunktet ikke indikasjon for seponering med mindre det er helt uutholdelig. 

Anonymkode: bb55d...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...