AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Joda tok mot til meg og begynnte på pillene jeg fikk av legen. kjenner litt bedring men muligvis er det bare innbilling skal ikke hjelpe så fort 3 dagen i dag. Men det jeg merker i stor grad er bivirkinger . jeg er så løs i magen at jeg tror jeg blir gal . og det blir sårt i lengden . er småkvalm , men den har begynt å gi seg . munnen føles som sahara . Dette var ventet og skal gi seg men når da ?? Anonymkode: 97116...d5b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 For meg tok det 2 mnd før bivirkningene ga seg. Anonymkode: 71605...887
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg tok det 2 mnd før bivirkningene ga seg. Anonymkode: 71605...887 Hadde du de samme bivirkingene ? Anonymkode: 97116...d5b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda tok mot til meg og begynnte på pillene jeg fikk av legen. kjenner litt bedring men muligvis er det bare innbilling skal ikke hjelpe så fort 3 dagen i dag. Men det jeg merker i stor grad er bivirkinger . jeg er så løs i magen at jeg tror jeg blir gal . og det blir sårt i lengden . er småkvalm , men den har begynt å gi seg . munnen føles som sahara . Dette var ventet og skal gi seg men når da ?? Anonymkode: 97116...d5b Tror du skal slutte å "føle etter" bivirkninger, da ender du opp med alle bivirkningene til slutt. Flytt fokuset over på hverdagslige ting, så slipper du unna de fleste bivirkningene. Anonymkode: a2526...06b 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Vær glad du får bivirkninger i starten, det betyr at du sannsynligvis får virkning også. Jeg fikk ingen av delene. Anonymkode: c2313...0d6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal slutte å "føle etter" bivirkninger, da ender du opp med alle bivirkningene til slutt. Flytt fokuset over på hverdagslige ting, så slipper du unna de fleste bivirkningene. Anonymkode: a2526...06b vel løs mage og diare er veldig vanskelig å overse og ikke føle etter hehe.. ellers går det helt greit . Anonymkode: 97116...d5b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær glad du får bivirkninger i starten, det betyr at du sannsynligvis får virkning også. Jeg fikk ingen av delene. Anonymkode: c2313...0d6 Venta på de og er ikke skjokka men vil gjerne gjøre noe andet en å løpe på do . Anonymkode: 97116...d5b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du de samme bivirkingene ? Anonymkode: 97116...d5b Jeg hadde kvalme pluss en hel haug andre bivirkninger også. Men det er som en sier her, ikke prøv å kjenn etter, bare forsett som vanlig. Anonymkode: 71605...887
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kvalme pluss en hel haug andre bivirkninger også. Men det er som en sier her, ikke prøv å kjenn etter, bare forsett som vanlig. Anonymkode: 71605...887 kvalmen overser seg , jobber fult så holder meg opptatt. Det er den den do løpingen jeg finner mere plagsomt , Anonymkode: 97116...d5b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 Jeg fikk forferdelige bivirkninger på Zoloft som endte opp med seponering. Hvis det er overlevbart ville jeg ha rådet til å holde ut, da bivirkningene er verst de første ukene før det gir seg. Jeg ville i alle fall ha gitt det to uker. Uansett er det viktigste å ha en dialog med behandler som har skrevet ut medisinene til deg. Bivirkninger er i utgangspunktet ikke indikasjon for seponering med mindre det er helt uutholdelig. Anonymkode: bb55d...a67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå