Gå til innhold

Harrytur til Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått lappen. Og holder til i Vestfold. Og har ei venninne jeg akkurat har blitt kjent med. Hun holder til i Lillehammer. Og vi har lyst til å dra på harrytur sammen til Sverige, men aner ikke hvor det er enklest å kjøre. Jeg vil helst ikke kjøre inn i Oslo. Men hadde jo fungert å kjøre gjennom oslo kanskje, men litt tungvindt og veldig langt. 

Selvom vår kjemi er helt på topp sammen, så vet jeg ikke om jeg er klar til å ha overnatting av ei jeg akkurat har blitt kjent med. Jeg var inne på tanken å ha hun hos meg en helg og dra på en lørdag for å ta båten over. Men jeg vet ikke om vi er heelt der enda selvom kjemien er helt ubeskrivelig topp. Det er noe med forhåndsregler jeg liker på ta.

Hvor er det best å kjøre?

Anonymkode: 7ff55...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat fått lappen. Og holder til i Vestfold. Og har ei venninne jeg akkurat har blitt kjent med. Hun holder til i Lillehammer. Og vi har lyst til å dra på harrytur sammen til Sverige, men aner ikke hvor det er enklest å kjøre. Jeg vil helst ikke kjøre inn i Oslo. Men hadde jo fungert å kjøre gjennom oslo kanskje, men litt tungvindt og veldig langt. 

Selvom vår kjemi er helt på topp sammen, så vet jeg ikke om jeg er klar til å ha overnatting av ei jeg akkurat har blitt kjent med. Jeg var inne på tanken å ha hun hos meg en helg og dra på en lørdag for å ta båten over. Men jeg vet ikke om vi er heelt der enda selvom kjemien er helt ubeskrivelig topp. Det er noe med forhåndsregler jeg liker på ta.

Hvor er det best å kjøre?

Anonymkode: 7ff55...523

Reis til Sandefjord og ta båten til Strømstad. Bruk gjerne litt tid i sentrum og kjør så opp til Nordby shoppingsenter. Tilbake kan dere enten ta ferja fra Strømstad til Sandefjord. Eller kjøre opp til Moss og ta ferja over til Horten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kjetil E skrev:

Reis til Sandefjord og ta båten til Strømstad. Bruk gjerne litt tid i sentrum og kjør så opp til Nordby shoppingsenter. Tilbake kan dere enten ta ferja fra Strømstad til Sandefjord. Eller kjøre opp til Moss og ta ferja over til Horten.

Er det jeg har pleid å gjøre, men er redd det vil bli for langt for hun fra Lillehammer stakkar, men jeg kunne jo kanskje da eventuelt hentet hun på togstasjon i moss

Anonymkode: 7ff55...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir voldsom til omveg for hun fra Lillehammer da, når det er kortere å kjøre over Kongsvinger.

Vurdert å kjøre over Ørje i stedet? Så kan dere møtes i Oslo, om hun fra Lillehammer ikke har egen bil. Eller ta båten fra Fredrikstad om hun først skal ta toget til Moss. Tar en del timer og bytting for henne da.

Anonymkode: 94308...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør gjennom Oslo, forbi Kløfta å ta av mot Kongsvinger. Charlottenberg. Hun fra Lillehammer kan komme ned dit. 

Blir ikke en kort tur. Du kommer til å bli ganske sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du sentralt i vestfold så kan reiseruten din se ut slik (Mysen er lagt inn da dette er nærmeste jernbanestasjon i indre mot Töckfors):

image.thumb.png.35cbe6f989dc4bfac76b44bf5f5624bc.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...