AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Kjente en liten rund kul litt nede på midten av brystet hans. Den er veldig bevegelig og ganske sikker på at dette er en fettkul. Er dette noe man drar til dyrlegen med? Må han bedøves sånn at han sovner for å ta prøve av kulen? Vil ikke dope han ned igjen da han måtte bedøves i sommer og de slet med å vekke han igjen. Han er 8 år Anonymkode: ac01a...080
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Er det en ting jeg har lært er det at man sjekker kuler, uansett hva! Ja, du burde ta en tur innom, så vurderer de videre hva de skal gjøre. Anonymkode: 3e348...71e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 De dopet ikke ned hunden min da de tok biposi. Jeg ville fått det sjekket så du slipper å ha det i bakhodet om det kan være kreft. Anonymkode: 895bf...5b3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Få de til å kjenne på den først. De kan ofte kjenne om den er farlig eller ikke. Er de usikre fjerner de den, raskt og enkelt. Nå vet de jo om hvordan hunden din reagerer, og har sikkert en løsning på det. Bestill en time og spør om råd🙂 Jeg har fått fjernet nærmere 20 kuler på min hund, alle har vært fettkuler. Han har sikkert 20 rundt om kring nå også, men alle godarta fettkuler, som verken vokser eller plager han. Anonymkode: 2cfb1...21c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Dyrlegen kjente på den og sa 99% sikkert at det var en fettkul. Jeg er jo fortsatt litt bekymret, men hun kunne tydeligvis ikke ta en biopsi uten å bedøve han? Syns det var rart egentlig.. Anonymkode: ac01a...080
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå