Gå til innhold

Tisset i senga som voksen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt så våknet jeg av at jeg tisset i senga, og jeg er i 20 årene, og var helt edru. Er det noen vits i å gå til legen når det bare har skjedd en gang? Er livredd for at det skal skje igjen, for jeg har samboer. Tisser alltid før jeg legger meg, og drikker ikke te så vet ikke hvorfor det skjedde...

Anonymkode: 64d79...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det ikke skjer igjen, behøver du ikke tenke mer på det. Det kan for eksempel ha vært en drøm som utløste det. Men skjer det på nytt, ville jeg kontakte lege.

Anonymkode: b3daf...5ed

• Liker 2
Skrevet

Det hender. Slapp av.

Anonymkode: d31e9...28f

Skrevet

Er det bare folk som drikker te som tisser på seg?

Anonymkode: 0e89d...4a3

• Liker 2
Skrevet

Du kan ha drømt at du var på do (Bare fordi du ikke husker at du drømte om det, så kan det godt være at det var en av drømmen)Normalt sett når du tisser i drømmen, så tisser du også i virkeligheten (meste parten av tiden)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare folk som drikker te som tisser på seg?

Anonymkode: 0e89d...4a3

Nei, men har lest at det kan vær en av årsakene, at man drikker mye te rett før man legger seg:)

Anonymkode: 64d79...e92

Skrevet

Jeg har helt edru i en alder av 23 år våknet sittende på sengekanten og tisset! Drømte at jeg var på do mens jeg i realiteten satt på madrassen.. 

Anonymkode: b6740...f47

Skrevet

Det har jeg gjort en gang også, for mange år siden.

Anonymkode: 372c3...cf0

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Har du mye stress eller er utsatt for et traume, kan sånt skje. Vedvarer problemet, kontakt lege. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...