Gjest Lizbet Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Først og fremst.... *daglig rens av ansiktet med gode produkter tilpasset din hud! Morgen og kveld. Da er mye gjort allerede! De reseptfrie preparatene har jeg ikke kjempegod greie på, men noen apotek har f eks cleracyl - skygg unna disse som du og får i dagligvaren. De gjør ofte mer skade enn nytte. Du har salisylproduktene - salisylsyren vil tørke ut kvisene, men har ingen erfaring med dem, så jeg vet ikke hvor bra de virker. Noen andre kan kanskje svare bedre på det.
Gjest Spacegirl Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har brukt Basiron, og syns den var veldig effektiv. Men det er sterke saker, så hvis du har ømfindtlig hud er det ikke sikkert du tåler den. Putevaret mistet faktisk all farge etter å ha sovet med denne geleen på om natta. Den skal smøres på rent ansikt 1-2 ganger daglig. Til å begynne med vil du få mer kviser, for alt det som ligger og venter på å komme ut, kommer på en gang. Men etter et par ukers bruk var jeg helt kvisefri. Så jeg kan anbefale å prøve denne hvis du er plaget med mye kviser.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Den 16. mai 2005 at 23.35, Gjest Spacegirl skrev: Jeg har brukt Basiron, og syns den var veldig effektiv. Men det er sterke saker, så hvis du har ømfindtlig hud er det ikke sikkert du tåler den. Putevaret mistet faktisk all farge etter å ha sovet med denne geleen på om natta. Den skal smøres på rent ansikt 1-2 ganger daglig. Til å begynne med vil du få mer kviser, for alt det som ligger og venter på å komme ut, kommer på en gang. Men etter et par ukers bruk var jeg helt kvisefri. Så jeg kan anbefale å prøve denne hvis du er plaget med mye kviser. Hei! Lurte på hvor gammel du var når du brukte dette? Jeg er bare 14, og lurer på om dette er noe for meg.. Anonymkode: 157fd...03d
Chizue Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Lurte på hvor gammel du var når du brukte dette? Jeg er bare 14, og lurer på om dette er noe for meg.. Anonymkode: 157fd...03d Det innlegget ble skrevet i 2005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå