Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Matchet med en dame på Tinder i kveld og skrev med henne i tre timer. Virker lovende. Jeg nevnte å treffes like før hun skulle legge seg, som hun var positiv til, men vi har ikke snakket noe konkret om når eller hva. 

Noen forslag? Vet ikke så mye om interesser. Jeg er mest keen på å gjøre noe, i hvert fall ikke bare sitte ved et bord og snakke. 

Hun er i 20-årene, jeg er i 30-årene. 

Endret av OnFire
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forslag? 😆

Skrevet

Gå en tur, minigolf på Oslo camping, bowling, biljard. Hva med å besøke et museum? 

Anonymkode: 7bd36...825

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå en tur, minigolf på Oslo camping, bowling, biljard. Hva med å besøke et museum? 

Ikke vært på minigolfen, er det innendørs (også)? Tenker litt på vær og vind også. Synd at det ikke er sommer lenger. 

Noen interessante museer? Ikke bare gamle steiner liksom 😄 vet om Teknisk Museum, men ikke oppdatert på hva som finnes der og det er kanskje mest for barn. 

Skrevet

Oslo camping har innendørs bane ☺️ 

Hva med naturhistorisk museum? Var der for ikke lenge siden og det er faktisk ganske morsomt ☺️

Skrevet
3 timer siden, OnFire skrev:

Ikke vært på minigolfen, er det innendørs (også)? Tenker litt på vær og vind også. Synd at det ikke er sommer lenger. 

Noen interessante museer? Ikke bare gamle steiner liksom 😄 vet om Teknisk Museum, men ikke oppdatert på hva som finnes der og det er kanskje mest for barn. 

Museeum kan fort bli «kleint» om en ikke liker det. Minigolf er supert kan le og ha en løs tone. Men er det ikke kjemi, må du holde ut en runde. Finn på noe som ikke tar så lang tid. Spasertur i en park etc. Er det velykket kan en utvide med kaffe/øl et sted. 

Anonymkode: 6ebb2...b71

• Liker 1
Skrevet

Gå en runde på biblioteket. Anbefal hverandre bøker, filmer, musikk. Se på de andre som er der. Sitt ned og ta en kaffe. 

Anonymkode: c5d09...bd6

Skrevet

Reptilparken?

Anonymkode: 5804c...be7

Skrevet
17 timer siden, OnFire skrev:

Matchet med en dame på Tinder i kveld og skrev med henne i tre timer. Virker lovende. Jeg nevnte å treffes like før hun skulle legge seg, som hun var positiv til, men vi har ikke snakket noe konkret om når eller hva. 

Altso, om du skreiv med ho i tre timar så burde du vel vere den av oss om veit mest om ho og kva ho likar/ikkje likar å gjere og så ut av det komme med dateforslag te ho.

Folk er ulike, tok med ei dame på haglebana på fyrstedate. Det var stor suksess, ho hadde ikkje skote før, men fy for eit suverent konkurranseinstinkt i ho. Hadde ikkje funka med dei fleste andre damer eg har treft, men ho fann eg ut gjennom praten at likte utfordringar så det blei det det. Så mitt tips til deg er at du må gjennom praten finne ut kva ho vil like og trigge på, så invitere ho på det.

Anonymkode: 25e44...e28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...