Gå til innhold

Til dere som er for uattraktive til dating, forhold +++

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags planer har dere med livet? 

Anonymkode: c572f...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er for uattraktive til forhold og dating. Tror du burde endre synet ditt litt på mennesker. 

Anonymkode: 25b80...c47

• Liker 9
Skrevet

Leve lykkelig og singel videre.

Anonymkode: e19da...082

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøver å finne styrke i å være selvstendig etter å ha mistet meg selv litt etter langvarig forhold, studerer hardt for å få en jobb hvor jeg både kan utgjøre en forskjell for andre og selvrealisering i ett, og pleier relasjoner med mine venninner som jeg er veldig glad i. Finner overraskende stor glede i litt rødvin og en god bok på kvelden og vakre sanger. 

Anonymkode: 34958...bb3

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fokusert på utdanning og karriere. Viktig å ha noe i livet som tar fokus! 

Anonymkode: eb012...cc8

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen er for uattraktive til forhold og dating. Tror du burde endre synet ditt litt på mennesker. 

Anonymkode: 25b80...c47

😊

Anonymkode: f3750...318

Skrevet

Har ikke store spesifikke planer akkurat nå for livet men tar det som det kommer.

Er kjipt å være uattraktive og uønsket men nå i 2019 er ikke forhold så veldig viktig da.

• Liker 1
Skrevet

Skaffe meg hund, og gå inn for å få en godt trent kropp i det minste...

Anonymkode: e6192...1ea

Skrevet

De kan jo finne seg uattraktive av det andre kjønn. Det florerer iallfall av mindre pene på tinder, for å si det på en veldig fin måte.

Anonymkode: 42e9f...d05

• Liker 1
Skrevet

Livet bester av MYE men enn et forhold. Bevare meg vel. Nyt friheten!

Anonymkode: d4bb3...9d6

Skrevet

Heldigvis er vi uttraktive såpas selvstendige at vi vet vi får et godt liv og vil klare oss helt fint uten en kjæreste. Så du slipper å bekymre deg for oss, ts😊 Men du burde nok ta et oppgjør med deg selv, så du ikke er så avhengig av en date eller kjæreste for å ha det bra.

Anonymkode: 430d3...dd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...