AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Del Skrevet 11. september 2019 Hvor ligger de fine, og mindre fine bydelene på Bryne? Anonymkode: 29a93...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Del Skrevet 11. september 2019 ? Anonymkode: 29a93...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 11. september 2019 #3 Del Skrevet 11. september 2019 Er Bryne blitt by? .. Og finnes der virkelig fine og mindre fine bosteder der?... Er riktignok lenge siden jeg bodde i Sandnes, men da var Bryne "langt ut på landet...".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Del Skrevet 12. september 2019 13 hours ago, Zienna said: Er Bryne blitt by? .. Og finnes der virkelig fine og mindre fine bosteder der?... Er riktignok lenge siden jeg bodde i Sandnes, men da var Bryne "langt ut på landet...".. Bryne fikk by-status i 2001! Alt utenfor Bryne er fint, Bryne er et mindre fint bosted. Anonymkode: 753bd...f04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Del Skrevet 12. september 2019 Bryne haugen og Line rett sør for Bryne. Du kan jo kjøpe dette f.eks https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155480195 Anonymkode: 9da0e...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 12. september 2019 #6 Del Skrevet 12. september 2019 Er ikke Bryne litt lite til å ha flere bydeler? Da jeg var der var det et lite sentrum og noe blokker etc rundt, også er det jo en del steder i området rundt selve bykjernen. Vet ikke om det også er Bryne, eller bare utenfor? Tenker på Lye, klepp(e)? Lenge siden jeg har vært på disse trakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Del Skrevet 12. september 2019 Bryne er jo landsby, ingen "fine bydeler" der. Anonymkode: 96f4b...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå