Gå til innhold

Villeste konspirasjonteori?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker konspirasjonsteorier!

Min favoritt er at den britiske kongefamilien er utenomjordiske reptiler. Den er faktisk ganske utbredt!

Sjekk ut David Icke, britenes svar på Däniken: "In 1999, he published The Biggest Secret, in which he wrote that the Illuminati are a race of reptilian humanoids known as the Babylonian Brotherhood, and that many prominent figures are reptilian, including George W. Bush, Queen Elizabeth II, Kris Kristofferson, and Boxcar Willie."

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Icke

Jeg liker også teorien om at månelandingen var falsk, at den egentlige Paul McCartney døde i 1969 og ble erstattet av en lookalike og alle teorier om at den amerikanske regjering drepte både JFK, Marilyn Monroe, Martin Luther King Jr m.fl., samt sto bak 9/11.

Og alle teoriene om en slags illuminati eller broderskap, som enten består av disse reptilene, en gjeng jøder som vil overta verden eller generelt en liten gruppe onde mennesker med mye makt som bare trekker i alle trådene og styrer universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter å ha nettopp lest ferdig Beatles av Saabye Christensen, er jeg også veldig fascinert av "Paul is Dead"-teorien :ler:

edit: leiferi, leifera

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...