Gå til innhold

Hvilken app til kaloritelling?


Hildamaria

Anbefalte innlegg

Hvilken app synes dere er best? Har prøvd myfitnespal, men den syns jeg har mange feil, og mange unorske (amerikanske?) matvarer. Har lastet ned roedeapp også, men den skjønner jeg ikke noe av, må kanskje ha premium e.l for at den skal funke ordentlig?

Enn lifesum, er det bra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lifesum er veldig bra, men jeg synes den er dyr. Yazio koster vel 299 kr for 12 mnd. Vesentlig billigere, og egentlig like bra. Bortsett fra at du ikke kan legge inn blanke kalorier. Det savner jeg fra Lifesum. Men det er ikke verdt de 900 kr ekstra altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, addict skrev:

Lifesum er veldig bra, men jeg synes den er dyr. Yazio koster vel 299 kr for 12 mnd. Vesentlig billigere, og egentlig like bra. Bortsett fra at du ikke kan legge inn blanke kalorier. Det savner jeg fra Lifesum. Men det er ikke verdt de 900 kr ekstra altså. 

Hva er blanke kalorier?

Anonymkode: 3bf1e...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er blanke kalorier?

Anonymkode: 3bf1e...e02

At du kan legge inn feks 300 kcal i dagsbudsjettet med tall i stedet for å logge en matvare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lifesum (gratisversjonen). Får søkt opp nesten alle matvarene jeh spiser. Trenger ikke betale dersom man kun skal bruke appen til å telle kalorier. 

Anonymkode: e3250...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2019 den 23.20, SPOCA skrev:

Bruker Fitbit og MyNetDiary. Synes ikke Lifesum er særlig bra til kaloritelling.

Hvorfor ikke? Nysgjerrig 😊

Anonymkode: 8b1d8...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Nysgjerrig 😊

Anonymkode: 8b1d8...62f

Det har med brukervennlighet, at man må ha premium for å i det hele tatt kunne koble mot fitbit osv. Da bruker jeg heller andre apper jeg er mer fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Lifesum og er veldig fornøyd. Sjekker næringsinnhold på mat selv, for å være sikker på at det er riktig. Og så lagrer jeg de som favoritt. Kan komme mange forslag opp som ikke nødvendigvis er riktig. Men veldig fornøyd☺️ 

Anonymkode: e7909...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev over her. Hvordan legger man inn blanke kalorier på Lifesum? 

Anonymkode: e7909...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går inn på lifesums nettside (via desktop) så får man tilbud om halv pris på ett år, hvis man betaler for hele året. Jeg betalte typ 250kr for et år med Lifesum Premium. 

Syns det er digg å kunne scanne matvarer med appen, så kommer de automatisk opp med kalorier. Så slipper man å søke dem opp 😊

Anonymkode: aeadd...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker myfitnesspal. Teller kalorier selv og loggfører. Viktig å kunne matematikken :) 

Anonymkode: 595d2...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...