AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Det gjør meg syk. Når jeg liker en mann blir jeg syk. Hvordan klarer dere å handle å faktisk gå for vedkommende? For jeg blir skremt av alt jeg leser også her. Du faller vel for dem fordi de er sjarmerende? Men disse er vel egentlig bare drittsekker. Jeg føler egentlig at forelsker og dating bare er en slags "X-factor audition". Sjansen for at han er seriøs med akkurat DEG er vel ganske lav? Anonymkode: 54fd5...d23 1
Darkrobin27 Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 og dette er grunnen til at folk skal slutte og lese alt som står på KG. 70% er bare tull.. Folk skremmer seg selv mere en de trenger på nettet..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 23 minutter siden, Darkrobin27 skrev: og dette er grunnen til at folk skal slutte og lese alt som står på KG. 70% er bare tull.. Folk skremmer seg selv mere en de trenger på nettet.. Hvorfor skulle de tulle? Jeg blir lei meg og nedstemt når jeg liker noen Anonymkode: 54fd5...d23
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle de tulle? Jeg blir lei meg og nedstemt når jeg liker noen Anonymkode: 54fd5...d23 Min erfaring.... alle jeg forelsker meg i.. blir aldri forelsket i meg. Nå har jeg passert 50 så d kommer nok aldri til å skje nå. Er jo snart 100 og gamlehjemmet venter😞😞 Anonymkode: 21afb...268
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #5 Skrevet 11. september 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring.... alle jeg forelsker meg i.. blir aldri forelsket i meg. Nå har jeg passert 50 så d kommer nok aldri til å skje nå. Er jo snart 100 og gamlehjemmet venter😞😞 Anonymkode: 21afb...268 Det er dette jeg er redd for også. Anonymkode: 54fd5...d23
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #6 Skrevet 11. september 2019 Min erfaring er at jeg forelsker meg i er enten drittsekk;eller at jeg finner en bra mann men som ikke er forelsket i meg. Men har også opplevd flere ganger at mannen er forelsket i meg mens jeg er ikke forelsket i han. Er 32 år å hadde egentlig nesten gitt opp å finne meg en kjæreste som jeg forelsker meg i,men nå skal jeg faktisk på date i helgen å håper det blir match Anonymkode: 46ca9...47d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at jeg forelsker meg i er enten drittsekk;eller at jeg finner en bra mann men som ikke er forelsket i meg. Men har også opplevd flere ganger at mannen er forelsket i meg mens jeg er ikke forelsket i han. Er 32 år å hadde egentlig nesten gitt opp å finne meg en kjæreste som jeg forelsker meg i,men nå skal jeg faktisk på date i helgen å håper det blir match Anonymkode: 46ca9...47d Lykke til!😊 Anonymkode: 535e5...07f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå