Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen utdannede sykepleiere som jobber som helsesekretær, som kan fortelle om arbeidsoppgaver, lønn, og generelt om jobbhverdagen?? 

Anonymkode: 2bfaf...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det mens jeg utdannet meg til noe annet. Jeg satt i skranken i en poliklinikk. Tok blodprøver, satte opp pasienter på timer, tok betaling osv. Hadde lønn som en sekretær, tror jeg hadde hele 320.000 i året 🙄 Dette er tre år siden nå da. De med autorisasjon og full ansiennitet tjente 380.000 tror jeg.

Synes det var pyton, men bedre enn å jobbe som sykepleier. Men hadde aldri greid å sitte der resten av karrieren, fem år var mer enn nok.

Anonymkode: 0a9c4...466

• Liker 1
Skrevet

Vil ens ansiennitet  som sykepleier overføres, altså jeg har 10 års annsieneitetn nå, vil jeg få lønn tilsvarende 10 års helsesekretær ansiennitet?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil ens ansiennitet  som sykepleier overføres, altså jeg har 10 års annsieneitetn nå, vil jeg få lønn tilsvarende 10 års helsesekretær ansiennitet?

Jeg jobber i kommunal helsetjeneste og der telles all arbeidserfaring som annsinitet, uavhengig av hvilket arbeid du har hatt før i hvertfall, mener det var det samme på sykehuset også da jeg jobbet der.

Anonymkode: fdbaa...058

Skrevet

Det er vanskelig å få jobb som helsesekretær. Jeg har søkt selv, men ikke fått jobb. Tar helsesekretær nå.

Anonymkode: 35ee8...c4b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det mens jeg utdannet meg til noe annet. Jeg satt i skranken i en poliklinikk. Tok blodprøver, satte opp pasienter på timer, tok betaling osv. Hadde lønn som en sekretær, tror jeg hadde hele 320.000 i året 🙄 Dette er tre år siden nå da. De med autorisasjon og full ansiennitet tjente 380.000 tror jeg.

Synes det var pyton, men bedre enn å jobbe som sykepleier. Men hadde aldri greid å sitte der resten av karrieren, fem år var mer enn nok.