AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Hei! Jeg er en jente på 20 år som har slitt litt med nattesvette tidligere i forbindelse med røyking av cannabis, og slutting. Dette vet jeg er helt normalt men siste ukene har jeg ikke røykt men likevel svettet veldig mye om natten. Hver dag i sikkert flere uker. Jeg har hatt en forskjølelse og antok at dette var årsaken, men nå har jeg vært frisk i en uke og det er fortsatt ikke vekke. Jeg har lett på nett etter årsaker men kommer ikke fram til noe. Kan det være bakterieinfeksjonen fra forskjølelsen som henger igjen? Burde jeg gå til legen? Vil også bare nevne at jeg går på P-piller og ikke har mensen i det hele tatt grunnet sykdommen endometreose. Så tror ikke det er hormonelt. I tillegg leser jeg på nett at man skal skru ned varmen, få seg vifte etc. men jeg er ikke varm slik som mange andre beskriver. Våkner ofte iskald og skjelven men fortsatt helt våt av svette... Har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Hilsen en som er lei av å skifte på sengen....... Anonymkode: cb8e7...1c3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Nattesvette er et såkalt alarmsymptom. Det er fordi det kan være årsak til alvorlig sykdom. Så ja, du skal absolutt gå til lege. Og slutt med narkotika. Anonymkode: c8206...736
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Det kan ta mange, mange måneder før man slutter å svette etter narkotikabruk. Håper du har kommet på bedre tanker Anonymkode: 8157d...80e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå