AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Mistenker kanskje dette bør gå til en lege, men spør først her.. 😉 Har PCOS, absolutt ingen barneønske, så jeg går på p-piller. Etter noen år uten Metformin, har jeg nå starta opp igjen... Men, ca 1,5 uke etter oppstart, har jeg begynt å småblø daglig.. Kan det ha en sammenheng med Metforminen, eller er kroppen helt på bærtur av andre årsaker? Vet selvfølgelig at det ikke er noen her inne som har fasit på dette, men skulle bare sjekke om det er noen med erfaringer før jeg evt hører med lege. 😊 Anonymkode: cb811...cdc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Metformin går på nyrene, først og fremst. Så vaginal blødning kommer nok ikke av det. Hvor lenge har du gått på p-pillene? Anonymkode: 7463e...3ad
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Metformin går på nyrene, først og fremst. Så vaginal blødning kommer nok ikke av det. Hvor lenge har du gått på p-pillene? Anonymkode: 7463e...3ad I alt for mange år.. 😂 Neida, har lang erfaring med dem, så de et nok ikke problemet. 😊 Får ta meg en legetur hvis det ikke gir seg.. Anonymkode: cb811...cdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå