Gå til innhold

Hjelp meg med basisgarderobe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg har alt for mye ræl i skapene og nesten ingenting som egentlig kan brukes som basisplagg og bli nye antrekk med små justeringer. Lite som passer sammen og mye er kjøpt fordi den var fin eller praktisk og ikke fordi den passer med alt det andre. 

 

Jeg vil gjerne bli enklere og penere i stilen, og kanskje investere i noen gode kvalitetsplagg som kan brukes til alt. Har feks en cardican fra bruns bazaar som går til alt. 

 

Vil du vise meg hva som er ditt må-ha-plagg i skapet og som enkelt kan brukes med "alt"? Setter pris på om du kan linke til et eksempelplagg eller poste et bilde, men ikke et krav ❤️

 

Er forsåvidt en kraftig jente med store bryster (som er relevant for noen plagg, dette er ikke en sexannonse 😂), har 2 barn og jobber på kontor. Stryker ikke klær 🙈

Anonymkode: 3bd66...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker mye hvite og svarte singletter og t skjorter. Kan brukes med både cardigan, blazer, jakke og under fine ullgensere. 

Invister I et enkelt skjørt du synes er både fint og behagelig, samme med bukser. 

Hvite eller svarte strykefrie skjorter har jeg også. Har og en favoritt fra tommy Hilfiger som er mørkeblå. Passer perfekt til jobb. 

Anonymkode: 6583d...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å bruke de plaggene du allerede har i skapet fremfor å kjøpe nytt. Hva er det med plaggene du ikke liker? Hvilke endringer kan gjøres på plagget? Farg om. Sy om. Legg opp. Rynk skuldre. Dekk til med et pynteskjerf. 

Anonymkode: b6082...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stil er slik: sort eller grå bukse, i form av skinny jeans eller dressbukse. Til hverdags kombinerer jeg buksen med enten en enkel litt romslig genser, eller en pen t-skjorte uten trykk sammen med en blazer. Skal jeg pynte meg tar jeg en pen, enkel bluse eller topp sammen med et penselskjørt. 

Anonymkode: e60b6...0d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...