AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Jeg var ganske ung jente på den tiden, og var seksuell uerfaren. Traff en fyr på byen og ble med han hjem. Det ble til roting og klærene endte fort på gulvet. Jeg merket at jeg ble fort våt og vi skyndte oss inn på soverommet hans. Plutselig så måtte han på do, og doen er rett ved soverommet , og jeg hørte godt hva han drev med. Det hørtes ut som at han runket , kunne ikke fatte hvorfor, så hørtes det nesten ut som at han kom. Tenkt at jeg sikkert at jeg hadde hørt feil. Han kom ut, fortsatt stiv og klar for action. Vet at mange mister ereksjon fort etter utløsning , så tenkte at jeg sikkert innbilte meg det. Han lurte på om jeg likte det litt kinky , noe jeg gjør. Han ba meg ligge på ryggen og lukke øynene, ba meg åpne kjeften og han sa nå får du pølsa mi. Jeg kniste litt og han stappet inn pølsa si. jeg sugde han , så trakk han den ut og lurte på om jeg ville han den igjen, ja selvfølgelig sa jeg. Åpne opp kjeften din tøs sa han og jeg gjorde det . Plutselig hører jeg en rar lyd , som om noen prøver å presse ut noe, før jeg vet ordet av det så får jeg en svær ladning med sperm i kjeften. har ikke noe ikke noe imot sperm i kjeften, men denne spermen kom ikke fra pikken, men fra rompa hans. For jeg lukket opp øynene og stirret rett inn en spermdryppende anus. Drittsekken hadde faktisk runket på do og fått spermen inn i rumpa, klar for å slippe det ut senere 😮 Han lo som en liten drittunge og sa at den hadde jeg ikke forventet meg. Han fikk beskjed om å pelle seg til helvete ut og hørte ikke noe fra han etter den natten. Takk og lov. Anonymkode: 642b2...854 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Hva får du ut av å skrive kvalme skrønehistorier på kg?? Anonymkode: b4705...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får du ut av å skrive kvalme skrønehistorier på kg?? Anonymkode: b4705...8d1 skrønehistorie? tror du at jeg lo når dette skjedde? viser seg at han gjør mye rart, og prøvde seg på ei venninne av meg 3 uker senere. Anonymkode: 642b2...854 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Troll, Bevis nr. 1: først sier du at du ble med han hjem, til slutt sier du at du kadtet han ut av ditt hus. Disgusting historie. Anonymkode: 33888...863 9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 Når du lyver må du huske hva du har sier....og det gjør tydeligvis ikke du...🤣🤣 Anonymkode: 43736...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Troll, Bevis nr. 1: først sier du at du ble med han hjem, til slutt sier du at du kadtet han ut av ditt hus. Disgusting historie. Anonymkode: 33888...863 Skrev jeg det? Nei! Jeg sa at han skulle pelle seg ut, som i ut av soverommet Ja jeg var såpass frekk tilbake. jeg var kanskje ung, men ikke dum å finner meg ikke i alt. Anonymkode: 642b2...854 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skrev jeg det? Nei! Jeg sa at han skulle pelle seg ut, som i ut av soverommet Ja jeg var såpass frekk tilbake. jeg var kanskje ung, men ikke dum å finner meg ikke i alt. Anonymkode: 642b2...854 Ah, du ble bare værende på hans soverom resten av natten, mens han køkset i stua. Makes sense. Ble vel frokost og da dagen etter? Anonymkode: 81131...a3e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah, du ble bare værende på hans soverom resten av natten, mens han køkset i stua. Makes sense. Ble vel frokost og da dagen etter? Anonymkode: 81131...a3e Ja jeg var streng å han hørte faktisk på meg.. frokost dagen etter? erru dum? så fort det ble lyst så tok jeg første buss. jeg skulle gjerne tatt taxi den natten, men det var 03 om natta å ikke ble det mye søvn heller. Anonymkode: 642b2...854 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, du ble bare værende på hans soverom resten av natten, mens han køkset i stua. Makes sense. Ble vel frokost og da dagen etter? Anonymkode: 81131...a3e Traff en fyr på byen og ble med han hjem. Og så hiver du ham ut..... Anonymkode: 43736...ee7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg var streng å han hørte faktisk på meg.. frokost dagen etter? erru dum? så fort det ble lyst så tok jeg første buss. jeg skulle gjerne tatt taxi den natten, men det var 03 om natta å ikke ble det mye søvn heller. Anonymkode: 642b2...854 Er taxiene nattestengt det du holder til? Anonymkode: 81131...a3e 1
Maaaddepaaadde Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 At folk virkelig må henge seg opp i om det er et troll eller ikke 🤪🤦🏼♀️ Kunne jo vært en artig tråd uansett 😅😂 2
Summ Skrevet 10. september 2019 #12 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er taxiene nattestengt det du holder til? Anonymkode: 81131...a3e Blir jo ikke en bra story om hun hadde ikke hadde lugget våken hele natten i sengen til en som akkurat hadde bæsjet sperm i fjeset hennes mens hun ventet på at det skulle bli lyst 😂😂
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #13 Skrevet 10. september 2019 5 minutter siden, Summ skrev: Blir jo ikke en bra story om hun hadde ikke hadde lugget våken hele natten i sengen til en som akkurat hadde bæsjet sperm i fjeset hennes mens hun ventet på at det skulle bli lyst 😂😂 helvete hva er det med dere? jeg var 19 å kanskje litt dum som ble der. å til dere som klager over at jeg ikke ringte taxi. vet dere hvor jeg bor? Jeg bor 14 eller 15 km fra der han bor, vet dere hvor dyrt det blir med taxi? jeg driter ikke penger. Anonymkode: 642b2...854 1
Summ Skrevet 11. september 2019 #14 Skrevet 11. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg var streng å han hørte faktisk på meg.. frokost dagen etter? erru dum? så fort det ble lyst så tok jeg første buss. jeg skulle gjerne tatt taxi den natten, men det var 03 om natta å ikke ble det mye søvn heller. Anonymkode: 642b2...854 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: helvete hva er det med dere? jeg var 19 å kanskje litt dum som ble der. å til dere som klager over at jeg ikke ringte taxi. vet dere hvor jeg bor? Jeg bor 14 eller 15 km fra der han bor, vet dere hvor dyrt det blir med taxi? jeg driter ikke penger. Anonymkode: 642b2...854 Det er bra å huske hva man skriver. Det er derfor vi stusser, du motsier deg selv 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #15 Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Summ skrev: Det er bra å huske hva man skriver. Det er derfor vi stusser, du motsier deg selv motsier meg selv? glemte å skrive å det er dyrt i det ene innlegget. men det sier seg selv da.. at taxi er dyrt Anonymkode: 642b2...854 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #16 Skrevet 11. september 2019 Fyren klarte å komme i sin egen rumpe ja. En av disse kjente akrobat-spermerne Anonymkode: 79bb5...7bf 2
Arabella Skrevet 11. september 2019 #17 Skrevet 11. september 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ganske ung jente på den tiden, og var seksuell uerfaren. Han lurte på om jeg likte det litt kinky , noe jeg gjør. Han ba meg ligge på ryggen og lukke øynene, ba meg åpne kjeften og han sa nå får du pølsa mi. Jeg kniste litt og han stappet inn pølsa si. jeg sugde han , så trakk han den ut og lurte på om jeg ville han den igjen, ja selvfølgelig sa jeg. Åpne opp kjeften din tøs sa han og jeg gjorde det . Plutselig hører jeg en rar lyd , som om noen prøver å presse ut noe, før jeg vet ordet av det så får jeg en svær ladning med sperm i kjeften. har ikke noe ikke noe imot sperm i kjeften, men denne spermen kom ikke fra pikken, men fra rompa hans. For jeg lukket opp øynene og stirret rett inn en spermdryppende anus. Drittsekken hadde faktisk runket på do og fått spermen inn i rumpa, klar for å slippe det ut senere 😮 Anonymkode: 642b2...854 Joda, denne historien høres riktig troverdig ut. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #18 Skrevet 11. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren klarte å komme i sin egen rumpe ja. En av disse kjente akrobat-spermerne Anonymkode: 79bb5...7bf 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: helvete hva er det med dere? jeg var 19 å kanskje litt dum som ble der. å til dere som klager over at jeg ikke ringte taxi. vet dere hvor jeg bor? Jeg bor 14 eller 15 km fra der han bor, vet dere hvor dyrt det blir med taxi? jeg driter ikke penger. Anonymkode: 642b2...854 Men daten din driter sperm:-) Anonymkode: 81131...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #19 Skrevet 11. september 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren klarte å komme i sin egen rumpe ja. En av disse kjente akrobat-spermerne Anonymkode: 79bb5...7bf Å herregud er det mulig 😮 Er folk dumme her eller bare leker dere det? Han kom ikke i sin egen rumpe. Du vet når en gutt kommer så går det an komme i hånden sin, eller hva faen han hadde inn på badet, som for eks en kopp eller glass, for så å få det inn i sin egen rumpe? Jeg gidder ikke å spekulere i hvordan han gjorde det, for det ekkelt uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Anonymkode: 642b2...854 1
Summ Skrevet 11. september 2019 #20 Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å herregud er det mulig 😮 Er folk dumme her eller bare leker dere det? Han kom ikke i sin egen rumpe. Du vet når en gutt kommer så går det an komme i hånden sin, eller hva faen han hadde inn på badet, som for eks en kopp eller glass, for så å få det inn i sin egen rumpe? Jeg gidder ikke å spekulere i hvordan han gjorde det, for det ekkelt uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Anonymkode: 642b2...854 Veldig vanlig faktisk. Man kjøper sprøyte på apoteket, også drar man med ei dame hjem fra byen, har en kopp klar på badet, også suger man sæden inn i sprøyta, og spruter det opp i endetarmen. Dette tenner man så mye på, at man fortsatt har ereksjon etter Alt er inne i endetarmen, også går man å blir sugd litt for deretter å bæsje sæd i fjeset på jenta. Det beste er den delen der man blir kastet ut og legger seg i stua, mens jenta ligger med sæd fra endetarmen på seg selv og i håret og venter på at det lysner. Veldig vanlig, har jeg hørt... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå