Gå til innhold

Finnes det billigere internett enn 517,- pr/mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel an på hvem som leverer der du bor, hvilken hastighet etc det. Jeg har Internett via lokal kabel TV og betaler 305kr mnd 

Anonymkode: a9003...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 499 for 5mbps bredbånd for nextgentel, mamma og pappa betaler 499 før både kabel og fibernett, bor helt to forskjellige steder i landet. Du må se hva leverandøren kan levere hos deg og eventuelt bestille den laveste hastigheten (ikke at vi hadde noe valg, 5 var bokstavelig talt det eneste som kunne leveres.. Jippi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor mye data trenger du?

Anonymkode: cbb67...265

Svært lite, er bare en person, og det mest avanserte jeg gjør er å se på film.

Anonymkode: 07d49...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Svært lite, er bare en person, og det mest avanserte jeg gjør er å se på film.

Anonymkode: 07d49...e6e

Å se på film er noe av det mest "avanserte" man kan gjøre på nett siden det krever mer båndbredde enn det meste annet. Når du gjør det er du nødt til å ha fastlinje, mobilt bredbånd blir for dyrt. Jeg tror ikke du kan få noe som er noe særlig billigere uten å flytte til et sted som har internett inkludert i husleia.

Anonymkode: 8596e...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

503 mitt koster. Homenet sitt, da er også tillegget for å ikke ha fasttelefon med i prisen. Har ikke funnet noe billigere her hvor jeg bor. 

Anonymkode: 6edec...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ikke mulig å finne noe særlig billigere da nei, kjipt at det skal være så dyrt...

Anonymkode: 07d49...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å se på film er noe av det mest "avanserte" man kan gjøre på nett siden det krever mer båndbredde enn det meste annet. Når du gjør det er du nødt til å ha fastlinje, mobilt bredbånd blir for dyrt. Jeg tror ikke du kan få noe som er noe særlig billigere uten å flytte til et sted som har internett inkludert i husleia.

Anonymkode: 8596e...930

Overhodet ikke. Ice gir deg 1000GB og nok fart til at en kan se film i HD med Data Frihet.

Koster totalt 398 i mnd, dette inkluderer et mobilabb på 6GB. Har det selv og kan garantere 100% at det virker og holder mål.

Anonymkode: 8a992...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Ice gir deg 1000GB og nok fart til at en kan se film i HD med Data Frihet.

Koster totalt 398 i mnd, dette inkluderer et mobilabb på 6GB. Har det selv og kan garantere 100% at det virker og holder mål.

Anonymkode: 8a992...3a4

Kommer nok litt an på hvor man bor, jeg hadde moblit her før og det fungerte ikke særlig godt.

Anonymkode: 07d49...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det var dritdyrt. Ja. Det finnes rimeligere.

Anonymkode: 8de7c...f2c

Gjør det? Har ikke fått så mange svar der folk har noe særlig rimeligere i denne tråden.

Anonymkode: 07d49...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer nok litt an på hvor man bor, jeg hadde moblit her før og det fungerte ikke særlig godt.

Anonymkode: 07d49...e6e

Dette er vel nær sagt en selvfølge? Alle med mobil har et visst begrep om at dekningen ikke er den samme overalt?

Anonymkode: b47e0...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Ice gir deg 1000GB og nok fart til at en kan se film i HD med Data Frihet.

Koster totalt 398 i mnd, dette inkluderer et mobilabb på 6GB. Har det selv og kan garantere 100% at det virker og holder mål.

Anonymkode: 8a992...3a4

Dette er overhode ikke noe du kan garantere for TS...

Anonymkode: df6c1...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er overhode ikke noe du kan garantere for TS...

Anonymkode: df6c1...fc5

Sjekk dekningen for ICE+ på ICE sine sider. Er TS innenfor dekning, kan jeg garantere det er mer enn nok.

Jeg går ut i fra at de fleste forstår at man må ha dekning der man er for at et mobilt bredbånd skal virke...

Anonymkode: 8a992...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Ice gir deg 1000GB og nok fart til at en kan se film i HD med Data Frihet.

Koster totalt 398 i mnd, dette inkluderer et mobilabb på 6GB. Har det selv og kan garantere 100% at det virker og holder mål.

Anonymkode: 8a992...3a4

1000GB var vel kun en kampanje som var i sommer, og som kun varer i 2 måneder? 

Anonymkode: cbb67...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1000GB var vel kun en kampanje som var i sommer, og som kun varer i 2 måneder? 

Anonymkode: cbb67...265

Nei. Ice med data frihet.

Anonymkode: 8a992...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borettslag har billigere Internett, de får bedre avtaler pga kundevolumet

Anonymkode: c6bb2...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...