AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Kjære foreldre Ikke snakk om sex og prevensjon med barna deres med mindre de starter samtalen selv! Vi har faktisk en helsestasjon vi kan gå til så ikke legg dere borti ting! Takk for meg Anonymkode: 58bd7...247
Darkrobin27 Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kjære foreldre Ikke snakk om sex og prevensjon med barna deres med mindre de starter samtalen selv! Vi har faktisk en helsestasjon vi kan gå til så ikke legg dere borti ting! Takk for meg Anonymkode: 58bd7...247 Du har jo en IQ på 12 du.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 13 minutter siden, Darkrobin27 skrev: Du har jo en IQ på 12 du. Du og tydeligvis:) Anonymkode: 58bd7...247
Druid Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære foreldre Ikke snakk om sex og prevensjon med barna deres med mindre de starter samtalen selv! Vi har faktisk en helsestasjon vi kan gå til så ikke legg dere borti ting! Takk for meg Anonymkode: 58bd7...247 Sorry. Vi vil at du skal vite at vi vet du puler. Vi vil kreve av deg at du tar ansvar for at pulingen din kan ha konsekvenser på din helse og vårt velbehag. Det at du ønsker privatliv er kult nok, men det driter vi i i forhold til noe som betyr såpass mye for vår relasjon som foreldre. Ha gode orgasmer! 5
Guidet Kvinne Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, Druid skrev: Sorry. Vi vil at du skal vite at vi vet du puler. Vi vil kreve av deg at du tar ansvar for at pulingen din kan ha konsekvenser på din helse og vårt velbehag. Det at du ønsker privatliv er kult nok, men det driter vi i i forhold til noe som betyr såpass mye for vår relasjon som foreldre. Ha gode orgasmer! Haha, nettopp.
Druid Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 (BTW : tusen takk til alle mine barn som aldri har vært flaue over deres far bekymring og rådgivning knyttet til sex. Og som så langt ikke har ulykker i den sammenhengen. ) 2
Guidet Kvinne Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, Druid skrev: (BTW : tusen takk til alle mine barn som aldri har vært flaue over deres far bekymring og rådgivning knyttet til sex. Og som så langt ikke har ulykker i den sammenhengen. ) Jeg vil si det samme til mine barn. Og nå deler de nesten for mye. 1
Druid Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev: Jeg vil si det samme til mine barn. Og nå deler de nesten for mye. WAY to much!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå