Jump to content
Sign in to follow this  
blåbærpike

Motivasjonsdagbok

Recommended Posts

blåbærpike

For 20 minutter siden prøvde jeg oktoberfestkjolen min, og den passet ikke! Det var ikke snakk om å få igjen glidelåsen en gang, selv om jeg prøvde legge seg ned på senga trikset. Når jeg kjøpte den for ganske nøyaktig to år siden var den mer romslig enn trang. 

Akkurat nå er jeg veldig motivert for å gjøre noe med kroppen min, i stedet for å tenke på å gjøre det.For å holde på den motivasjonen kommer jeg til å loggføre trening her, og skrive om opp- og nedturer. 

Første mål: Få igjen glidelåsen på oktoberfestkjolen til oktoberfest på jobb 26. oktober. 

Fortsetter under...

blåbærpike

Dag 1 ble ikke som planlagt. Jeg forsov meg, droppet frokost og nistesmøring for å rekke jobb, og kastet meg over en pose med smågodt når jeg kom hjem. På den positive siden har jeg nådd skrittmålet mitt og fått en time styrketrening. 

Note to self: Smør morgendagens niste på kvelden og legg den i kjøleskapet.

blåbærpike

Jeg har heldigvis vært flinkere til å trene enn jeg har vært til å skrive om det her. Oktoberfestkjole-glidelåsen går halvveis opp, så noe må jeg ha gjort rett. Tidligere har jeg aldri trent styrke, men nå har jeg fått inn to økter på 1 time hver i uka. Jeg merker at den treningen som er fast, er lettere å gjennomføre, så jeg har tenkt å finne faste dager til kondisjonstreningen også. 

Ellers kom andre mål i en rød konvolutt som dumpet ned i postkassa for en uke siden. Jeg er invitert i gårdsbryllup i romjulen, med dresskode bunad. Jeg har ikke passet bunaden min på 4 år, så jeg er litt i tvil om det går, men jeg skal prøve! 

Andre mål: Passe bunaden til 28. desember. 

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...