AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Er en kvinne på 185. Noen ganger måker jeg 185 og andre ganger 183. Kommer an på målebånd osv, men hele tiden er det noe mas. «Du er jammen høy» hele tiden kommentarer. Har glemt det med tiden. Men nå føler jeg på det igjen. Skiller meg ut fra de andre kvinnene, og det er ikke positivt. Er ALLTID den høyeste. De få gangene jeg møter ei høy, så er jeg somregel 1 cm høyere. Helvetes kropp, tidlig i evolusjonen jeg. Har aldri hatt kjæreste. Tenker at de fleste menn vil ikke ha meg heller/ jeg kan rett og slett ikke ha det gøy slik som andre kvinner. Det ser jo jævla misfoster ut! Helvetes mamma og pappa...2 høye mennesker bør vite at de ikke får barn Anonymkode: 78991...d6f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Du kan ikke ha det gøy fordi du er høy? Problemet sitter nok mer i hodet ditt enn i lengden på kroppen. Anonymkode: 231dc...357 19
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ha det gøy fordi du er høy? Problemet sitter nok mer i hodet ditt enn i lengden på kroppen. Anonymkode: 231dc...357 Men man er ikke noe etterspurt på datingmarkedet med denne monsterhøyden. Anonymkode: 78991...d6f 2
-jk- Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Sitter nok i hodet ja. Kona er 185/186 og trives godt med høyden nå Var nok ikke like lett på skolen der ingen helst skal skille seg ut, men slikt vokser vel de fleste forhåpentligvis av seg. Når man har blitt eldre er det mange fordeler med litt høyde fremfor å være 155cm og ikke nå opp til overskapene på kjøkkenet At menn ikke vil ha deg eller at du ikke kan ha det gøy er vel bortimot det reneste tøv. Kona er nok enig med meg der Jenter som skiller seg ut er jo de som er interessante. Den grå, identiske massen er ganske kjedelig. 6
-jk- Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man er ikke noe etterspurt på datingmarkedet med denne monsterhøyden. Anonymkode: 78991...d6f Det er da nok av mannfolk på den høyden og oppover. Sikkert en god del lavere også som ikke har problemer med at kjæresten er litt høyere. For min del foretrekker jeg damer på ca. min egen høyde, jeg er 187cm. 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, -jk- said: For min del foretrekker jeg damer på ca. min egen høyde, jeg er 187cm. Hvor ofte treffer du på damer rundt den høyden? Anonymkode: ac062...89b 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men man er ikke noe etterspurt på datingmarkedet med denne monsterhøyden. Anonymkode: 78991...d6f Du er 18 cm over snittet for damer i Norge. Det gjør det litt vanskeligere, akkurat som det er vanskeligere for menn som er 18 cm under snittet (dvs 162). Men jeg ser da både høye damer og lave menn med partnere. Anonymkode: 3e13d...5ba 1
Leamur Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 Problemet er jo at jentene på 160-170 sikler på menn som er 190++ (krav på tinder er at man skal være så og så høy..) blir ikke så mange igjen til de høye når de små jakter aktuelle menn.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en kvinne på 185. Noen ganger måker jeg 185 og andre ganger 183. Kommer an på målebånd osv, men hele tiden er det noe mas. «Du er jammen høy» hele tiden kommentarer. Har glemt det med tiden. Men nå føler jeg på det igjen. Skiller meg ut fra de andre kvinnene, og det er ikke positivt. Er ALLTID den høyeste. De få gangene jeg møter ei høy, så er jeg somregel 1 cm høyere. Helvetes kropp, tidlig i evolusjonen jeg. Har aldri hatt kjæreste. Tenker at de fleste menn vil ikke ha meg heller/ jeg kan rett og slett ikke ha det gøy slik som andre kvinner. Det ser jo jævla misfoster ut! Helvetes mamma og pappa...2 høye mennesker bør vite at de ikke får barn Anonymkode: 78991...d6f Det er den negative innstillingen din som er problemet her, ikke høyden Anonymkode: cbd12...a27 3
lysestake Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 Kjenner ei som er 186, og hun er den peneste av alle jeg kjenner! Tenker ikke på høyden når jeg ser henne, men mer hvor vakker hun er. I tillegg er hun selvsikker, god og morsom. Hun har aldri hatt problemer med menn alle de åra jeg har kjent henne. Jeg er 160, lav men aldri plaget av høyden min, koser meg og synes jeg er flott sånn som jeg er 😊 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ha det gøy fordi du er høy? Problemet sitter nok mer i hodet ditt enn i lengden på kroppen. Anonymkode: 231dc...357 Men man er ikke noe etterspurt på datingmarkedet med denne monsterhøyden. Anonymkode: 78991...d6f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #12 Skrevet 10. september 2019 Høye kvinner er pene, og du er lav nok til at det er massevis av menn som er høyere enn deg. Problemet ditt er det samme som mange lave menn, nemlig innstillingen din. Anonymkode: 0b375...270 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #13 Skrevet 10. september 2019 Det der er bare tull. Mange menn liker høye kvinner med laaange bein. Jeg vet om mange! Det gjelder bare å se etter de som er på 1.90 og høyere, så tror jeg hverken du eller de vil føle noe på det. Jeg er selv 1.80, min mor er 1.81 og i barndommen fortalte hun meg alltid at jeg måtte bli stolt av meg selv uansett hvor høy jeg endte opp som. Hun var selv veldig selvkritisk og likte ikke høyden sin som ung, men jeg digger den ekstra oppmerksomheten jeg får. Jeg (og du) synes godt på dansegulvet ( = ekstra oppmerksomhet fra kjekke og høye menn) høye menn liker å snakke med meg (eller kysse meg(!)) fordi ansiktene våre er i samme høydeland, jeg får naturlig autoritet "gratis", legger man på seg noen kg så syns det ikke like lett, jeg kan gå i laaange kjoler og jeans, og utover det så føler jeg meg som alle andre. Jeg ser veldig lite negativt ved det rett og slett. Det er dessuten mange som er misunnelige på høye kvinner og ønsker høyden selv. Og menn ser som regel ikke på høyden så lenge de selv er høyere, at hun bærer den med selvtillit og har rak holdning. Det er ikke høyden som gjør deg usexy, det er det dårlig selvtillit, dårlig holdning og negative tanker som gjør! - Og tenk, 183/185 er bare noen få cm høyere enn hva jeg er, det er det ingen som ser forskjell på. Du og jeg og andre kvinner på samme høyde vil alltid være høye uansett så bare gå i hæler og aksepter situasjonen, og viktigst av alt: Elsk deg selv 💕 Anonymkode: d98c2...31d 9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #14 Skrevet 10. september 2019 Når Elisany på 206 cm klarer det, så klarer du det også. Anonymkode: 20b41...026 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #15 Skrevet 10. september 2019 Det er nok ikke høyden din folk skygger unna, men holdningen din til det og usikkerheten. Det er nok like lite flatterende med høye kvinner som er usikker på høyden sin, som lave menn som er det. Date kan du, gøy kan du ha det. Jobb litt ned deg selv først, og det vil nok gå bedre. Anonymkode: e5fa5...336 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #16 Skrevet 10. september 2019 Det er hodet ditt og ikke kroppen som er problemet! Høyden får du ikke gjort noe med, så dess før du aksepterer faktum, dess bedre blir det for deg! Vær stolt av høyden din! Finnes ikke noe flottere enn høye, rakryggede damer! At du ikke tiltrekker deg noen, kan jo skyldes at du lyser misnøye og dårlig selvtillit i lang lei! Selvtillit er nemlig sexy! Kjenner flere damer som er over et hode høyere enn ektemennene sine. Anonymkode: 5bf91...df9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #17 Skrevet 10. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når Elisany på 206 cm klarer det, så klarer du det også. Anonymkode: 20b41...026 Herlig bilde ❤️ Anonymkode: 57332...0a2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #18 Skrevet 10. september 2019 Høyden din er ikke grunnen til at du er singel, det er attituden din Anonymkode: 58f53...a63
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #19 Skrevet 10. september 2019 Du skal være slik hele livet, så da kan du velge å mislike det, eller like det. Livet blir garantert mye gøyere om du velger siste. Finn sosiale arenaer der folk er litt høyere da. Finn ut hvor byens basketlag henger på fritida, osv. Anonymkode: 95eff...02f 2
Siri_H Skrevet 10. september 2019 #20 Skrevet 10. september 2019 Jeg er 183, har aldri vært problem å møte noen som er interesserte av den grunn. Men hvis du går rundt med bøyd nakke, knekk i knærne og generelt virker ukomfortabel med å være i din egen kropp så vil jeg jo tro at det er vanskelig å møte noen.... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå