AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Hva er du nedfor og lei deg for? Jeg føler meg bare tom idag... Og kan finne på å si dumme ting når jeg er det.. Hadde sett fram til høsten kom, og nå er den her... men jeg føler meg ikke bra, verken fysisk eller psykisk... :/ Anonymkode: 0019e...16d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Jeg har følt meg helt ustabil de siste par ukene. Legger meg i 23-00-tiden, men sover likevel til kl. 12-13. Har ikke noe ønske om å stå opp. Vil ikke gå ut av huset, og jeg vil i alle fall ikke møte på folk. Jeg har mye sinne og uro, som veksler med et tidvis svært dystert humør. Vet ikke hva jeg vil og vil ikke noe. Jeg er student og dette er ikke holdbart. Anonymkode: f7b35...331 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har følt meg helt ustabil de siste par ukene. Legger meg i 23-00-tiden, men sover likevel til kl. 12-13. Har ikke noe ønske om å stå opp. Vil ikke gå ut av huset, og jeg vil i alle fall ikke møte på folk. Jeg har mye sinne og uro, som veksler med et tidvis svært dystert humør. Vet ikke hva jeg vil og vil ikke noe. Jeg er student og dette er ikke holdbart. Anonymkode: f7b35...331 Er dette noe som kom de sistet ukene? Jeg føler det likt, bare at jeg ikke er student... Prøvde det for noen år siden, jeg slet også med at jeg ikke ville møte folk og det gjorde at jeg trakk meg så mye unna at jeg ikke klarte mye av timene... Å prøve skole igjen tror jeg blir noe fjernt i fremtiden for meg.. Kanskje du nettopp har begynt på skolen? Det er ofte litt tøft i begynnelsen... Håper det blir bedre etterhvert ! Anonymkode: 0019e...16d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe som kom de sistet ukene? Jeg føler det likt, bare at jeg ikke er student... Prøvde det for noen år siden, jeg slet også med at jeg ikke ville møte folk og det gjorde at jeg trakk meg så mye unna at jeg ikke klarte mye av timene... Å prøve skole igjen tror jeg blir noe fjernt i fremtiden for meg.. Kanskje du nettopp har begynt på skolen? Det er ofte litt tøft i begynnelsen... Håper det blir bedre etterhvert ! Anonymkode: 0019e...16d Nei, det har vel vært av og på i ganske mange år. Eneste det året jeg var i militæret så merket jeg ikke noe særlig til det. Det var et veldig bra år. Har nettopp begynt på igjen, men er 3. året jeg er student, så det er ikke en ny situasjon sånn sett. Det som plager meg er at det går ut over karakterene mine. Jeg får helt ok karakterer, men jeg kunne klart bedre dersom jeg ikke var så ukontrollerbar og ustabil. Det er veldig irriterende. Anonymkode: f7b35...331
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå