Gå til innhold

Hvorfor gir han ingenting av seg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en som jeg er ganske sikker på liker meg, men han virker veldig usikker på seg selv. Akuratt som om han aldri har snakket med en av det motsatte kjønn på en romantisk måte. Jeg har sagt til han jeg har følelser for han, og da får jeg til svar «så bra». Prøver å skrive fine meldinger men får ikke noe spesielt tilbake, heller ikke som svar på mine meldinger. Gir jeg han kompliment sier han takk men har aldri gitt meg ett kompliment tilbake. Kjenner jeg blir litt trøtt på hvordan han er. Når vi er sammen er vi akuratt som venner bortsett fra at han kysser meg når han drar. Jeg tørr ikke ta initiativ til å kysse han eller lignende da jeg føler jeg har gitt mye av meg selv nå og ikke får ble tilbake. Derfor blir jeg usikker på om han faktisk liker meg. Hadde selvfølgelig ikke tenkt han følte noe dersom det var en «vanlig» fyr, men han virker rett og slett veldig usikker på hva han skal gjøre. Han tar egentlig lite kontakt i tillegg og er opptatt hele dagene, men sier alltid ja til å være med meg. Råd?

Anonymkode: e1f6b...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en annen. Dette er sånn han er 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, RoH skrev:

Finn deg en annen. Dette er sånn han er 

Skriver under på denne! Jeg var i et sånt "forhold" i 5 mnd, det blir ikke bedre, han er ikke usikker, dette er det han har å gi, dra videre. 

Anonymkode: 2d3c1...bdf

• Liker 3
Skrevet

Det er en av to; 

Han er rett og slett ikke så interessert

Han er interessert. Det er bare slik han er. Han kommer aldri til å plutselig snu, komme med fine ord, berøringer, by på egne følelser eller føre dype samtaler. 

Anonymkode: 53063...afd

• Liker 3
Skrevet

Fordi du finner deg i det.

Anonymkode: 10813...d40

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver under på denne! Jeg var i et sånt "forhold" i 5 mnd, det blir ikke bedre, han er ikke usikker, dette er det han har å gi, dra videre. 

Jeg bare tenker om det kan være fordi han aldri har vært i ett forhold før? Jeg har møtt noen av vennene hans ved flere anledninger og de skryter han opp i skyene på at han er så god og fin. 

Skrevet

Kan være han ikke er så interessert lengre da.. Han tok mer kontakt i begynnelsen og kanskje jeg bare skal glemme han. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tenker om det kan være fordi han aldri har vært i ett forhold før? Jeg har møtt noen av vennene hans ved flere anledninger og de skryter han opp i skyene på at han er så god og fin. 

Ja, men så har han vel ikke et romantisk forhold til noen av vennene sine.... dette er mannen han er i en romantisk relasjon, dette er det beste det blir. Du får ikke endret det, GLEM DET BARE.....

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil tro det er pga lite erfaring og sjenerthet. Trenger ikke være så negativt, men krever nok at du drar han i gang litt i starten. Prøvd å drikke litt vin sammen? Kanskje han slipper seg løs 

Anonymkode: 88eca...96c

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Er det innenfor å kontakte fuckfriend jeg lå med før vi møttes da eller burde jeg si noe til han? Han tar jo ingen kontakt og viser lite interesse så ser liksom ikke vitsen med å avslutte det engang 

Skrevet

Jeg har vært sammen med en «evig ungkar» noen måneder, og han var litt på samme måten i begynnelsen. Det har kommet frem at han var redd for å få følelser, han visste ganske enkelt ikke hvordan han skulle håndtere de. Han har lite erfaring med damer, og følte han «mistet kontrollen» når jeg dukket opp og tok han med storm. 

Nå er han mer frempå, i hvert fall fysisk. Har nok litt mer å jobbe med når det gjelder å snakke om (eller skrive) om følelser. Men vi er på rett vei der også. 

Anonymkode: 83877...5cb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med en «evig ungkar» noen måneder, og han var litt på samme måten i begynnelsen. Det har kommet frem at han var redd for å få følelser, han visste ganske enkelt ikke hvordan han skulle håndtere de. Han har lite erfaring med damer, og følte han «mistet kontrollen» når jeg dukket opp og tok han med storm. 

Nå er han mer frempå, i hvert fall fysisk. Har nok litt mer å jobbe med når det gjelder å snakke om (eller skrive) om følelser. Men vi er på rett vei der også. 

Takk for svar. Hyggelig å høre at det har gått bra for deg! Angrer du eller savner du mye i forholdet deres? Jeg trenger nærhet og bekreftelse av og til og savner veldig dette, i tillegg til samtaler som er litt dypere enn overfladisk tull. Burde jeg snakke med han? Det er veldig synn for jeg liker han faktisk veldig godt men tenkte kanskje disse tingene jeg savnet ville gå seg til, men føler faktisk at det nesten er værre nå enn i begynnelsen. 

Skrevet

Hvor traff du denne mannen?

Her tror jeg rett og slett jeg hadde vært direkte og sagt at han gir fint lite av deg selv. 

Om du skal kontakte en tidligere ff blir opp til deg.

Anonymkode: 2cd1d...a0f

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor traff du denne mannen?

Her tror jeg rett og slett jeg hadde vært direkte og sagt at han gir fint lite av deg selv. 

Om du skal kontakte en tidligere ff blir opp til deg.

Anonymkode: 2cd1d...a0f

På nett.. Ja tenker kanskje å gjøre det. Tenker jo at han kanskje kan tenke jeg ikke er så interessert heller da jeg tar lite kontakt og ikke tar initiativ heller pga jeg blir usikker når jeg prøver å gi men ikke får tilbake. Samtidig burde han jo ikke være det når jeg har sagt jeg har følelser

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du sammen med et oppussingsobjekt?

• Liker 1
Skrevet

Noen mennesker er bare sånn. Spørsmålet er om du kan leve med det? Hvis du liker han og har følelser så hadde jeg pratet med han. Spurt han direkte hva han tenker. Det er ofte først da de åpner seg litt og sier litt mer av det de tenker. 

Min kjæreste er sånn. Han sier aldri noe fint, kommer ikke med bekreftelser, er generelt stille. Men han gjør andre ting for meg. Jeg ser han bryr seg i handling. Jeg har lært meg at han bare er sånn og han greier virkelig ikke å endre seg. 

Anonymkode: 63cd3...831

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hyggelig å høre at det har gått bra for deg! Angrer du eller savner du mye i forholdet deres? Jeg trenger nærhet og bekreftelse av og til og savner veldig dette, i tillegg til samtaler som er litt dypere enn overfladisk tull. Burde jeg snakke med han? Det er veldig synn for jeg liker han faktisk veldig godt men tenkte kanskje disse tingene jeg savnet ville gå seg til, men føler faktisk at det nesten er værre nå enn i begynnelsen. 

Jeg angrer ikke nei, mannen er helt fantastisk. Han er tvers gjennom god, selv om jeg gjerne skulle hørt litt mer hva jeg betyr for han. Han forteller det til vennene sine da, flere av de har fortalt det videre til meg. 😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du sammen med et oppussingsobjekt?

Jeg pusser han opp akkurat sånn som jeg vil ha han. Kan jo ikke bli bedre enn det. 👍

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer ikke nei, mannen er helt fantastisk. Han er tvers gjennom god, selv om jeg gjerne skulle hørt litt mer hva jeg betyr for han. Han forteller det til vennene sine da, flere av de har fortalt det videre til meg. 😉

Men ikke dropp han før du har sagt noe mer til han, da! Du kan gå glipp av gull! 

Vær ærlig, si rett ut at siden han er så lunken, så skjønner du at han ikke er interessert, og at det er synd, siden du liker han så godt. Men at det er vanskelig for deg at han er så uinteressert og derfor er det bedre at dere bare kutter. 

Da gir du han en siste sjangse til å få ut fingern. Er han fortsatt laber, så glemmer du han. Men ikke ring en ff før du har dette på det rene. 

Jeg traff en sånn fyr en gang og dumpet han. Etterpå viste det seg jo at han hadde absolutt vært keen, men da var det for sent. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pusser han opp akkurat sånn som jeg vil ha han. Kan jo ikke bli bedre enn det. 👍

He he, spørs om du sier det samme når du har fått han så bra at han har sjans på en bedre dame ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...