Gå til innhold

Hjelp til å finne ei slitesterk bukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gitt opp dongeribukser, da alle mine kjøp av dette har endt opp i revnet stoff. Nå vil jeg investere i syntetiske stretchbukser som jeg tenker har litt lengre levetid enn dongeri.

Noen som vet av og kan anbefale meg en type bukse som er pen og slitesterk?

Har hørt at Freddy Wr up buksene har dårlig kvalitet, til tross for pris og bra design. Blir helt rådløs..

Anonymkode: e7690...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå gitt opp dongeribukser, da alle mine kjøp av dette har endt opp i revnet stoff. Nå vil jeg investere i syntetiske stretchbukser som jeg tenker har litt lengre levetid enn dongeri.

Noen som vet av og kan anbefale meg en type bukse som er pen og slitesterk?

Har hørt at Freddy Wr up buksene har dårlig kvalitet, til tross for pris og bra design. Blir helt rådløs..

Anonymkode: e7690...360

Kjøp en størrelse eller to større, så slipper du at de revner fordi de er for trange. 

Anonymkode: e2c0f...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en størrelse eller to større, så slipper du at de revner fordi de er for trange. 

Anonymkode: e2c0f...48d

Vet ikke helt jeg altså. Tenker på de av dem som har klaget på disse buksene.. Er usikker på om kvaliteten har forbedret seg de siste årene.

Anonymkode: e7690...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har nå gitt opp dongeribukser, da alle mine kjøp av dette har endt opp i revnet stoff. Nå vil jeg investere i syntetiske stretchbukser som jeg tenker har litt lengre levetid enn dongeri.

Noen som vet av og kan anbefale meg en type bukse som er pen og slitesterk?

Har hørt at Freddy Wr up buksene har dårlig kvalitet, til tross for pris og bra design. Blir helt rådløs..

Anonymkode: e7690...360

Problemet er nok at du ikke har brukt ekte dongeribukser men nettopp strechbukser, er ikke mye som er mer slitesterkt enn dongeri. Kjøp 100% bomull uten stretch

Anonymkode: 15ad3...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...