Himmelen_91 Skrevet 21. januar #861 Del Skrevet 21. januar Purple Diamond skrev (På 19.1.2025 den 0.29): Så Humoretaten i kveld. Lo så jeg grein 😂👏 Hvor så du på? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 21. januar #862 Del Skrevet 21. januar Himmelen_91 skrev (19 minutter siden): Hvor så du på? 😂 Nrk tv-appen 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 22. januar #863 Del Skrevet 22. januar Purple Diamond skrev (På 19.1.2025 den 0.29): Så Humoretaten i kveld. Lo så jeg grein 😂👏 Jeg så det nå! Hysterisk 😂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #864 Del Skrevet 22. januar Purple Diamond skrev (På 19.1.2025 den 0.29): Så Humoretaten i kveld. Lo så jeg grein 😂👏 Jeg så det i går og holdt på å dette ut av stolen Fantastisk morsomt 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet fredag kl 13:53 #865 Del Skrevet fredag kl 13:53 Hvorfor er det slik at når de har utbrudd/kviser eller annet i huden, så er det kjipt. Men når de har «plettfri» hud er det de magiske, fantastiske produktene deres?😂 har så lyst til å spørre, men orker ikke å bli hengt ut av to spydige, arrogante influensaer 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet i går, 11:22 #866 Del Skrevet i går, 11:22 Var ikke søstrene på Vixen igår? Så ikke noe bilder av de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet i går, 11:31 #867 Del Skrevet i går, 11:31 bonsaijenta skrev (8 minutter siden): Var ikke søstrene på Vixen igår? Så ikke noe bilder av de heller. Jo, så de i en antrekks-kavalkade i en eller annen avis… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet i går, 15:04 #868 Del Skrevet i går, 15:04 Fjugur skrev (3 timer siden): Jo, så de i en antrekks-kavalkade i en eller annen avis… Så rart. Jeg leste både vg og se her igår og så ikke søstrene. De pleier å være avbildet. Var spent på om de blir intervjuet om Grotto eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet i går, 15:05 #869 Del Skrevet i går, 15:05 bonsaijenta skrev (Akkurat nå): Så rart. Jeg leste både vg og se her igår og så ikke søstrene. De pleier å være avbildet. Var spent på om de blir intervjuet om Grotto eller ikke. De er boikottet av pressen kanskje😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 21 timer siden #870 Del Skrevet 21 timer siden Mizzy skrev (7 timer siden): De er boikottet av pressen kanskje😅 Hmm har de pleid å dra på vixen? Trodde de alltid lot være å dra fordi de (som de selv sier) ikke har noe der å gjøre …. Mulig jeg husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3 timer siden #871 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Fjugur skrev (På 1.2.2025 den 12.31): Jo, så de i en antrekks-kavalkade i en eller annen avis… Jeg må ha klikket meg helt bort da jeg «så» dem. Finner ikke igjen det bildet i noen nettaviser og iflg IG var de på restaurant og fest i går 🤷🏻♀️ Endret 3 timer siden av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå