Gå til innhold

Vita og Wanda

WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Nutz skrev (På 19.1.2025 den 13.16):

På tide folk tok av seg hanskene og slo tilbake som fortjent. Disse to og andre har fått holde på alt for lenge.
NRK parodien var spot on. Tvillingene la seg flate fordi de måtte, men forhåpentligvis har de også lært noe. Håper også vi vanlige dødelige har lært at det er ok å si fra til influensere som buser frem med sine tripods og lyskastere. Vi er inne i et nytt år, la det bli året hvor vi arresterer dårlig oppførsel.

Enig! Det var befriende at noen endelig sa fra. Det er helt sikkert mange tilsvarende små og større episoder med influencere, men denne kom på trykk fordi V og W selv gikk ut med "driten" sin. De overvurderte egen betydning, og det de fikk til var å sette fokus på at det ikke er greit å gjøre akkurat som man vil selv om man er influencer. Det var IKKE det fokuset de ville ha - og følgerflukt er eneste grunnen til at de har lagt seg "flate". 

Parodien var spot on. Det må være greit å parodiere over påvirkere som tror de er noe de virkelig ikke er. En del av dem må begynne å vise normal folkeskikk og få beina ned på jorda igjen. 

La folk spise i fred, og man kaller ikke folk for looser bare fordi noen ber en å skru av sjenerende lys av hensyn til andre gjester. 

Herregud for en flau oppvisning i hvor fullstendig oppblåst ego det er mulig å få. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (På 19.1.2025 den 13.13):

Jeg er litt delt her.

Det er lov å gjøre feil. Det gjør alle. Men det finnes ulik grad av alvorlighet.

Kaller man noen en taper, angrer umiddelbart og sier unnskyld har ikke jeg noe imot å glemme at det i det hele tatt ble sagt.

Men å si det, skryte av det, gå i forsvar og deretter innta offerrollen - og først etter å ha fått massiv kritikk og ansatt en pr ansvarlig - da er ikke lenger unnskyldningen mye verdt. Da er det kun handling som teller.

Og med handling mener jeg hvordan de håndterer slike situasjoner fremover. Først da kan man se at de har lært.

Pr nå er det ikke mer verdt enn «vi er lei oss for at vi risikerer å tape inntekter».

Veldig enig i det som er uthevet her. 

Har ikke fått med meg at de har ansatt PR-rådgiver, men det gir mening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 19.1.2025 den 12.38):

Jeg syns de kunne bare beklaget med en gang og droppet uthengingen av bartenderen og rasismeanklagen. 

Ja - og aller helst droppa lyset og hele episoden... sånn i utgangspunktet, altså.

Det er ikke noe rart at de mister ig har mista følgere i hopetall!

Endret av Zeniora
Redigering :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeniora skrev (22 minutter siden):

Ja - og aller helst droppa lyset og hele episoden... sånn i utgangspunktet, altså.

Det er ikke noe rart at de mister følgere i hopetall!

Har de mistet mange følgere? 

Jeg følger ingen av tvillingene så jeg har ikke fått med meg det. Ser nå at de har lukket Instagramkonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (35 minutter siden):

Har de mistet mange følgere? 

Jeg følger ingen av tvillingene så jeg har ikke fått med meg det. Ser nå at de har lukket Instagramkonto.

Ja, det har de visst...

https://www.tv2.no/underholdning/mistet-tusenvis-av-folgere-etter-grotto-krangel/17371524/

(Beklager at jeg først helt glemte å linke.)

Følger ingen av dem, jeg heller - synes de er aldeles ufyselige. Søkte opp og titta innom denne tråden pga medfølelse med Grotto og de andre gjestene der den kvelden 😉

Endret av Zeniora
Redigering :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...