Tough cookie Skrevet 19. januar #821 Del Skrevet 19. januar Purple Diamond skrev (1 time siden): Så Humoretaten i kveld. Lo så jeg grein 😂👏 Ja det var morsomt😂 Sigrid Bonde Tusvik var så blank i fjeset at det nesten dryppet av henne🤣 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. januar #822 Del Skrevet 19. januar (endret) Har aldri forstått hva som er bra med disse tvillingene …Følger ingen men de fremstår uendelig kjedelige og veldig fake på alle mulige måter. Og hvorfor så høye på seg selv uten grunn? Bra de ikke fikk gjennomslag da de lagde bråk mot den restauranten … Kanskje de og andre såkalte influensere burde forstår at de faktisk må jekke seg ned mange hakk, i alle fall i offentligheten. Og de er ikke alltid så store og opphøyde som de tror selv. En wakeup call trenger de fleste. Endret 19. januar av Justlooking Burde falt ut 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #823 Del Skrevet 19. januar (endret) Tough cookie skrev (7 timer siden): Ja det var morsomt😂 Sigrid Bonde Tusvik var så blank i fjeset at det nesten dryppet av henne🤣 «Vet du ikke hvem vi tror at vi er?!» 🤣 Endret 19. januar av Ninaen 13 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. januar #824 Del Skrevet 19. januar Ninaen skrev (4 minutter siden): «Vet du hvem vi tror at vi er?!» 🤣 på grensen til mobbing , men håper det ligger noe lærdom for de i dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #825 Del Skrevet 19. januar NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): på grensen til mobbing , men håper det ligger noe lærdom for de i dette her. Falt ut et «ikke» i kommentaren min. Jeg synes dette var helt innafor mtp hvordan de selv holder på. Hårfin balansegang på grensa, ja. Men definitivt innafor. Såpass må de regne med etter en sånn sak. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. januar #826 Del Skrevet 19. januar Ninaen skrev (1 minutt siden): Falt ut et «ikke» i kommentaren min. Jeg synes dette var helt innafor mtp hvordan de selv holder på. Hårfin balansegang på grensa, ja. Men definitivt innafor. Såpass må de regne med etter en sånn sak. Ja det er noe med den «stikker du nesa di frem « filosofien . Men er usikker på om det er mobbing eller humor . I tekstforfatter -verden får man beskjed om at det skal være en ære å bli parodiert , å at man alltid skal sparke oppover . Men de uskrevne reglene ble nok noe forstrekt her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #827 Del Skrevet 19. januar NiceOrNothing skrev (27 minutter siden): Ja det er noe med den «stikker du nesa di frem « filosofien . Men er usikker på om det er mobbing eller humor . I tekstforfatter -verden får man beskjed om at det skal være en ære å bli parodiert , å at man alltid skal sparke oppover . Men de uskrevne reglene ble nok noe forstrekt her . Nja…parodien var jo spot on, de sa jo ting tvillingene har sagt selv. Tvillingene har selv hatt serie på nrk, de har stor følgerskare, de kommer i avisa om de vil, at en parodi av dem gjort av Stavang og Tusvik da er å sparke nedover er jeg ikke enig i. Tvillingene har absolutt lagt opp til det selv. Norwgian-reklamen er sånn sett et mye større stikk, men selvsagt elegant utført. Det som slo meg under parodien var at det var som å se en Tina&Betina litt-light-versjon, og det er faktisk ganske treffende. Nå har V&W gode sider også, men tidvis oppfører de seg fortsatt som ungdomstidas mean-girls. Så jeg synes parodien var helt innafor, klar balanse på grensa, men absolutt innafor og noe de må tåle sånn de kjørte på+hva som er kommet fram fra andre gjester i ettertid. Så får vi håpe at dette faktisk blir en lærepenge for dem. Ofte må vi bli såpass hardt konfrontert som de er blitt her for å lære, og det er godt å se at influensere for en gangs skyld ikke bare fikk bli i offerrollen. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 19. januar #828 Del Skrevet 19. januar Synes de fortjener skryt for å adressere saken på snap og innrømme at de har oppført seg dårlig, lagt seg flate og beklaget til Grotto. De fleste andre influensere hadde stukket hodet i sanden og nektet å kommunisere før stormen var blåst over. De har også en grei dose selvironi når de kan le av den parodien, mange andre hadde blitt fornærma! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. januar #829 Del Skrevet 19. januar Mediocre skrev (6 minutter siden): Synes de fortjener skryt for å adressere saken på snap og innrømme at de har oppført seg dårlig, lagt seg flate og beklaget til Grotto. De fleste andre influensere hadde stukket hodet i sanden og nektet å kommunisere før stormen var blåst over. De har også en grei dose selvironi når de kan le av den parodien, mange andre hadde blitt fornærma! Jeg syns de kunne bare beklaget med en gang og droppet uthengingen av bartenderen og rasismeanklagen. Den beklagelsen kom fordi de fikk minimal støtte bortsett fra et fåtall av deres følgere. På Grotto sine kanaler så var det andre influensere som var på restauranten dagen etter som fint klarte å ta bilder uten lommelykter😅 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 19. januar #830 Del Skrevet 19. januar bonsaijenta skrev (24 minutter siden): Jeg syns de kunne bare beklaget med en gang og droppet uthengingen av bartenderen og rasismeanklagen. Den beklagelsen kom fordi de fikk minimal støtte bortsett fra et fåtall av deres følgere. På Grotto sine kanaler så var det andre influensere som var på restauranten dagen etter som fint klarte å ta bilder uten lommelykter😅 Såklart, de kunne lagt seg flat med en gang. Men de fleste andre influensere hadde (og har) gravd seg ned og slått av telefonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. januar #831 Del Skrevet 19. januar Mediocre skrev (36 minutter siden): Synes de fortjener skryt for å adressere saken på snap og innrømme at de har oppført seg dårlig, lagt seg flate og beklaget til Grotto. De fleste andre influensere hadde stukket hodet i sanden og nektet å kommunisere før stormen var blåst over. De har også en grei dose selvironi når de kan le av den parodien, mange andre hadde blitt fornærma! Jeg er litt delt her. Det er lov å gjøre feil. Det gjør alle. Men det finnes ulik grad av alvorlighet. Kaller man noen en taper, angrer umiddelbart og sier unnskyld har ikke jeg noe imot å glemme at det i det hele tatt ble sagt. Men å si det, skryte av det, gå i forsvar og deretter innta offerrollen - og først etter å ha fått massiv kritikk og ansatt en pr ansvarlig - da er ikke lenger unnskyldningen mye verdt. Da er det kun handling som teller. Og med handling mener jeg hvordan de håndterer slike situasjoner fremover. Først da kan man se at de har lært. Pr nå er det ikke mer verdt enn «vi er lei oss for at vi risikerer å tape inntekter». 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. januar #832 Del Skrevet 19. januar På tide folk tok av seg hanskene og slo tilbake som fortjent. Disse to og andre har fått holde på alt for lenge. NRK parodien var spot on. Tvillingene la seg flate fordi de måtte, men forhåpentligvis har de også lært noe. Håper også vi vanlige dødelige har lært at det er ok å si fra til influensere som buser frem med sine tripods og lyskastere. Vi er inne i et nytt år, la det bli året hvor vi arresterer dårlig oppførsel. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. januar #833 Del Skrevet 19. januar (endret) Jeg fatter ikke at noen tror på at disse to selvopptatte damene virkelig er lei seg for det de har gjort. Det at de kaller restaurantansatte for tapere så fort de ikke får lov til å oppføre seg som idioter i en restaurant viser hva slags holdninger som bor i dem. De er pill råtne på innsiden. Endret 19. januar av Purple Basil læif 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet 19. januar #834 Del Skrevet 19. januar Mediocre skrev (3 timer siden): Synes de fortjener skryt for å adressere saken på snap og innrømme at de har oppført seg dårlig, lagt seg flate og beklaget til Grotto. De fleste andre influensere hadde stukket hodet i sanden og nektet å kommunisere før stormen var blåst over. De har også en grei dose selvironi når de kan le av den parodien, mange andre hadde blitt fornærma! Den unnskyldningen var de til slutt «tvunget» til å komme med for å ikke bli totalt cancelled. Det var null ektefølt! De hadde nok ikke sett for seg at restauranten skulle få så mye støtte og de så mye kritikk. Rett og slett to drittunger. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. januar #835 Del Skrevet 19. januar NiceOrNothing skrev (8 timer siden): Ja det er noe med den «stikker du nesa di frem « filosofien . Men er usikker på om det er mobbing eller humor . I tekstforfatter -verden får man beskjed om at det skal være en ære å bli parodiert , å at man alltid skal sparke oppover . Men de uskrevne reglene ble nok noe forstrekt her . En skal ikke sparke noe sted. Alle har følelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. januar #836 Del Skrevet 19. januar Honey Dew skrev (22 minutter siden): En skal ikke sparke noe sted. Alle har følelser. Enig med deg . Men om humorbransjen først skal lage parodier , bør de følge noen etiske regler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. januar #837 Del Skrevet 19. januar Mizzy skrev (2 timer siden): Den unnskyldningen var de til slutt «tvunget» til å komme med for å ikke bli totalt cancelled. Det var null ektefølt! De hadde nok ikke sett for seg at restauranten skulle få så mye støtte og de så mye kritikk. Rett og slett to drittunger. «Nå setter vi strek!» har ikke samme kraft som «vi legger oss langflate!» når man først skal bruke svære gule overskrifter for å trekke folk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 19. januar #838 Del Skrevet 19. januar NiceOrNothing skrev (25 minutter siden): Enig med deg . Men om humorbransjen først skal lage parodier , bør de følge noen etiske regler Ehh nei, ingen regler er best. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 20. januar #839 Del Skrevet 20. januar Hvor kan man se denne parodien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 20. januar #840 Del Skrevet 20. januar HerKommerMummi skrev (4 minutter siden): Hvor kan man se denne parodien? NRK TV, Humoretaten episode 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå