Populært innlegg Nøytral-80 Skrevet mandag kl 18:32 Populært innlegg #761 Del Skrevet mandag kl 18:32 Godt at tvillingene som dro mobbe-kortet selv for noen år siden endelig blir avslørt for det de er. To bortskjemte, ufordragelige bøller. 28 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 18:51 #762 Del Skrevet mandag kl 18:51 Lurer på om den overprisa leiligheten til 11,5 i strømmen noen gang blir solgt nå 😅 ingen vil vel se de le enda mer «hele veien til banken» nå,.. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 18:56 #763 Del Skrevet mandag kl 18:56 (endret) Kokosmakroni skrev (8 minutter siden): Lurer på om den overprisa leiligheten til 11,5 i strømmen noen gang blir solgt nå 😅 ingen vil vel se de le enda mer «hele veien til banken» nå,.. 11.5 mill! på strømmen? Har de pusset opp en generisk leilighet med gull, marmor og fiskebensparkett da 😅Får sjeldent igjen for den type oppussing , det er aldri en investering å pusse opp dyrt. Endret mandag kl 19:00 av Doris Becker 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 19:00 #764 Del Skrevet mandag kl 19:00 (endret) Doris Becker skrev (4 minutter siden): 11.5 mill! på strømmen? Har de pusset opp en generisk leilighet med gull, marmor og fiskebenspatkett da 😅Får sjeldent igjen for den type oppussing , det er aldri en investering å pusse opp dyrt. https://www.finn.no/352958532 Deaktivert, men skal legges ut igjen når markedet blir bedre… 🙊 Endret mandag kl 19:01 av Kokosmakroni 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 19:02 #765 Del Skrevet mandag kl 19:02 Kokosmakroni skrev (Akkurat nå): https://www.finn.no/352958532 Deaktivert, men skal legges ut igjen når markedet er bedre… 🙊 Nydelig utsikt! 😅 Jaja, hvis de venter 5 år, med samme pris, så kanskje det går 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 19:07 #766 Del Skrevet mandag kl 19:07 Doris Becker skrev (4 minutter siden): Nydelig utsikt! 😅 Jaja, hvis de venter 5 år, med samme pris, så kanskje det går 😉 Ja, eller 10 år😅…de kjøpte for 7,8. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet mandag kl 19:18 #767 Del Skrevet mandag kl 19:18 Nå beklager de oppstyret de har laget og ordbruken de brukte https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=176387 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg cerruti Skrevet mandag kl 19:21 Populært innlegg #768 Del Skrevet mandag kl 19:21 Jeg synes uansett ord som «taper» og «mindreverdighetskomplekser» i en slik setting sier mye. Det er ikke alt som kan trekkes tilbake, det har allerede sagt for mye om avsenderen… 41 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet mandag kl 19:33 #769 Del Skrevet mandag kl 19:33 V og W har oppført seg som ukultiverte og bortskjemte tenåringer. Det er forskjell på Fridays og Grotto. De overvurderer egen markedsverdi når de tror at deres stories vil være viktige for restauranten: de hadde jo allerede ventet to måneder på et bord? Grotto trenger ikke deres følgere for å overleve og det viser deres reaksjon tydelig. Grotto er allerede hipster- og foodie-himmelen, se og bli sett for de som anser seg selv som (mat)eliten i Oslo. Det er blitt veldig in å gjøre narr av V og W i disse kretser, godt voksne mennesker som ikke var der, sitter på pidestallen sin og ser ned på disse «brødhuene» av noen influensere. DETTE er Grotto sin målgruppe: folk som mener og tror de har både klasse og teft, og som vet hvordan man spiser snegler. Jeg synes det de gjør nå er å trekke det alt for langt og jeg er enig med @Parv - Grotto kunne svart mye og med humor, uten å gå så langt som de gjør. Jeg digger at sjefen står opp for sin ansatte! Selv om V og W har oppført seg dårlig synes jeg det som skjer nå er å sparke nedover og latterliggjøre dem. Mye av kritikken har et snev av elitisme. At noen trekker V og Ws families opprinnelsesland er usmakelig og rasistisk, men hendelsen på Grotto var ikke det. Også Sophie Elise eller Vegard Harm ville nok blitt snakket til med «lommelykt» ved bordet. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet mandag kl 19:34 #770 Del Skrevet mandag kl 19:34 cerruti skrev (10 minutter siden): Jeg synes uansett ord som «taper» og «mindreverdighetskomplekser» i en slik setting sier mye. Det er ikke alt som kan trekkes tilbake, det har allerede sagt for mye om avsenderen… Det er skikkelig sandkasse -nivå : du fornærmet meg/oss, nå kaster vi dritt på deg . Bra de har beklaget seg . Håper de tenker litt lenger neste gang de får konstruktiv kritikk . 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet mandag kl 19:36 #771 Del Skrevet mandag kl 19:36 Godt de beklager, det var det eneste de kunne gjøre. Helt selvpåført dette, de overvurderte egen innflytelse her. Enig i mye av det du skriver @Hanne357 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plampra Skrevet mandag kl 19:44 #772 Del Skrevet mandag kl 19:44 Flott at de beklager men at de i øyeblikket valgte å bruke slike ord sier likevel en del om de. Bemerker meg også hvordan de sier at de ville vært opplyst om at blitz ikke var lov på forhånd men dette går da vell som vanlig skikk og bruk og ikke noe man må informere spesielt om. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet mandag kl 20:00 #773 Del Skrevet mandag kl 20:00 Too late, Kate. Den beklagelsen skulle kommet på et langt tidligere tidspunkt. Er jo kun for smuler å regne. Men. Det er definitivt verdt det, om de justerer egoet litt foran fremtidige yrkesgrupper. Gøy er ikke riktig ord, men det er noe forfriskende med veien dette tok. Hurra for sjefen og antall besøkende som kommer til å finne veien dit etter dette (Lurer forresten på hvor humoretaten tar dette til helga ) 15 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet mandag kl 20:03 #774 Del Skrevet mandag kl 20:03 (endret) cerruti skrev (43 minutter siden): Jeg synes uansett ord som «taper» og «mindreverdighetskomplekser» i en slik setting sier mye. Det er ikke alt som kan trekkes tilbake, det har allerede sagt for mye om avsenderen… Enig! Ord som alt er sagt, kan ikke tas tilbake.. det er det som utgjør forskjellen på de med litt i toppen og de uten. En beklagelse er absolutt på sin plass, men forsvarer ikke resten av den barnslige oppførselen i ettertid og utsagn som at «de ler hele veien til banken» blant annet. Lavmål! Endret mandag kl 20:04 av Lzzy 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 20:37 #775 Del Skrevet mandag kl 20:37 Den beklagelsen er ikke verdt lagringsplassen på serverene til mediehusene engang. På den ene siden sitter de der og "skryter" av at dette er jobben deres mens de rakker ned på servitøren, men nå var de plutselig der som privatpersoner. Åpenbart en unnskyldning skrevet i et desperat forsøk på å redde stumpene av et oppblåst image med overdrevent tro på egen verdi. Dette er presset frem av en manager eller sponsorer. Eller familie. Noen med litt mer ryggrad og moral enn disse to. Kudos til Grotto og sjefen der som står opp for sine ansatte. Om noe blir de mer populære nå enn tidligere. 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet mandag kl 20:50 #776 Del Skrevet mandag kl 20:50 Hva med rasistantydningene som de frontet i form av kommentarer fra sine følgere - skal de ikke beklage disse? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 20:51 #777 Del Skrevet mandag kl 20:51 Ellers er det jo litt moro å se på regnskapet for firmaet til disse to da. De skryter tydeligvis av livsstil, penger og "ler hele veien til banken". Men regnskapet viser at de tar ikke imponerende mye ut i lønn. En god del av det de gjør betales nok av og skrives av på firmaet - og gir et inntrykk av en større rikdom enn realiteten. I tillegg har firmaet en god del gjeld og utestående. Så disse to bør kanskje vokse litt ryggrad og leve i den virkelige verden før de rakker ned på andre og setter seg selv på høye pidestaller.. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 20:52 #778 Del Skrevet mandag kl 20:52 Kygos skrev (1 minutt siden): Hva med rasistantydningene som de frontet i form av kommentarer fra sine følgere - skal de ikke beklage disse? Ikke lett å huske på alt en må beklage når en egentlig ikke bryr seg.. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet mandag kl 21:09 #779 Del Skrevet mandag kl 21:09 (endret) Fjugur skrev (1 time siden): Nå beklager de oppstyret de har laget og ordbruken de brukte https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=176387 For alt vi vet kan bartenderen ha fremstått som unødvendig krass mot dem, fra deres perspektiv… Og ja: kanskje dempet hen gleden de to søstrene åpenlyst hadde innledningsvis. De kan ha følt seg dummet ut og ydmyket, og lite hensyntatt. Å sende disse snappene til en vennegjeng hadde da absolutt vært «innafor»; man søker kanskje litt sympati og forståelse også føler man seg bra igjen. Jeg synes dette viser hvor utydelig skillet mellom «følger»/«vennskap» kan oppleves for influencere: De deler jo hver lille opplevelse i livet slik de fleste av oss kun gjør med nærmeste familie/venner, og de møter vel stort sett mye positiv tilbakemelding. Så får de en real «shit hits the fan» opplevelse, for så kjapt kan populariteten snu…Så lite skal til før man like gjerne er blitt kjendis for noe veldig pinlig, dumt og flaut. Jeg håper bare de lærer litt av det: at med en gang de begynner å utlevere en annen/tredje part som aldri har bedt om å være offentlig: så må de faktisk moderere seg… du snapper ikke med Tante og mormor her.. men titusenvis av følgere.. se for deg at en av følgerne din faktisk er søster eller mor til den bartenderen du valgte å omtale så nedlatende… Bare fordi de ikke navngir vedkommende, gir dem ikke fri flyt i hvordan man snakker om noen.. Jeg vet ikke hvor gamle V og W er…? Slutten av 20 åra? Er de bikka 30? Alt i alt tenker jeg dette var en «dyrkjøpt» erfaring jeg ikke tror de kommer til å gjenta. Så da er det ikke mer å si om den saken. De la seg flat, ferdig snakka. Endret mandag kl 21:12 av Raven.Writingdesk 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet mandag kl 21:30 #780 Del Skrevet mandag kl 21:30 (endret) Snublefot62 skrev (53 minutter siden): På den ene siden sitter de der og "skryter" av at dette er jobben deres mens de rakker ned på servitøren, men nå var de plutselig der som privatpersoner. Åpenbart en unnskyldning skrevet i et desperat forsøk på å redde stumpene av et oppblåst image med overdrevent tro på egen verdi. Det at de hevder de var der som privatpersoner er heller ikke mitt inntrykk. Vita skrev jo vitterlig «Bilder er jobben min kompis». I det oppfatter jeg at hun mener hun var «på jobb» og for å lage content hun tjener penger på. Men viktigst av alt er at de la ut dette, og hengte ut bartenderen, på sine bedriftskontoer på IG og Snapchat - der de tjener pengene sine. Var dette et helt privat ærend hadde de ikke behøvd å publisere det på bedriftskontoen. For meg som forbruker hadde det blitt det samme som at et firma som hadde vært ute på julebord skulle ha hengt ut restaurantens ansatte på sin bedriftskonto. Det er slik som blir så uklart når influensere bare får lov til å flyte i midten av å være bedrift når de kan tjene på det, men privatperson når det blir noe antydning av kritikk. Som forbruker ønsker jeg meg et klarere regelverk rundt akkurat dette. Endret mandag kl 21:31 av BuffaloDuck 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå