Milla1717 Skrevet 12. januar #641 Del Skrevet 12. januar Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Jeg også!🤩 Gikk inn på storry på innstagram til disse damene. Så kleint herligheten som de holder på😅to med en merkelig oppførsel 😳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. januar #642 Del Skrevet 12. januar Milla1717 skrev (55 minutter siden): Gikk inn på storry på innstagram til disse damene. Så kleint herligheten som de holder på😅to med en merkelig oppførsel 😳 Helt sinnsykt faktisk 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 12. januar #643 Del Skrevet 12. januar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Elsker at restauranten ikke legger seg flat men står for dette! Og ærlig talt, matanmeldere klarer fint å anmelde mat mens de opptrer diskret som vanlige gjester. Så det går an å gi gode skussmål uten å lage lysshow. En restaurant jeg vil applaudere! Ingenting er mer forstyrrende enn gjester som er mer opptatt av egenprofilering på sine sosiale medier, der de skal vise frem at de er på et "eksklusivt" "in" sted. Som tar bilder av dyr vin, bilder av maten, filmer seg seg selv som skåler (passer på at den dyre klokka synes også selvsagt), osv osv. De er kun opptatt av å skryte, kun opptatt av fasade. De nyter ikke øyeblikket. Men de ødelegger jo også for alle andre som faktisk velger å leve i nuet, og ikke på nett! 28 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 12. januar #644 Del Skrevet 12. januar Det er på tide at en restaurant prioriterer sine «ordinære» gjester og ikke bare influencere som jakter på et gratis måltid. Å gå til personangrep på some vitner bare om lav sosial kompetanse og det fremstår som et patetisk forsøk på å vise makt. De er ikke de første influencerene som bruker makt på denne måten, og det er supert at slik oppførsel møter motstand👏🏼👏🏼 32 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 12. januar #645 Del Skrevet 12. januar Det er morsomt på Vita sin rant hvor hun prøver å fremstå som en "god innbygger" som gir sine tilbakemeldinger - "jeg kommer ikke til å slutte å være ærlig i mine reviews" bla bla bla. Som om hun gjør noen en tjeneste? Hun sier jo ALT var bra utenom denne ene kommentaren fra bartender/medeier. Da er jo egentlig hennes tilbakemeldinger stort sett positive? Hun mener også at det de gjør som bedrift er galt, men er ikke tvillingene også en bedrift i så måte? Det klages også på at de ikke rakk dessert, dette burde visst servitøren lagt opp til at de rakk, men jeg ser for meg at skravla går og bildene skal tas osv, og at de selv er ansvarlige for å bruke opp sin egen tid ved bordet. Uansett, hun gjentar seg selv til det kjedsommelige og hun kommer ikke særlig godt utav det 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 12. januar #646 Del Skrevet 12. januar anno19 skrev (17 minutter siden): Det er på tide at en restaurant prioriterer sine «ordinære» gjester og ikke bare influencere som jakter på et gratis måltid. Å gå til personangrep på some vitner bare om lav sosial kompetanse og det fremstår som et patetisk forsøk på å vise makt. De er ikke de første influencerene som bruker makt på denne måten, og det er supert at slik oppførsel møter motstand👏🏼👏🏼 Skikkelig flaut. Det kommer en motreaksjon nå tror jeg, der influensere vil kjenne på at mange er drittlei industrien de er en del av, og ser på den type penge- og oppmerksomhetsjag som noe trist, kynisk og vulgært. Influenserne takler dette dårlig. Og de har makt, det ser vi jo, både ved at varer de promoterer rives ut av hyllene, men også at de lett kan starte en "lynsjestemning" ved å oppfordre følgere til hets og boikott. At dette benyttes som content på deres kommersielle kanaler er veldig ugreit, og jeg synes det er rart de ikke rammes av regelverk, når de blander emosjonell manipulering med aggressiv markedsføring. Influenserne selv virker å ha blitt totalt avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen de får gjennom sine markedskanaler. Logger de av er de glemt på et blunk. folk scroller bare videre til neste. så de må stadig "sjokkere" for å holde seg relevante. 33 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. januar #647 Del Skrevet 12. januar Doris Becker skrev (15 minutter siden): Skikkelig flaut. Det kommer en motreaksjon nå tror jeg, der influensere vil kjenne på at mange er drittlei industrien de er en del av, og ser på den type penge- og oppmerksomhetsjag som noe trist, kynisk og vulgært. Influenserne takler dette dårlig. Og de har makt, det ser vi jo, både ved at varer de promoterer rives ut av hyllene, men også at de lett kan starte en "lynsjestemning" ved å oppfordre følgere til hets og boikott. At dette benyttes som content på deres kommersielle kanaler er veldig ugreit, og jeg synes det er rart de ikke rammes av regelverk, når de blander emosjonell manipulering med aggressiv markedsføring. Influenserne selv virker å ha blitt totalt avhengige av oppmerksomheten og bekreftelsen de får gjennom sine markedskanaler. Logger de av er de glemt på et blunk. folk scroller bare videre til neste. så de må stadig "sjokkere" for å holde seg relevante. Kanskje dette er første skrittet mot en mindre influenser-styrt verden ? At for å filme , ta bilder og bable må det gjøres avtaler i forkant . Ikke alle er interessert i å bli filmet og lagt ut for hele verden . Mobilfri sone der mat nytes og samtaler dyrkes er kanskje det «nye « snart , håper det. Er mer enn forsynt av hypen og makta de narsisistiske influenserene sitter med. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 12. januar #648 Del Skrevet 12. januar (endret) Blir sååå flau på deres vegne når de sier at visse bedrifter ikke tåler konstruktiv kritikk🙊 De tåler jo ikke kritikk selv. Da henger de ut folk og mobber tilbake. Og jeg kan ikke se hva som var konstruktiv kritikk. Det de gjorde var å slenge dritt om en bartender.Hva tror de at de er?! Det var alt jeg hørte på den ene snappen før jeg gikk ut igjen. Å skulle høre disse menneskene forsvare kritikken de ga gidder jeg ikke å bruke tid på. De er så selvopptatte at jeg blir kvalm. Endret 12. januar av baremeg 27 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 12. januar #649 Del Skrevet 12. januar Får de støtte noe sted? Av sine egne fans liksom? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. januar #650 Del Skrevet 12. januar Som vi pleide å si yngre dager, her har V og W «bæsja på leggen»! 😂 Så pinlig! 🙈 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 12. januar #651 Del Skrevet 12. januar Huff dette ble bare pinlig for søstrene. En eksklusiv restaurant - sier seg selv at de ikke ønsker at folk skal frem med blitz og alt annet mulig tilbehør for å få gode bilder. Søstrene sier de har det som jobb, men skal de gjøre noe som potensielt kan forstyrre andre så får de avklare med spisestedet om det faktisk er ok. Som andre sier - det er andre der som bruker sin tid og sine penger på spisestedet. Fortjener ikke de å ha en hyggelig opplevelse? Jeg merker selv at jeg irriterer meg over influensere som har en tendens til å overta et lokale når de er der. Måtte flere spisesteder og andre steder komme frem slik som lederen for restauranten her. Tommel opp til ham! Tror han får ganske mange nye kunder. 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 12. januar #652 Del Skrevet 12. januar NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Kanskje dette er første skrittet mot en mindre influenser-styrt verden ? At for å filme , ta bilder og bable må det gjøres avtaler i forkant . Ikke alle er interessert i å bli filmet og lagt ut for hele verden . Mobilfri sone der mat nytes og samtaler dyrkes er kanskje det «nye « snart , håper det. Er mer enn forsynt av hypen og makta de narsisistiske influenserene sitter med. Ja, skulle tro at når influensere skal «jobbe» ,som de sier, i offentligheten må det gjøres avtaler hvis det brukes utstyr eller det går utover andre i nærheten. Hvis det som her er på en restaurant som det er andre kunder så må det opplyses om at det skal brukes utstyr som kan være forstyrrende. Hvis ikke får influenserne gjøre jobben sin uten at det går utover andre. Vanskeligere er det vel egentlig ikke. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 12. januar #653 Del Skrevet 12. januar (endret) NiceOrNothing skrev (20 minutter siden): Kanskje dette er første skrittet mot en mindre influenser-styrt verden ? At for å filme , ta bilder og bable må det gjøres avtaler i forkant . Ikke alle er interessert i å bli filmet og lagt ut for hele verden . Mobilfri sone der mat nytes og samtaler dyrkes er kanskje det «nye « snart , håper det. Er mer enn forsynt av hypen og makta de narsisistiske influenserene sitter med. De fremstår som oppmerksomhetssyke, pengekåte , falske, empatiløse "tyranner", som benytter seg av mobbing, hersketeknikker og maktmisbruk hvis noen sier dem i mot. Selger livet sitt, og må stadig "sjokkere" med intime detaljer fra sex-liv og sykdom. Mange lyver, og de sloss nærmest om å ha mest angst på røde løpere... Folk må jo bli lei. For min del gir de så avsmak at jeg styrer unna alt de promoterer. Jeg følger ingen influensere, ser heller ikke på reality, men får jo en god dose servert uansett, via nettavisene. Og jeg er lei bare av det! Men jeg er også lei trenden hos vanlige folk, der mange er mer opptatt av å sitte på skjermene sine, ta bilder av flasker, dyre vesker på bordet, retusjere, legge ut, facetime osv, istedenfor å snakke sammen, nyte maten, nyte øyeblikket. Det må jo skape angst, dette evige jaget etter bekreftelse. Endret 12. januar av Doris Becker 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. januar #654 Del Skrevet 12. januar (endret) Fabelaktig håndtert av restauranten Og SÅ deilig å se storyen til bedriften, hvor gjester har tatt bilde av maten. Flere understreker at "bilde av maten uten blitz!" Supert at de linker til jentenes story. Absurde greier. Jentene tror jo restaurant betyr noe hèlt annet Hadde vært så flau over egen oppførsel..... Endret 12. januar av Tradegy 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. januar #655 Del Skrevet 12. januar Yoolanda skrev (20 minutter siden): Får de støtte noe sted? Av sine egne fans liksom? Ja det gjør de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 12. januar #656 Del Skrevet 12. januar Ser at Vita nå skriver at hun ikke bryr seg om hva folk skriver til/om henne angående denne restaurantfadesen, at mens folk klikker så skal hun legge seg i zen mode… Til å «ikke la det gå inn på seg» så fokuserer hun voldsomt mye på hva som blir skrevet og andre som bruker blits på andre utesteder. Er så kleint at hun åpenbart er besatt av denne hendelsen samtidig som hun skal leke iskald og uanfektet 🥴 20 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 12. januar #657 Del Skrevet 12. januar MiominMio skrev (10 minutter siden): Huff dette ble bare pinlig for søstrene. En eksklusiv restaurant - sier seg selv at de ikke ønsker at folk skal frem med blitz og alt annet mulig tilbehør for å få gode bilder. Søstrene sier de har det som jobb, men skal de gjøre noe som potensielt kan forstyrre andre så får de avklare med spisestedet om det faktisk er ok. Som andre sier - det er andre der som bruker sin tid og sine penger på spisestedet. Fortjener ikke de å ha en hyggelig opplevelse? Jeg merker selv at jeg irriterer meg over influensere som har en tendens til å overta et lokale når de er der. Måtte flere spisesteder og andre steder komme frem slik som lederen for restauranten her. Tommel opp til ham! Tror han får ganske mange nye kunder. Jeg er så 100% enig i dette! Det handler om hensyn til de rundt og respekt for andre utenfor sin egen nesetipp. Jeg er også utrolig fornøyd med at lederen STØTTER SIN ANSATT som blir utsatt for dette!!! W og V «kritiserer» nå restauranten for å selv reposte/svare i media, hva i H*** hadde de forventet egentlig? At de skal sparke løs på en ansatt i SoMe og drite ut en liten restaurant over en FILLETING som det HER også skal de legge seg flat for dem?? Eieren har 100% rett. Det ER maktmisbruk. «Vi er bare mennesker vi og», hva faen tror de den ansatte på jobb var/er..?! De har jo åpenlyst NULL forståelse for at den personen men forventer full forståelse selv. Bare svarene viser hvor lite de har skjønt! Slutt å forsvar dere, LÆR av dette, vær litt mer YDMYK. Og vet dere hva søstre: ta kontakt og be den ansatte om unnskyldning! Sistnevnte kommer ALDRI til å skje til tross for at de SKJØNNER at her er det DE som har misbrukt sin makt og krenket noen grovt, rett og slett fordi det krever evne til å svelge sitt eget EGO! 33 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. januar #658 Del Skrevet 12. januar BaHare skrev (13 minutter siden): Ja, skulle tro at når influensere skal «jobbe» ,som de sier, i offentligheten må det gjøres avtaler hvis det brukes utstyr eller det går utover andre i nærheten. Hvis det som her er på en restaurant som det er andre kunder så må det opplyses om at det skal brukes utstyr som kan være forstyrrende. Hvis ikke får influenserne gjøre jobben sin uten at det går utover andre. Vanskeligere er det vel egentlig ikke. Ja, de jobber jo egentlig som freelance journalister . Men ikke all influenser reklame er god reklame tenker jeg . Hadde jeg drevet et spisested er det ikke alle influensere jeg ville hatt innom dørene . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 12. januar #659 Del Skrevet 12. januar AntiBullshit skrev (Akkurat nå): Ser at Vita nå skriver at hun ikke bryr seg om hva folk skriver til/om henne angående denne restaurantfadesen, at mens folk klikker så skal hun legge seg i zen mode… Til å «ikke la det gå inn på seg» så fokuserer hun voldsomt mye på hva som blir skrevet og andre som bruker blits på andre utesteder. Er så kleint at hun åpenbart er besatt av denne hendelsen samtidig som hun skal leke iskald og uanfektet 🥴 Dette er jo standard influencer. Begge to sier også hele tiden om det grotto eller andre sier "det er jo fair, men", "det er jo greit det, men". Det er så åpenbart at de ikke syns det er fair og greit, hvorfor ikke bare si det og stå for det? 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 12. januar #660 Del Skrevet 12. januar Elsker insta-storyen til Grotto!! 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå