pop up bruker Skrevet 11. januar #621 Skrevet 11. januar I VG artikkelen vises det frem lyset de brukte, og det er en liten lysplate, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke det skal regnes som en lommelykt? Skjønner godt at den + blits kan være forstyrrende for andre gjester som setter tett ved. For alt vi vet har andre også klaget. https://www.vg.no/rampelys/i/5EwXeO/vita-og-wanda-fikk-tilsnakk-etter-aa-ha-brukt-blits-paa-restaurant-grotto?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6782c5673a19e7abad306d50 Veldig bra at restauramten tar til motmele. 33 14
Populært innlegg Sirah Skrevet 11. januar Populært innlegg #622 Skrevet 11. januar pop up bruker skrev (Akkurat nå): I VG artikkelen vises det frem lyset de brukte, og det er en liten lysplate, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke det skal regnes som en lommelykt? Skjønner godt at den + blits kan være forstyrrende for andre gjester som setter tett ved. For alt vi vet har andre også klaget. https://www.vg.no/rampelys/i/5EwXeO/vita-og-wanda-fikk-tilsnakk-etter-aa-ha-brukt-blits-paa-restaurant-grotto?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6782c5673a19e7abad306d50 Veldig bra at restauramten tar til motmele. Leste akkurat artikkelen og skjønner godt at restauranten ga dem tilsnakk. De var faktisk ikke på McDonalds selv om de oppførte seg sånn. Snakk om å være krenket for å lage content 😖 44 18
pop up bruker Skrevet 11. januar #623 Skrevet 11. januar Sirah skrev (6 minutter siden): Leste akkurat artikkelen og skjønner godt at restauranten ga dem tilsnakk. De var faktisk ikke på McDonalds selv om de oppførte seg sånn. Snakk om å være krenket for å lage content 😖 Veldig enig! 19
NiceOrNothing Skrevet 11. januar #624 Skrevet 11. januar Yoolanda skrev (19 minutter siden): Herrejesus. Snakker vi Diva-nykker eller????? Ikke tåle å bli snakka til engang, og komme med personhets til en bartender? HVEM har mindreverdighetskomplekser her?? Så pinlig!!!!! Enig . Tenker at hvis de hadde en negativ opplevelse , ta det direkte med stedets innehaver . Den gapestokk -mentaliteten er så utrolig usjarmerende . 37 12
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. januar Populært innlegg #625 Skrevet 11. januar Leste akkurat saken i VG, må si jeg synes det er superbra at restauranten svarer. 👏🏻👏🏻 47 2 19
Populært innlegg Derpderp Skrevet 11. januar Populært innlegg #626 Skrevet 11. januar Ææææh, for noen usmakelige snaps. CRINGE! Hadde selv reagert dersom det var blits/lommelykt på en så intim restaurant. 37 1 12
Gjest Milla1717 Skrevet 11. januar #627 Skrevet 11. januar Ser media skriver😅 Ditt må jeg ut å spise middag🤗
NiceOrNothing Skrevet 11. januar #629 Skrevet 11. januar Milla1717 skrev (2 minutter siden): Ser media skriver😅 Ditt må jeg ut å spise middag🤗 Enig . Tror nesten dette blir GOD reklame jeg 🤗 32 2 2
VetAlt Skrevet 11. januar #630 Skrevet 11. januar De liker oppmerksomhet 😂. Hvorfor går de til vg og griner? 9
Populært innlegg Avispapir Skrevet 11. januar Populært innlegg #631 Skrevet 11. januar Jeg tipper denne restsuranten er utenfor den prisklassen jeg er villig til å befinne meg i. Når det er sagt: jeg hadde elsket å spise et sted hvor de har forventninger til gjestene om å ha ordentlig folkeskikk, bordskikk og manerer. Fikk veldig lyst til å spise der! 62 2 17
Populært innlegg Kløvereng Skrevet 11. januar Populært innlegg #632 Skrevet 11. januar Sååå gøy at restauranten legger ut alt på story på Instagram👏 W&W driter seg loddrett ut. Så utrolig lavmål å kalle ansatte stygge ting. Tror hele saken gir restauranten god reklame heldigvis. 58 9
Kinder Skrevet 11. januar #633 Skrevet 11. januar Yoolanda skrev (2 timer siden): Herrejesus. Snakker vi Diva-nykker eller????? Ikke tåle å bli snakka til engang, og komme med personhets til en bartender? HVEM har mindreverdighetskomplekser her?? Så pinlig!!!!! Enig, dette var bare flaut av V&W. Både at de oppfører seg slik på en sånn type restaurant og videre legger ut om det på sosiale medier og henger ut ansatte. At de ikke innser hvor dumt og pinlig dette er selv, sier vel bare litt om hvilken egosentrisk verden de lever i. 33 4
Anonym75o Skrevet 11. januar #634 Skrevet 11. januar Vita og Wanda to usmakelig og uinteressante brødhoder. faktisk de to minst sjarmerende influencerne i landet. om å greve til seg mest mulig penger… selger leilighet til fantasipris og blir grinete om noen er kritiske til dem. 39 4
Anonym75o Skrevet 11. januar #635 Skrevet 11. januar Anonym75o skrev (Akkurat nå): Vita og Wanda to usmakelig og uinteressante brødhoder. faktisk de to minst sjarmerende influencerne i landet. om å greve til seg mest mulig penger… selger leilighet til fantasipris og blir grinete om noen er kritiske til dem. For å ikke snakke om at de selger brukte plagg, klær vesker og sko til overprisede priser, dyrere enn som ny i butikk. 10 4
Zena33 Skrevet 11. januar #636 Skrevet 11. januar Ingen tvil om hva folk flest mener er rett i denne saken - nesten 60 000 har svart på VG sin undersøkelse. Har i tillegg også sett på kommentarfeltet til Nettavisen, der ser det ut som om restauranten har fått gratis PR for de 10 neste årene. Så det skal de ha - de har gjort en god ambassadørjobb for restauranten, i tillegg til å ha vist hvor høye influensere kan bli på seg selv og sitt. 21 1 9
MøllersTran Skrevet 11. januar #637 Skrevet 11. januar Jeg skal med 100% sikkerhet besøke denne restauranten, ene og alene for den fantastiske måten de håndterte dette på!!!! 👏👏👏 36 3 10
Molly85 Skrevet 12. januar #638 Skrevet 12. januar Influencers in the wild ass! Min 40-årsdag skal feires der😎🙌🏻 22 1 11
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #639 Skrevet 12. januar Elsker at restauranten ikke legger seg flat men står for dette! Og ærlig talt, matanmeldere klarer fint å anmelde mat mens de opptrer diskret som vanlige gjester. Så det går an å gi gode skussmål uten å lage lysshow. 31 11
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #640 Skrevet 12. januar Milla1717 skrev (8 timer siden): Ser media skriver😅 Ditt må jeg ut å spise middag🤗 Jeg også!🤩 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå