Gå til innhold

Vita og Wanda

Anbefalte innlegg

Skrevet

I VG artikkelen vises det frem lyset de brukte, og det er en liten lysplate, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke det skal regnes som en lommelykt? Skjønner godt at den + blits kan være forstyrrende for andre gjester som setter tett ved. For alt vi vet har andre også klaget. 

https://www.vg.no/rampelys/i/5EwXeO/vita-og-wanda-fikk-tilsnakk-etter-aa-ha-brukt-blits-paa-restaurant-grotto?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6782c5673a19e7abad306d50

Veldig bra at restauramten tar til motmele. 

• Liker 33
  • Nyttig 14
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Leste akkurat artikkelen og skjønner godt at restauranten ga dem tilsnakk. De var faktisk ikke på McDonalds selv om de oppførte seg sånn. Snakk om å være krenket for å lage content 😖

Veldig enig! 

• Liker 19
Skrevet
Yoolanda skrev (19 minutter siden):

Herrejesus. Snakker vi Diva-nykker eller?????

Ikke tåle å bli snakka til engang, og komme med personhets til en bartender? HVEM har mindreverdighetskomplekser her?? Så pinlig!!!!!

Enig . Tenker at hvis de hadde en negativ opplevelse , ta det direkte med stedets innehaver . Den gapestokk -mentaliteten er så utrolig usjarmerende . 

• Liker 37
  • Nyttig 12
Gjest Milla1717
Skrevet

Ser media skriver😅 Ditt må jeg ut å spise middag🤗 

Skrevet

Trolle kjerringer.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Milla1717 skrev (2 minutter siden):

Enig . Tror nesten dette blir GOD reklame jeg 🤗

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De liker oppmerksomhet 😂. Hvorfor går de til vg og griner?

• Liker 9
Skrevet
Yoolanda skrev (2 timer siden):

Herrejesus. Snakker vi Diva-nykker eller?????

Ikke tåle å bli snakka til engang, og komme med personhets til en bartender? HVEM har mindreverdighetskomplekser her?? Så pinlig!!!!!

Enig, dette var bare flaut av V&W. Både at de oppfører seg slik på en sånn type restaurant og videre legger ut om det på sosiale medier og henger ut ansatte. At de ikke innser hvor dumt og pinlig dette er selv, sier vel bare litt om hvilken egosentrisk verden de lever i. 

• Liker 33
  • Nyttig 4
Skrevet

Vita og Wanda to usmakelig og uinteressante brødhoder.

faktisk de to minst sjarmerende influencerne i landet. 

om å greve til seg mest mulig penger… 

selger leilighet til fantasipris og blir grinete om noen er kritiske til dem.

• Liker 39
  • Nyttig 4
Skrevet
Anonym75o skrev (Akkurat nå):

Vita og Wanda to usmakelig og uinteressante brødhoder.

faktisk de to minst sjarmerende influencerne i landet. 

om å greve til seg mest mulig penger… 

selger leilighet til fantasipris og blir grinete om noen er kritiske til dem.

For å ikke snakke om at de selger brukte plagg, klær vesker og sko til overprisede priser, dyrere enn som ny i butikk.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet

Ingen tvil om hva folk flest mener er rett i denne saken - nesten 60 000 har svart på VG sin undersøkelse. Har i tillegg også sett på kommentarfeltet til Nettavisen, der ser det ut som om restauranten har fått gratis PR for de 10 neste årene. Så det skal de ha - de har gjort en god ambassadørjobb for restauranten, i tillegg til å ha vist hvor høye influensere kan bli på seg selv og sitt.

IMG_7014.thumb.jpeg.a9cc9fff325efcacd18e5af887bf399f.jpeg

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg skal med 100% sikkerhet besøke denne restauranten, ene og alene for den fantastiske måten de håndterte dette på!!!! 👏👏👏

• Liker 36
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Influencers in the wild ass! Min 40-årsdag skal feires der😎🙌🏻

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Elsker at restauranten ikke legger seg flat men står for dette! :nigo:Og ærlig talt, matanmeldere klarer fint å anmelde mat mens de opptrer diskret som vanlige gjester. Så det går an å gi gode skussmål uten å lage lysshow. 

• Liker 31
  • Nyttig 11
Skrevet
Milla1717 skrev (8 timer siden):

Jeg også!🤩

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...