Jaytee Skrevet 14. september #541 Del Skrevet 14. september Lur Venn skrev (34 minutter siden): Jeg veit hvor de bor Jasså.. og med det vil du fram til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. september #542 Del Skrevet 14. september Jaytee skrev (29 minutter siden): Jasså.. og med det vil du fram til? Jeg har sett de på kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 26. september #543 Del Skrevet 26. september Hvem er det Vita snakker om ang vekter på håndleddene i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 26. september #544 Del Skrevet 26. september rock&republic skrev (26 minutter siden): Hvem er det Vita snakker om ang vekter på håndleddene i dag? Lurer j å på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvid Skrevet 26. september #545 Del Skrevet 26. september Karianne Spetalen snakker hun om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 26. september #546 Del Skrevet 26. september Ylvid skrev (1 time siden): Karianne Spetalen snakker hun om. Ja tenkte meg det, men finner hun ikke igjen på snap jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 26. september #547 Del Skrevet 26. september (endret) Skjønner ikke behovet for å gjøre narr av Karianne (som tross alt er en influencer-kollega av vita) for å ha delt et tips om å gjøre husarbeid med vekter på hendene. Karianne har jo tross alt også sagt rett ut at hun nok har fått definerte armer mye pga hun løfter og bærer ungen sin så det er jo ikke sånn at hun Gatekeeper. Oser usikkerhet, sjalusi og usakligheter i lang vei. Hva så om Karianne går/har gått på ozempic? Det er da ikke noe som angår vita på noen som helst måte. Merkelig at hun er så besatt av spetalen. Endret 26. september av AntiBullshit 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. september #548 Del Skrevet 26. september AntiBullshit skrev (1 time siden): Skjønner ikke behovet for å gjøre narr av Karianne (som tross alt er en influencer-kollega av vita) for å ha delt et tips om å gjøre husarbeid med vekter på hendene. Karianne har jo tross alt også sagt rett ut at hun nok har fått definerte armer mye pga hun løfter og bærer ungen sin så det er jo ikke sånn at hun Gatekeeper. Oser usikkerhet, sjalusi og usakligheter i lang vei. Hva så om Karianne går/har gått på ozempic? Det er da ikke noe som angår vita på noen som helst måte. Merkelig at hun er så besatt av spetalen. ENIG! Sorry, men fy f**n hvor usmakelig dette var, og i det hele tatt, hva fikk hun ut av å legge det ut overhode? Må hun ha medalje for egne muskler etter PT-timene, eller hva er greia? Jeg har fått med meg at søstrene ytrer sterke meninger og jeg avfulgte for mange måneder siden, men hva er dette!? Det er å henge ut, MOBBE, en spesifikk annen person, og det er IKKE greit! Admin. Dere skal vel slette alt, men dette er ikke spekulasjoner. Vita la selv ut en lang video med håning hvor hun etterliknet en annen snapper. Dette må bli stående til skrekk og advarsel. Vita, skam deg! Du burde være bedre enn som så. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 27. september #549 Del Skrevet 27. september Wow, dette var utrolig usjarmerende, hun ble helt stygg i mine øyne av de uthengingene der. Hvorfor i alle dager? Husker det har vært snakk her inne om at de var mobbere selv i ungdommen, det ble det plutselig veldig lett å tro på. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 27. september #550 Del Skrevet 27. september De to der er så bitre mean girls. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 27. september #551 Del Skrevet 27. september Hva er hun ene skadet for nå? Som bare kan ro i 14 dager? og at de er mobbere er helt klart!! Aldri hatt sansen for de, men som de fleste andre så liker jeg å følge litt drama 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. september #552 Del Skrevet 27. september Jeg er enig i at det Vita gjør er bare teit men skjønner også hva hun tenker når det kommer til hva KV poster.. det er ikke bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 27. september #553 Del Skrevet 27. september Det er ikke bare for å tiltrekke seg flere seere på snap? Hun gjorde vel det mot en annen influencer tidligere i år og når det roet seg så var de plutselig bestiser på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 27. september #554 Del Skrevet 27. september Hun setter vel ting på spissen, med et godt hint av sannhet😆 Influencere vet vel mye om hverandre, og mye mer enn det som blir vist til oss for å selge😉 Det biter nok neppe på KV, for hun er vel en gammel mobber selv - og all kritikk er jo bare misunnelse i følge hun…… Begge har vel fått klikk og økt inntekt av litt kjekling, så det nytes vel i begge ender her😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 27. september #555 Del Skrevet 27. september Æsj for noen holdninger. Hadde fått så enormt mye mer respekt for Vita om hun kunne reagere med å ikke reagere. Og så oppfordrer hun følgere til å slutte å kalle det hun driver med for mobbing? Det ér mobbing, selv om hun «svarer» en annen person. Det er mobbing å etterlikne en annen, og gjøre narr av andre. Hun kan mislike å høre det så mye hun vil. Som flere skriver her, virker de bare bitre og spydige. Hvor blir det av ydmykheten og respekten? De argumenterer med at folk ikke kan forvente at de skal svare «pent» tilbake, men vet dere hva - det kan man. Man kan unnlate å respondere og fremstå like ille. til kommentaren til han her, kunne jeg ikke sagt meg mer enig. Har enda mer avsmak for disse to nå. Forstår ikke hva TV-verdenen og andre sponsorer ser i disse to. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. september #556 Del Skrevet 28. september AntiBullshit skrev (På 28.5.2021 den 17.35): De virker lettere besatt av å fremstå tynnere enn de egentlig er. Husker jeg ble veldig overrasket da jeg så dem på kjendis vm på nrk, først og fremst fordi de var så gode på skiskyting, men også fordi de så helt annerledes ut. jeg skjønner ikke hva de får ut av å late som de har en helt annen kropp på Instagram, men så mener jeg også at det kan være utfordrende å kritisere dem så veldig for det ettersom det ikke er ulovlig å redigere kroppen sin. Det er bare veldig veldig merkelig når de tross alt er en del på tv. Siterer meg selv for 3 år siden. Virker som de enda er besatt av å fremstå tynne og at det er noe med Karianne som trigger vita veldig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 28. september #557 Del Skrevet 28. september (endret) AntiBullshit skrev (3 timer siden): Siterer meg selv for 3 år siden. Virker som de enda er besatt av å fremstå tynne og at det er noe med Karianne som trigger vita veldig Tror også du er inne på noe. Det er ikke veldig vanskelig å se at de forsøker å gjøre seg selv smale og tynne på egne bilder. På bilder tatt av andre (se for eks senest fra shooten fra det kles-samarbeidet med IBEN, eller der andre generelt tar bilder fremstår de HELT annerledes, og det virker mer realistisk). Greit nok at en syntes det er sårbart å ha et komplekst forhold til kropp - det er vi mange som har. Men å benekte og i tillegg gå til angrep på andre som påpeker ting, er smakløst. Bedre og bare ignorere sånn sett, hvis jeg skal tenke noe om det Endret 28. september av Februarbarn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september #558 Del Skrevet 28. september Vil jo anta at det er INGEN i influenser verden heller som ikke skjønner hvem det er V og W omtaler. Er vel en gylden regel om at hvis man vet noe om andre så trenger man ikke å uttale det offentlig. Så ønsker de å fortsatt ha venner i bransjen er jo dette litt uheldig Ang. det å bruke vekter på armene så er det jo ikke like effektivt som å trene i studio - MEN det er jo en ting man har mulighet til hvis man går mye hjemme med barn. Og det er jo kanskje da effektivt nok til at de blir mer definerte ikke nødvendigvis større. Her igjen - man må jo ha aksept for at man velger å trene forskjellig - her er det ingen fastit men man må gjøre det man har lyst/mulighet ++ til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 28. september #559 Del Skrevet 28. september Enig med dere ovenfor, utrolig barnslig og umodent å gjøre narr av andre på den måten. Skulle tro de var voksne nok til å ta opp ting direkte med dem de gjelder i stedet for å publisere mobbe-innlegg for tusenvis av følgere. Helt åpenbart at dette er noe som trigger dem veldig av en eller annen grunn, ellers hadde de ikke hatt behov for å gjøre det. Ser de argumenterer med at å redigere seg tynnere var noe de gjorde i 2019, og hallo - det er da ikke så lenge siden? Er også enig med dere som synes de ser annerledes ut på promo-bilder o.l. - de prøver åpenbart å fremstille seg selv så smal som mulig i egne kanaler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 28. september #560 Del Skrevet 28. september Og de lurer på hvorfor dem får så mye hate 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå