Tripptrapp1 Skrevet 6. september #521 Del Skrevet 6. september Anonym75o skrev (7 timer siden): Synes det fremstår som griskt… slik folk får jeg avsmak av og det sier egentlig ganske mye… og så lenge plagget er i fin stand spiller det ikke noe rolle om det er vita og wanda eller Gunvor som selger det? hvis Gunvor hadde solgt samme plagget billigere hadde jeg kjøpt fra henne. For all del. Enig med deg! Men jeg antar at det er en grunn til at en del kjendiser legger ut salgsvarer til en høyere pris enn andre, og siden dette tydeligvis er noe de fortsetter med, så må det bety at de selger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nooneatall Skrevet 6. september #522 Del Skrevet 6. september (endret) Parv skrev (På 5.9.2024 den 13.30): Så en følger spurte angående flytteplanene, der svaret bare var "nei, ingen planer" med en kvass undertone (som jeg tolker det). Det kan ha noe med at de hadde fucket opp begge badene slik at det ikke gikk an å rense sluket, pluss at balkongene og var fucket opp slik at det kunne renne vann inn i leiligheten. To store røde flagg i tilstandsrapporten (Begge stedene var pusset opp etter overtakelse, så ikke feil fra opprinnelig utbygger) Endret 6. september av nooneatall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 10. september #523 Del Skrevet 10. september Hva synes dere om klærne de nå lanserer ?. Ser de skriver at det er bra respons. Dyrt nok var det🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 11. september #524 Del Skrevet 11. september Er nok et salgstriks for å skape blest rundt seg. Synes personlig mye av det som vises ikke er pent. Ville heller ha brukt pengene på andre designervarer, hvis jeg først skulle ha kjøpt noe i den prisklassen. Svanemom2024 skrev (9 timer siden): Hva synes dere om klærne de nå lanserer ?. Ser de skriver at det er bra respons. Dyrt nok var det🥹 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 11. september #525 Del Skrevet 11. september Svanemom2024 skrev (9 timer siden): Hva synes dere om klærne de nå lanserer ?. Ser de skriver at det er bra respons. Dyrt nok var det🥹 Synes heller ikke det var spesielt «nyskapende». Både det draperte skjørtet, joggedressen og jeansen er jo plagg som Iben har i sitt vanlige sortiment i andre varianter/farger. De t-skjorte-kjolene med den blanke leggingsen var rett og slett uflatterende på promobildene. I går skrev de at både blazeren og den hvite kjolen allerede snart var heeelt utsolgt, selv om alle str utenom XL var tilgjengelige.. 😅 Det eneste jeg syntes var spennende var skulderputene, da jeg liker å piffe opp en enkel hvit t-skjorte med litt markerte skuldre. Men for all del - de er veldig heldige som får gjøre et samarbeid med et merke de liker. Prisene på plaggene er tilsvarende de andre klærne merket fører, så det tenker jeg er innafor. 2600,- for en kjole er ikke uvanlig. Men sammenligner man med HM og Zara er det selvsagt høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. september #526 Del Skrevet 11. september nooneatall skrev (På 6.9.2024 den 19.40): Det kan ha noe med at de hadde fucket opp begge badene slik at det ikke gikk an å rense sluket, pluss at balkongene og var fucket opp slik at det kunne renne vann inn i leiligheten. To store røde flagg i tilstandsrapporten (Begge stedene var pusset opp etter overtakelse, så ikke feil fra opprinnelig utbygger) Hva var det de hadde gjort med badene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 11. september #527 Del Skrevet 11. september Parv skrev (11 timer siden): Synes heller ikke det var spesielt «nyskapende». Både det draperte skjørtet, joggedressen og jeansen er jo plagg som Iben har i sitt vanlige sortiment i andre varianter/farger. De t-skjorte-kjolene med den blanke leggingsen var rett og slett uflatterende på promobildene. I går skrev de at både blazeren og den hvite kjolen allerede snart var heeelt utsolgt, selv om alle str utenom XL var tilgjengelige.. 😅 Parv skrev (11 timer siden): Det eneste jeg syntes var spennende var skulderputene, da jeg liker å piffe opp en enkel hvit t-skjorte med litt markerte skuldre. Men for all del - de er veldig heldige som får gjøre et samarbeid med et merke de liker. Prisene på plaggene er tilsvarende de andre klærne merket fører, så det tenker jeg er innafor. 2600,- for en kjole er ikke uvanlig. Men sammenligner man med HM og Zara er det selvsagt høyt. Enig med deg. Kolleksjonen bidro ikke med noe jeg ikke har sett før. Jeg så ikke noe jeg «må» ha. Skulderputer har vært i motebildet en stund. Det er allerede flere sesonger siden Janka Polliani lanserte sitt samarbeid med Robert Pierre hvor de fleste av stylene hadde (avtagbare) skulderputer. På det tidspunktet var det noe nytt og fresht over det. Ikke nå. Jeg syns heller ikke at prisen er noe å si på. Som du sier så ligger kolleksjonen på det samme prisnivået som Iben allerede gjør. Ellers er det fint at W&W faktisk har merket innleggene (i alle fall de jeg har sett) med «reklame» da. Ikke verst bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 12. september #528 Del Skrevet 12. september Tripptrapp1 skrev (12 timer siden): Enig med deg. Kolleksjonen bidro ikke med noe jeg ikke har sett før. Jeg så ikke noe jeg «må» ha. Skulderputer har vært i motebildet en stund. Det er allerede flere sesonger siden Janka Polliani lanserte sitt samarbeid med Robert Pierre hvor de fleste av stylene hadde (avtagbare) skulderputer. På det tidspunktet var det noe nytt og fresht over det. Ikke nå. Jeg syns heller ikke at prisen er noe å si på. Som du sier så ligger kolleksjonen på det samme prisnivået som Iben allerede gjør. Ellers er det fint at W&W faktisk har merket innleggene (i alle fall de jeg har sett) med «reklame» da. Ikke verst bare det! Absolutt positivt at de merker innleggene. Her har mange andre influencere mye å lære. Det jeg ser er jo at de veldig ofte handler hos Den Dama og Sommerfeldt. Ganske sikker på at de må ha en slags rabattordning hos dem, evt hos noen av merkene de fører. Dette ser jeg aldri blir merket? Får jo inntrykk av at de får en del klær rabattert da de stadig viser plagg fra spesielt Envelope som etter veldig kort tid blir solgt videre på Tise.. Prisene speiler nok også den målgruppen de ser for seg å nå ut til. Alle som følger Vita og Wanda vet jo at de er svært opptatt av merkevarer og kvalitet, og alle klærne deres er jo stort sett i en høyere prisklasse enn det de selger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 12. september #529 Del Skrevet 12. september Parv skrev (1 time siden): Absolutt positivt at de merker innleggene. Her har mange andre influencere mye å lære. Det jeg ser er jo at de veldig ofte handler hos Den Dama og Sommerfeldt. Ganske sikker på at de må ha en slags rabattordning hos dem, evt hos noen av merkene de fører. Dette ser jeg aldri blir merket? Får jo inntrykk av at de får en del klær rabattert da de stadig viser plagg fra spesielt Envelope som etter veldig kort tid blir solgt videre på Tise.. Prisene speiler nok også den målgruppen de ser for seg å nå ut til. Alle som følger Vita og Wanda vet jo at de er svært opptatt av merkevarer og kvalitet, og alle klærne deres er jo stort sett i en høyere prisklasse enn det de selger her. Jeg ordla meg litt dårlig: Jeg syns at det er positivt at de ser ut til å merke dette samarbeidet ihht markedsføringsloven. Jeg har lagt merke til det samme som deg når det kommer til WW og fronting av visse butikker eller merker. Og i likhet med deg så finner jeg det usannsynlig at de to reklamerer for andre uten å ha oppnådd en «fordel» selv. De slår meg rett og slett ikke som typen til å drive med filantropi, snarere tvert imot. Jevnt over er det lite av innleggene deres som merkes som «reklame» e.l, og jeg setter ganske mange tusenlapper på at dette gjøres med overlegg fordi de ikke har respekt for gjeldende lovverk, heller enn at de faktisk har betalt (fullpris) for alt de kler seg i, omgir seg med eller deltar på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 12. september #530 Del Skrevet 12. september Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Jeg ordla meg litt dårlig: Jeg syns at det er positivt at de ser ut til å merke dette samarbeidet ihht markedsføringsloven. Jeg har lagt merke til det samme som deg når det kommer til WW og fronting av visse butikker eller merker. Og i likhet med deg så finner jeg det usannsynlig at de to reklamerer for andre uten å ha oppnådd en «fordel» selv. De slår meg rett og slett ikke som typen til å drive med filantropi, snarere tvert imot. Jevnt over er det lite av innleggene deres som merkes som «reklame» e.l, og jeg setter ganske mange tusenlapper på at dette gjøres med overlegg fordi de ikke har respekt for gjeldende lovverk, heller enn at de faktisk har betalt (fullpris) for alt de kler seg i, omgir seg med eller deltar på. Nettopp. Jeg tror nok heller ikke de fronter disse merkene og butikkene såpass hardt for å være "snille". De har jo åpenbart et samarbeid med butikkene som har gått med på å promotere deres kolleksjon med Iben (som ikke har egen butikk - kun et showroom, som jeg har skjønt det.) Min teori er at de rett og slett kjøper klær til rabattert pris fra disse butikkene og deretter unnlater å informere om rabatten de får. Rabatten skal jo egentlig innrapportes og skattes av og samarbeidet må merkes på innleggene deres. Enten dropper de dette med fullt overlegg, eller så er de rett og slett av den oppfatningen at de får "vennepris" og ikke trenger å informere om det til noen. Men så kunnskapsløse er de vel ikke? Så fort et innlegg markeres som reklame har de jo i grunn innrømmet overfor skattemyndighetene at de har en skattepliktig fordel som må innrapporteres og derav skattes av. Samtidig er det vel også i butikkenes interesse at tvillingene ser ut til å være villig til å betale full pris for alt de finner der ved at innleggene ikke merkes. Men vi vet jo ikke 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nooneatall Skrevet 12. september #531 Del Skrevet 12. september (endret) Million skrev (På 11.9.2024 den 9.28): Hva var det de hadde gjort med badene? Pusset dem opp, men gjort det slik at man ikke kunne ta ut vannlåsen for å rense hår i dusjen osv Var og blitt for lite fall mot sluket pga flis-på-flis jobben Endret 12. september av nooneatall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 12. september #532 Del Skrevet 12. september De har vært dårlige på merking i dag hvertfall, vist fram klærne på seg selv og i butikk uten å skrive ordet reklame en eneste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 13. september #533 Del Skrevet 13. september Og nå går de i sanke sympati-modus igjen og vurderer snap pause i noen dager. «Føler folk har falt fra». Ja, det er - tro det eller ei- ikke voldsomt spennende å se deg vaske ansiktet og gå til trening… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 13. september #534 Del Skrevet 13. september Februarbarn skrev (3 timer siden): Og nå går de i sanke sympati-modus igjen og vurderer snap pause i noen dager. «Føler folk har falt fra». Ja, det er - tro det eller ei- ikke voldsomt spennende å se deg vaske ansiktet og gå til trening… Ja, jeg er bare inne å kikker av og til uten å følge. Dette gjelder ikke bare de, men føler jeg drukner i Snap, alle legger ut så ekstremt mye. Orker uke å se gjennom hundrevis av snap hver dag. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. september #535 Del Skrevet 13. september Kanskje de siste to jeg hadde orket å følge. Blomsterbuketter, trening, shopping. Og begge to legger ut akkurat de samme tingene. Folk er lei. Få dere en jobb. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 13. september #536 Del Skrevet 13. september Kult med kolleksjon, men veldig langt fra min stil. Synes også de ser veldig annerledes ut på promobildene enn i sosiale medier? Så en av de fikk kommentarer om at de kan være utbrent, kanskje de hadde hatt litt mer overskudd om de ikke hadde det så travelt med trening, frisør, bryn/vippe-timer, blomstershopping ++. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 14. september #537 Del Skrevet 14. september Dette er mine meninger etter å ha sett kolleksjonen: Oversized blazer - Dyr. Ser tung ut og er laget i en litt vanskelig fargekombinasjon Terrence jeans - Er ikke så begeistret for råkant nederst på jeans Sort miniskjørt - I denne kolleksjonen var det dette skjørtet det plagget jeg likte best. Fint design og snitt Hvit drapert kjole - Altfor tungt og stivt stoff i en drapert kjole. Burde vært laget i en mye mykere kvalitet. Ellers får jeg veldig Y2K-følelse av å se dette plagget, men kanskje det er meningen Sort oversized T-skjorte - Ser ut som et plagg for gravide, men det er mulig det er det de har hatt i tankene? Serge Rib Cardigan - Kjedelig farge og snitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 14. september #538 Del Skrevet 14. september Vet ikke hvem målgruppen for disse klærne er, men jeg kjenner absolutt ingen med en slik stil. Noen av plaggene så fine ut, Serge buksa og cardiganen syns jeg så var fin, men får kjøpt lignende på Cubus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 14. september #539 Del Skrevet 14. september Apekatten skrev (8 timer siden): Vet ikke hvem målgruppen for disse klærne er, men jeg kjenner absolutt ingen med en slik stil. Noen av plaggene så fine ut, Serge buksa og cardiganen syns jeg så var fin, men får kjøpt lignende på Cubus. Serge er jo en style Iben har hatt lenge, og synes faktisk det er de plaggene som funker best. men man kan jo ikke si at det er V&W som har skapt det.. Har en kjole fra Serge-kolleksjonen, og stoffet er faktisk kjempefint. Kelsi skrev (10 timer siden): Dette er mine meninger etter å ha sett kolleksjonen: Oversized blazer - Dyr. Ser tung ut og er laget i en litt vanskelig fargekombinasjon Terrence jeans - Er ikke så begeistret for råkant nederst på jeans Sort miniskjørt - I denne kolleksjonen var det dette skjørtet det plagget jeg likte best. Fint design og snitt Hvit drapert kjole - Altfor tungt og stivt stoff i en drapert kjole. Burde vært laget i en mye mykere kvalitet. Ellers får jeg veldig Y2K-følelse av å se dette plagget, men kanskje det er meningen Sort oversized T-skjorte - Ser ut som et plagg for gravide, men det er mulig det er det de har hatt i tankene? Serge Rib Cardigan - Kjedelig farge og snitt Enig i mye her altså. Skjørtet var fint. Og jeg likte i grunn kombien med den t-skjorta, selv om den i seg selv gir meg sånn «2011» følelse med tights og lang t-skjorte/singlet som ligger stramt over rumpa. Føler blazeren i kombinasjonen denim og polyester (?!) blir litt for sær og vil nok ikke treffe så mange. Prisen er dessuten for stiv. Synes i grunn kjolene var ganske fine og minner jo om de som Envelope hadde i fjor. Men stoffet kunne vært shiny uten å vært så stivt. Tynn viskose eller rayon hadde nok funket bedre enn polyamide. Finere med åpen rygg enn åpen foran etter min mening. Tightsen med shine blir nok rett og slett hengende igjen i de fleste butikkene. Ikke er leggings spesielt trendy, og de ser veldig billige ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. september #540 Del Skrevet 14. september Jeg veit hvor de bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå