Gå til innhold

Vita og Wanda

WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez
Dupers skrev (24 minutter siden):

Nå kjenner jo ikke følgerne hele livet til disse tvillingene og siden de er så mye hundepassere så kan det vøre at de har slitt med noe mentalt som hundene har hjulpet de gjennom.  Det er mange som naturlig nok går gjennom en sorgprosess etter de mister et kjæledyr, og om wilma (og bjarne) har hjulpet tvillingene gjennom noen tunge stunder er det veldig naturlig å ta det tungt.

Nå tolka jeg det som at de allerede skulle til syden, men ikke ville etterlate veninna si alene i sorgen og derfor spanderte turen på henne slik at de heller kunne være sammen. Noe som er kjenpebra, selv om det "bare" var et kjæledyr.

Enig i alt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magdaolga skrev (12 timer siden):

Reise til Syden for å dyrke sorgen sammen med mammaen til Wilmus.. Altså, har de slått seg? Å prate om dyrene sine som om de er barn..det er så forstyrrende. Man er ikke foreldre til kjæledyr, man er eiere. Dette tar kaka, det er så sykt spesielt. Jadajada, man blir glad i kjæledyrene sine, men dette blir for meget. Nå må jeg ta en pause fra de til sorgperioden er forbi... 

Åpenbart en som aldri har eid ett kjæledyr eller som ikke fatter hva de faktisk betyr for så mange. Nei,de har ikke slått seg og det å sørge over å miste en bestevenn er heller ikke spesielt,men en naturlig reaksjon. 

• Liker 8
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terskel skrev (På 18.7.2024 den 21.00):

Antar at en god del følger influencere fordi det er underholdende tidsfordriv og ikke nødvendigvis fordi de er så inspirerende at det gjør noe. 

Jo, de svetter 24/7 😭😭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver Vita «Aldri brukt» når hun åpenbart bruket kjolen? Den et til og med henne på ferie i Granca. Fy faen as

IMG_4397.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (På 30.7.2024 den 16.37):

Hvorfor skriver Vita «Aldri brukt» når hun åpenbart bruket kjolen? Den et til og med henne på ferie i Granca. Fy faen as

IMG_4397.jpeg

😂😂😂😂😂😂 dette va faktisk morsomt! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (På 30.7.2024 den 16.37):

IMG_4397.jpeg

Milde måne.. De la også ut puslespillet de kjøpte i går på Tise. Skjønner at det er kjedelig å pusle det samme på nytt, men viser bare hvordan mentaliten deres er. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest epleberte
Jaytee skrev (55 minutter siden):

Milde måne.. De la også ut puslespillet de kjøpte i går på Tise. Skjønner at det er kjedelig å pusle det samme på nytt, men viser bare hvordan mentaliten deres er. 

Hvor ser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det er veldig surt å få koffert og dyre klær ødelagt, men å henge ut flyselskap og rante på snap forstår jeg ikke. Hva er vitsen?  Det ordner seg jo, og det kunne skjedd med hvilket som helst flyselskap. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de fått en ny hund som heter Margit.

Er det deres hund, er den på avlastning eller låner de den bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Tough cookie said:

Nå har de fått en ny hund som heter Margit.

Er det deres hund, er den på avlastning eller låner de den bare?

De låner den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva skjer med at W er helt fraværende nå? Skal hun plutselig vekke reaksjoner i folk som spør om det går bra (for hun har ikke delt at tar jeg litt snap-detox) , for så å returnere om en kort tid og fortelle om noe for å sanke sympati? Er ikke det sånn disse holder på?🥵

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn skrev (På 16.8.2024 den 17.14):

Hva skjer med at W er helt fraværende nå? Skal hun plutselig vekke reaksjoner i folk som spør om det går bra (for hun har ikke delt at tar jeg litt snap-detox) , for så å returnere om en kort tid og fortelle om noe for å sanke sympati? Er ikke det sånn disse holder på?🥵

Sikkert Tv-innspilling, er vel høysesong for det nå etter fellesferien, men mens det fortsatt er relativt lyst og varmt i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaBom skrev (9 timer siden):

Sikkert Tv-innspilling, er vel høysesong for det nå etter fellesferien, men mens det fortsatt er relativt lyst og varmt i Norge. 

Hun er garantert på innspilling av kokkeskolen. Hun la ut et bilde fra hun hadde løpt på mølle og det var samme «institusjonsdekor» på veggen som det var da Vita hadde «pausen» sin - som viste seg å være kokkeskolen. 

Det spilles inn nå på Hurdal verk folkehøyskole 🤘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborgpålandet skrev (14 timer siden):

Hun er garantert på innspilling av kokkeskolen. Hun la ut et bilde fra hun hadde løpt på mølle og det var samme «institusjonsdekor» på veggen som det var da Vita hadde «pausen» sin - som viste seg å være kokkeskolen. 

Det spilles inn nå på Hurdal verk folkehøyskole 🤘

Spiller de inn to sesonger av Kokkeskolen på rappen? Ser at Vita skal være med på den som kommer nå i høst. Likte kokkeskolen veldig godt, så det gleder jeg meg faktisk til å se (uavhengig av deltakere) 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (På 18.8.2024 den 10.06):

Ja, skjønte det måtte være det etterhvert. Ja ja, de er jo med på alt for alle elsker dem jo🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fulgt disse jentene litt av og på det siste halvåret, og de er som mange andre influensere. Men de har en måte å svare på helt vanlige kommentarer på som jeg synes er litt drøy. Jeg skjønner ikke hvorfor de må være så spydige for småting. Og det er trist at de rakker ned på folk som kanskje slanker seg på en annen måte enn dem selv. Jeg er heldig som er naturlig slank og trener litt når jeg har tid og lyst, men jeg ville aldri sagt til noen at de er dårligere enn meg fordi de bruker slankesprøyter. Jeg er imot slike sprøyter, det er ikke sunt, men jeg ville kritisert industrien, ikke menneskene som bruker det. Men disse jentene rakker ned på andre og fremstiller seg selv som bedre. Enten noen kritiserer dem eller ikke, svarer de med spydige kommentarer eller sarkastiske ansiktsuttrykk. De tror de kan kritisere alt og alle bare fordi de har trent i et par år. At noen bruker slankesprøyte i stedet for trening kan ha mange grunner som ikke er vår sak å blande oss opp i, enten det er medisinske årsaker eller bare latskap. De sier selv at de har blitt mobbet da de var yngre, og de har operert nesen for å se penere ut. Men jeg mener at ingen har rett til å kritisere deres valg fordi de er offer for en forferdelig industri som tjener på folks usikkerhet. De opererte nesen i Iran, hvor det gjøres 200 000 neseoperasjoner hvert år. Slankesprøyter er en del av samme industri, og jeg synes det er rart at de ikke ser paradokset i at de selv har vært gjennom noe lignende som folk som bruker slankesprøyter for å se bedre ut eller gå ned i vekt. Poenget er at det er samme industri, og både plastisk kirurgi og slankemedisiner har en skadelig effekt på kvinner og menn, både nå og i fremtiden. Jeg håper at kvinner en dag slutter å rakke ned på hverandre for å fremheve seg selv, og heller bruker tiden sin på å kritisere industrien. Og nei, jeg er ikke sjalu på disse jentene, de har det bra, de lever godt og det unner jeg dem. De må bare bli bedre på å takle kritikk og slutte å rakke ned på andre kvinner. De trener 24/7, bra for dem. De som ikke gjør det, bra for dem også. Alle er mennesker og tar valg basert på sine begrensninger, utfordringer og behov. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefantmor skrev (17 minutter siden):

Jeg har fulgt disse jentene litt av og på det siste halvåret, og de er som mange andre influensere. Men de har en måte å svare på helt vanlige kommentarer på som jeg synes er litt drøy. Jeg skjønner ikke hvorfor de må være så spydige for småting. Og det er trist at de rakker ned på folk som kanskje slanker seg på en annen måte enn dem selv. Jeg er heldig som er naturlig slank og trener litt når jeg har tid og lyst, men jeg ville aldri sagt til noen at de er dårligere enn meg fordi de bruker slankesprøyter. Jeg er imot slike sprøyter, det er ikke sunt, men jeg ville kritisert industrien, ikke menneskene som bruker det. Men disse jentene rakker ned på andre og fremstiller seg selv som bedre. Enten noen kritiserer dem eller ikke, svarer de med spydige kommentarer eller sarkastiske ansiktsuttrykk. De tror de kan kritisere alt og alle bare fordi de har trent i et par år. At noen bruker slankesprøyte i stedet for trening kan ha mange grunner som ikke er vår sak å blande oss opp i, enten det er medisinske årsaker eller bare latskap. De sier selv at de har blitt mobbet da de var yngre, og de har operert nesen for å se penere ut. Men jeg mener at ingen har rett til å kritisere deres valg fordi de er offer for en forferdelig industri som tjener på folks usikkerhet. De opererte nesen i Iran, hvor det gjøres 200 000 neseoperasjoner hvert år. Slankesprøyter er en del av samme industri, og jeg synes det er rart at de ikke ser paradokset i at de selv har vært gjennom noe lignende som folk som bruker slankesprøyter for å se bedre ut eller gå ned i vekt. Poenget er at det er samme industri, og både plastisk kirurgi og slankemedisiner har en skadelig effekt på kvinner og menn, både nå og i fremtiden. Jeg håper at kvinner en dag slutter å rakke ned på hverandre for å fremheve seg selv, og heller bruker tiden sin på å kritisere industrien. Og nei, jeg er ikke sjalu på disse jentene, de har det bra, de lever godt og det unner jeg dem. De må bare bli bedre på å takle kritikk og slutte å rakke ned på andre kvinner. De trener 24/7, bra for dem. De som ikke gjør det, bra for dem også. Alle er mennesker og tar valg basert på sine begrensninger, utfordringer og behov. 

Enig i mye, men ikke det med slankesprøytene. Det de har kritisert er at folk som ikke er overvektige bruker dem, og i tillegg ikke er ærlige om det og i stedet framstiller det som resultat av trening. Som er noe annet enn det du beskriver. Og jeg er helt enig med dem. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (7 minutter siden):

Enig i mye, men ikke det med slankesprøytene. Det de har kritisert er at folk som ikke er overvektige bruker dem, og i tillegg ikke er ærlige om det og i stedet framstiller det som resultat av trening. Som er noe annet enn det du beskriver. Og jeg er helt enig med dem. 

Da er det ikke den konteksten jeg har fått med meg. Du har helt sikkertrett i hva du skrive så jeg tviler ikke på det, men det budskapet du skisserer er ikke hva de får frem  når de daglig kritiserer slankesprøytebruk medkryptiske kommentarer. Jeg synes det er dumt og trist at folk slanker seg med sprøyter og gir utrykk for noe annet, men samtidig tenker jeg at de da sliter såpass mye at det ikke er nødvendig av oss eller andre å rakke ned på dem og veilede dem.  For meg står det dypt inne å kritisere andre kvinne rpå den måten de gjør det på. en ting er å kritisere, noe annet er å fremheve seg selv gjennom andre sine dårlige valg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefantmor skrev (38 minutter siden):

Da er det ikke den konteksten jeg har fått med meg. Du har helt sikkertrett i hva du skrive så jeg tviler ikke på det, men det budskapet du skisserer er ikke hva de får frem  når de daglig kritiserer slankesprøytebruk medkryptiske kommentarer. Jeg synes det er dumt og trist at folk slanker seg med sprøyter og gir utrykk for noe annet, men samtidig tenker jeg at de da sliter såpass mye at det ikke er nødvendig av oss eller andre å rakke ned på dem og veilede dem.  For meg står det dypt inne å kritisere andre kvinne rpå den måten de gjør det på. en ting er å kritisere, noe annet er å fremheve seg selv gjennom andre sine dårlige valg. 

Senest i dag er det jo akkurat det jeg har vist til Vita skriver. Hvis du kun får med tilfeldig dag hvor de nevner sprøytene de flere ganger har grunngitt hvorfor så er det jo ute av kontekst for deg. Det er ingen tvil om at det er det jeg har beskrevet over de mener. Jeg er ikke fan av dem, så ikke forsvar. Men akkurat her fått rett være rett. Og jeg synes det er jævlig bra de adresserer dette fordi det er åpenbart noen andre i bransjen, som da har påvirkning på unge folk. Ikke en gang har de kritisert reelt overvektige for å bruke sprøyter, tvert imot, se bare den kommentaren fra Vita i dag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...