DrueSmoothie Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Nysingel etter noen år i samboerskap og tenker at jeg er vel klar for å date litt igjen. Gud hjelpes, det hadde jeg håpet jeg aldri trengte å tenke på igjen :p Men, siden ingen kommer og banker på døren min denne gangen heller så må jeg kanskje gjøre en innsats selv også. Da jeg var singel sist var det Sukker.no og Tinder, som da var relativt ferskt, som var "greia" i min krets hvertfall. Men jeg føler kanskje at spes Sukker.no er litt "utdatert"? Så, dere som er single og har flust av erfaring her, hvilken datingside / app vil du evt anbefale nå? Jeg er 38 år, har orden på livet, full jobb i administrasjonen i ett mellomstort firma, bor relativt sentralt, men likevel noen mil utenfor de aller største byene. Ergo ser jeg etter seriøse mannfolk på min alder, og ser på ingen måte etter one night stands :O Jeg har vel aldri hatt helt "troen" på nettdating og har truffet tidligere kjærester / samboere på den gammeldagse måten, men det skader jo aldri å prøve heller :) Flere og flere går jo den veien. Og om noen single, kjekke, rike, gavmilde og sporty gutter leser dere: Bare kom og bank på hos meg 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Må da være bedre å treffe folk på en organisk måte? Anonymkode: 190ae...12a 1
DrueSmoothie Skrevet 10. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2019 Helt klart Og som sagt er det det jeg har gjort tidligere. Men jeg er faktisk åpen for at man også kan treffe folk, riktig nok fra "nærmiljøet" også via nettet. Med en hverdag som er å gå fra jobb, til faste aktiviteter, trening etc, så er det mindre rom for å treffe nye bekjentskaper enn hva det kanskje var tidligere med mer festing og farting enn hva det er når man nærmer seg 40 og har i hovedsak venner som er godt etablerte med familier etc. Derfor er jeg også åpen for å forsøke på den "moderne" måten, dvs nett, selv om jeg har mest tro på å treffe folk utenom nettet også denne gangen
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Sukker.no er helt grusomt. Vil anbefale Tinder, det er hva du gjør det til. Anonymkode: dbf4c...39c 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Sukker.no er helt grusomt. Vil anbefale Tinder, det er hva du gjør det til. Anonymkode: dbf4c...39c På hvilken måte er sukker.no grusom? Anonymkode: adaec...c1d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er sukker.no grusom? Anonymkode: adaec...c1d Enig sukker stinks... Anonymkode: bbf32...baf 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 Alle er bare dritt. Møt folk i virkeligheten, oppsøk steder/ting du aldri har gjort før. Skift miljø, prøv noe annet enn din omgangskrets. Tipset er også ikke mikse venner, tabben med å bli sammen med en venn. Som igjen blir venn med alle venner jeg har skal aldri skje igjen, blir så håpløst ved brudd. De fleste forhold tar slutt etter litt tid, slik er det jo. Så viktig å passe på. Anonymkode: 783e9...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #8 Skrevet 11. september 2019 Nettdating kan brukes som et tillegg til å lete ute i virkeligheten. Tinder fungerer ok, bare du siler godt. Det er mange utro gifte menn der, og mange raringer. Sukker fungerer også greit hvis du har jobbet med en god profil. Men også der er det mange raringer, og siden de betaler for super-abonnement, kan de ta kontakt med deg. Du må være klar for å blokkere folk på Sukker, så slipper du plagsom kontakt fra de du ikke ønsker. Mange har profil begge steder, jeg tenker at det kan du prøve. Så ser du hva du liker. Mange bruker også happn nå, og noen liker badoo. Stadig nye nettsteder å treffe noen. Anonymkode: abddd...bcf 1
Gjest Familytree Skrevet 11. september 2019 #9 Skrevet 11. september 2019 22 timer siden, DrueSmoothie skrev: Nysingel etter noen år i samboerskap og tenker at jeg er vel klar for å date litt igjen. Gud hjelpes, det hadde jeg håpet jeg aldri trengte å tenke på igjen 😛 Men, siden ingen kommer og banker på døren min denne gangen heller så må jeg kanskje gjøre en innsats selv også. Da jeg var singel sist var det Sukker.no og Tinder, som da var relativt ferskt, som var "greia" i min krets hvertfall. Men jeg føler kanskje at spes Sukker.no er litt "utdatert"? Så, dere som er single og har flust av erfaring her, hvilken datingside / app vil du evt anbefale nå? Jeg er 38 år, har orden på livet, full jobb i administrasjonen i ett mellomstort firma, bor relativt sentralt, men likevel noen mil utenfor de aller største byene. Ergo ser jeg etter seriøse mannfolk på min alder, og ser på ingen måte etter one night stands 😮 Jeg har vel aldri hatt helt "troen" på nettdating og har truffet tidligere kjærester / samboere på den gammeldagse måten, men det skader jo aldri å prøve heller Flere og flere går jo den veien. Og om noen single, kjekke, rike, gavmilde og sporty gutter leser dere: Bare kom og bank på hos meg 😂😂 Hmmm Second life? Tinder? Jeg ser alltid dette datingsiden, på YouTube, Facebook eller Google. Gi det en sjanse
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #10 Skrevet 11. september 2019 Liket sukker og Tinder jeg. To av mine kjærester møtte jeg på Sukker,å han ene er hvertfall en veldig bra person Anonymkode: 4da1e...397 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå