Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått resept på Cerazette, men kvier meg litt for å begynne på de mtp bivirkninger. Noen som går på Cerazette som vil dele erfaringer?

Anonymkode: b2b2d...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på dem i 12 år, sluttet i ca 1 år for å bli/være gravid, og har gått på dem i ca 3 måneder igjen nå. Jeg har opplevd litt lavere sexlyst, men uten at det har vært noe problem for meg. Ellers sluttet jeg å menstruere, og det veier opp i massevis. 

Anonymkode: cc31c...601

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har begynt på cerazette, og er sur og deppa, overfølsom og jævlig hele tiden. Går det seg til etter en stund? Gått på dem i 4 uker...

Skrevet

Jeg kommer til å slutte nå, midt i 2. brett. håper ikke det blir for mye hormonsurr for kroppen... bivirkningene er ikke verdt det :(

• 3 uker senere...
Skrevet

Vil gjerne høre noen erfaringer! Har brukt dem i hvert fall 10 år og har de siste 6 mnd begynt å få mensen månedlig, nå plutselig 14 dager etter forrige. Har kun brukt dem for å slippe mensen så nå er jeg litt rådvill. Skal ned 15 kg i vekt også så vurderer å slutte på dem også for å se om vektnedgangen blir enklere. Noen erfaringer? 

Anonymkode: 2b01f...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...