Gå til innhold

Ok at kvinner har pengeslaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han skal skrive bort alt av bil og eiendom til henne og leve minimalt i de årene det varer, null sex.

Anonymkode: 9ec0e...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel en forgrening av masochisme. 

Tenker at det er en fantasi om avmakt og være uten noe initiativansvar i forholdet.

Spesielt "incel" stereotypen synes jeg er en god match for pengeslave. Man slipper dialog, oppvarting, øyekontakt og å spille det usikre spillet om flørting hvor man er avhengig av en respons. 

For en som synes samspill med kvinner er skremmende, så har man iallfall et manus man takler. 

Det er mange i samfunnet som er ensomme i folkemengden i det at man ikke blir sett eller antastet/anerkjent som person. 

Kall det et dyrt abonnement for et privat samspill. 

Det høres sikkert rart ut, men hvis man tenker hvor mange jenter som slanker kroppen ned til det usunne for ideen av passiv anerkjennelse av det motsatte kjønn, så er det ikke så langt steg til at man slanker lommeboka istedet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge alle involverte samtykker, det ikke går ut over SSS eller liv og helse, så ser jeg ikke problemet. 

Anonymkode: 09686...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men å flytte store verdier til henne syns jeg lite om. Hadde aldri kunne gjort noe slikt mot en liten slave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for det meste av fetisjer og ønsker, men her må man trå forsiktig. Menn/gutter som driver med dette kan riktignok oppleve en stor tilfredsstillelse, men det er vanskelig å ta kvinnen i forholdet seriøst. For meg er og blir hun en som utnytter menn i en sårbar posisjon.

En annen ting er at jeg aldri har hørt om kvinnelige pengeslaver. Finnes det? Om ikke så er det i tilfelle underlig. Det finnes mange fetisjer og preferanser, men tror ikke jeg har hørt om noe hvor rollene er helt "kjønnsbestemt".

Anonymkode: 49131...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fantasi er fint og fantastisk. Jeg unner alle et rikt fantasiliv og masse herlige orgasmer fra de mest primitive hjørner av sin psyke.

Derimot der hvor det går ut over din evne til å fungere, så vil jeg kalle det en lidelse. Det er noe med at det er ikke noe selvbegrensende med dette.

Jeg synes at når man går ut av soverommet, så skal det være som å lukke en bok. Man kan leve seg inne i boka, men når boka er lukket og står i hylla, så kommer man tilbake i virkeligheten. Fasadene er for å utforske triggere. Det er ikke for å slippe å forholde seg til hele det individet du deler livet ditt med.

Jeg veide litt frem og tilbake ovenfor om jeg skulle assosiere pengeslave med selvskading. 

Men, selvfølgelig, religion spiller også i stor grad på disse strengene. Og eksemplifiseres i utallige institusjoner hvor utnyttelsen og kynismen hos mottaker er helt ufordekt.

(ble noen trigget nå?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Thaikvinne får du pult samt å opprettholde en viss kontroll over ditt eget liv. En norsk kvinne vil prøve å styre deg fra dag en . Norske menn har faktisk et fritt valg da .

 

Endret av AlkoMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AlkoMann skrev:

Om du har Thaikvinne får du pult samt å opprettholde en viss kontroll over ditt eget liv. En norsk kvinne vil prøve å styre deg fra dag en . Norske menn har faktisk et fritt valg da .

 

Har du glemt å ta pillene dine i dag?

Anonymkode: e5928...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han skal skrive bort alt av bil og eiendom til henne og leve minimalt i de årene det varer, null sex.

Haha, høres ut som meg dette, har nettopp bestilt en sydentur til dama mi og venninna ei uke i oktober. Da blir det null sex på meg! ...tror de ja😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Haha, høres ut som meg dette, har nettopp bestilt en sydentur til dama mi og venninna ei uke i oktober. Da blir det null sex på meg! ...tror de ja😂

😉

Anonymkode: 354d7...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han skal skrive bort alt av bil og eiendom til henne og leve minimalt i de årene det varer, null sex.

Anonymkode: 9ec0e...2ab

Sa han hvorfor han skulle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, er det deg igjen....

Skal du lage like mange poster om dette som du gjorde forrige gang du var aktiv?

Anonymkode: 40b51...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...