Gå til innhold

Kan ikke huske reklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan faktisk godt være dette ikke er en reklame heller men jeg går snart på veggen for jeg blir gal!

Jeg har nylig hørt på Brannmann Sam-melodien og jeg klarer ikke la være å syns den ligner på en melodi jeg har hørt i en reklame for mange år siden. Men jeg klarer virkelig ikke huske hvilken!

For alt jeg vet husker jeg feil og det er bare hjernen min som spiller meg et puss. Er det andre som føler de har hørt Brannmann Sam-melodien et annet sted?

Jeg tenkte først Lano eller Dove eller andre såpe-reklamer men jeg er virkelig usikker her.

Anonymkode: e43a8...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gamle lano-reklamen dr veldig lik brannmann sam melodien. Husker jeg ble såå skuffet når jeg trodde BS var på TV også var det bare reklame 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summ skrev:

Den gamle lano-reklamen dr veldig lik brannmann sam melodien. Husker jeg ble såå skuffet når jeg trodde BS var på TV også var det bare reklame 😂

Ja, uff.

Anonymkode: 68348...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 2.52, Summ skrev:

Den gamle lano-reklamen dr veldig lik brannmann sam melodien. Husker jeg ble såå skuffet når jeg trodde BS var på TV også var det bare reklame 😂

Ja! Der var den! Haha, takk for hjelpa, ble gal her. Men da er det ute av verden så jeg kan endelig slappe av 😂

Anonymkode: e43a8...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...