Gå til innhold

Den merkelige daten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en godt voksen mann helt tilfeldig, han var plutselig på facebooken min, og sa det var jeg som lå han til, samme det-kan ikke huske det. Han startet medlinger med "Hei".. jeg svarte ikke, så gikk det en dag eller to "hei" matchet vi på tinder? Jeg svarte ikke fordi det var merkelig, men så fortsatte han, og ble til slutt nysgjerrig.

Har en tøff periode i livet, og han har fulgt med meg, gitt meg råd, vært den barmhjertige samaritam sendt fra himmelen, ååå så han har verdsatt meg, passet på meg, sagt så fine ting. Så rette ting, vært så fin, sagt at han har brydd seg om meg.

Vi datet 3 ganger, 3 daten hadde jeg fortalt han en spesiell hemmelig, plutselig var "oss"borte, på sekunder hadde han mistet kjemi, han var ikke sikker på om han ville gå på tur med meg igjen, så jeg snakket litt med han, det går 10 minutter, da var han plutselig på igjen, og det var i orden at vi gikk tur i morgen…..     

Jeg orker ikke slik jojoaktivitet og går ikke tur med han fordi han skal se om det er rester av kjemi der….. i dag tidlig var han så glad for og ha møtt meg, han var så spent på fortsettelsen… så dette. (?)

Så jeg slettet han på facebook, sjekket tinder-han har slettet meg der.

Siste gang på denne måten.

Anonymkode: 281b8...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"...og det var dagboken for denne gang" 

Anonymkode: e2eeb...b3d

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"...og det var dagboken for denne gang" 

Anonymkode: e2eeb...b3d

Det kan du si, er bare forvirret og ville lufte tankene, den gode stødige mannen var rett og slett en som latet som han var genuin, men også han spilte for å få noe ut av meg, og det selv om han visste hva jeg hadde opplevd, nei, skuffet.

Skrevet

Han ble sånn etter du delte en hemmelighet ? Er det en sjokkerende ting ? Er jo mulig han ble usikker?

Anonymkode: b5c31...79c

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han ble sånn etter du delte en hemmelighet ? Er det en sjokkerende ting ? Er jo mulig han ble usikker?

Anonymkode: b5c31...79c

Jeg bor hjemme hos en forelder ( etter en ekstrem tøff periode av livet ) det var det, virker som om han hadde planlagt at jeg skulle selge her ( han trodde jeg bodde her alene ) og så flytte inn med ham.

Etter to dater(!) ville han jeg skulle sette opp en liste over når jeg så for meg kjæreste, middag, sex og samboerskap. Han visste hva han ville, derfor var det vktig at jeg kunne gi ham det nesten med en gang, det var ikke "meg og deg" det var OSS…….senest i dag tildlig, gikk en time så var all kjemi nesten borte trodde han… og så plutselig så var jeg så flott igjen, og han ville på tur… (?)

Jeg måtte få han ut av livet mitt, min stødige hånd, så utrolig flott når han ville… så alt bare spill, tomme ord.

Skrevet

Trist for deg, men jeg tror at du skal være glad for at en slik vinglete person ble borte fra livet ditt. Mennesker som ikke takler noe motgang eller har forståelse for andres problemer, de vil aldri fungere godt i et forhold.

Anonymkode: 5a4d4...74e

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist for deg, men jeg tror at du skal være glad for at en slik vinglete person ble borte fra livet ditt. Mennesker som ikke takler noe motgang eller har forståelse for andres problemer, de vil aldri fungere godt i et forhold.

Anonymkode: 5a4d4...74e

Det er sant, men at noen lyger bevisst for å få deg, og likevel nekte for det, mye fram/og tilbake og så snur alt seg når jeg forteller det jeg gjorde, og så snur det seg igjen når jeg snakker med han, jeg stilte spørsmål om det, og han beklagde det. Han må ha hatt et skjult motiv, han lot jo meg ikke være i fred når jeg sa at jeg ikke datet i starten.

Like greit, må bli flinkere til og ikke tro på mennesker på den måten. Var tydelig sint når jeg slettet han på facebook, men er bare lettet over det. 

Peace.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...