AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Hallo! Om en fyr avslutter datingen av ulike årsaker (som i dette tilfellet var fordi han følte seg "forvirret", haha.. mistenker at han traff en annen), kunne dere gitt han en ny sjanse om han melder interessen igjen ved senere anledning? Vi hadde ikke noe kontakt på 1/2 år. Jeg traff en annen over en lengre tidsperiode, som det har blitt slutt med. Nå dukker den første fyren opp igjen, og skriver til meg daglig, men er usikker på om jeg egentlig ønsker å gi han en ny sjanse. Han er utrolig koselig og alt sånn, men hvis jeg ikke var bra nok første gangen, skal man da gidde å prøve en gang til? Sannsynligheten er stor for at det samme skjer dersom han møter en han finner mer interessant enn meg. Eller hva tenker dere? Anonymkode: 09199...020
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Jeg tror du har helt rett i det du tenker.. Anonymkode: 03d55...f63 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Det har skjedd meg meg også.. Jeg avviste dem, fordi jeg visste at ting ikke ville bli noe annerledes. Jeg hadde aldri giddet, i hvert fall ikke når fyren kommer med en sånn type «unnskyldning». Ikke vær hans tilgjengelige pike på gjerdet... Anonymkode: ea956...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Jeg tror du vet innerst inne, stol på magefølelsen din. Han kjører nok samme scenario. Anonymkode: bfb05...002 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du vet innerst inne, stol på magefølelsen din. Han kjører nok samme scenario. Anonymkode: bfb05...002 Anonymkode: e5598...94e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå