Gå til innhold

Gi det en ny sjanse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo!

Om en fyr avslutter datingen av ulike årsaker (som i dette tilfellet var fordi han følte seg "forvirret", haha.. mistenker at han traff en annen), kunne dere gitt han en ny sjanse om han melder interessen igjen ved senere anledning? Vi hadde ikke noe kontakt på 1/2 år. Jeg traff en annen over en lengre tidsperiode, som det har blitt slutt med. Nå dukker den første fyren opp igjen, og skriver til meg daglig, men er usikker på om jeg egentlig ønsker å gi han en ny sjanse. Han er utrolig koselig og alt sånn, men hvis jeg ikke var bra nok første gangen, skal man da gidde å prøve en gang til? Sannsynligheten er stor for at det samme skjer dersom han møter en han finner mer interessant enn meg. Eller hva tenker dere?

Anonymkode: 09199...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har helt rett i det du tenker..

Anonymkode: 03d55...f63

• Liker 4
Skrevet

Det har skjedd meg meg også.. Jeg avviste dem, fordi jeg visste at ting ikke ville bli noe annerledes. Jeg hadde aldri giddet, i hvert fall ikke når fyren kommer med en sånn type «unnskyldning». Ikke vær hans tilgjengelige pike på gjerdet...

Anonymkode: ea956...1d7

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du vet innerst inne, stol på magefølelsen din. Han kjører nok samme scenario. 

Anonymkode: bfb05...002

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du vet innerst inne, stol på magefølelsen din. Han kjører nok samme scenario. 

Anonymkode: bfb05...002

Anonymkode: e5598...94e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...