Gå til innhold

Bedre kondis uten studio?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å øke min utholdenhet, og da mener jeg både "pusten" men også utholdende styrke. Jeg hverken kan eller har lyst til å dra på treningsstudio. Dog har jeg ganske stor stue, en treningsmatte, et hoppetau og et 30kg sett med frivekter. Min motivasjon er bedre sex :fnise: 

Jeg er ikke helt sofapotet, jeg går en del tur, som regel timesturer i nabolaget, evt. markatur 1-2 ganger i uka, 1-4timer lang. Men det er vel i grunn det. Har også en letter aktiv jobb med mye gåing.

Kan noen som har litt peiling hjelpe meg i gang?:) Tenkte selv på jumping jacks og hoppetau.

Anonymkode: c9a33...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondisen er vel noe av det som er lettest å trene opp uten studio. Trikset er å få opp pulsen og holde den oppe en stund. Hoppetau er bra, jumping jacks og burpees er bra, sirkeltrening hjemme med relativt høy intensitet er bra :)

Men du, du blir god på det du trener på hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Sandum.PT said:

Kondisen er vel noe av det som er lettest å trene opp uten studio. Trikset er å få opp pulsen og holde den oppe en stund. Hoppetau er bra, jumping jacks og burpees er bra, sirkeltrening hjemme med relativt høy intensitet er bra :)

Men du, du blir god på det du trener på hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Kanskje jeg kjører litt blanding da:) Burpees er vanskelig for jeg eier jo ikke muskler i armene:P Resten klarer liksom henge med men:P

Og mulig jeg blir god på det jeg trener på, men det blir vanskelig når det for tiden er litt langdistanse :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg kjører litt blanding da:) Burpees er vanskelig for jeg eier jo ikke muskler i armene:P Resten klarer liksom henge med men:P

Og mulig jeg blir god på det jeg trener på, men det blir vanskelig når det for tiden er litt langdistanse :sjenert:

Kjør en blanding og gjør det du synes er gøy og som du mestrer. Gjør det over tid og resultatene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...