AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg ønsker å øke min utholdenhet, og da mener jeg både "pusten" men også utholdende styrke. Jeg hverken kan eller har lyst til å dra på treningsstudio. Dog har jeg ganske stor stue, en treningsmatte, et hoppetau og et 30kg sett med frivekter. Min motivasjon er bedre sex Jeg er ikke helt sofapotet, jeg går en del tur, som regel timesturer i nabolaget, evt. markatur 1-2 ganger i uka, 1-4timer lang. Men det er vel i grunn det. Har også en letter aktiv jobb med mye gåing. Kan noen som har litt peiling hjelpe meg i gang?:) Tenkte selv på jumping jacks og hoppetau. Anonymkode: c9a33...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. september 2019 #2 Del Skrevet 11. september 2019 Kondisen er vel noe av det som er lettest å trene opp uten studio. Trikset er å få opp pulsen og holde den oppe en stund. Hoppetau er bra, jumping jacks og burpees er bra, sirkeltrening hjemme med relativt høy intensitet er bra Men du, du blir god på det du trener på hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Del Skrevet 11. september 2019 3 hours ago, Sandum.PT said: Kondisen er vel noe av det som er lettest å trene opp uten studio. Trikset er å få opp pulsen og holde den oppe en stund. Hoppetau er bra, jumping jacks og burpees er bra, sirkeltrening hjemme med relativt høy intensitet er bra Men du, du blir god på det du trener på hvis du skjønner hva jeg mener Kanskje jeg kjører litt blanding da:) Burpees er vanskelig for jeg eier jo ikke muskler i armene:P Resten klarer liksom henge med men:P Og mulig jeg blir god på det jeg trener på, men det blir vanskelig når det for tiden er litt langdistanse Anonymkode: c9a33...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. september 2019 #4 Del Skrevet 12. september 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg kjører litt blanding da:) Burpees er vanskelig for jeg eier jo ikke muskler i armene:P Resten klarer liksom henge med men:P Og mulig jeg blir god på det jeg trener på, men det blir vanskelig når det for tiden er litt langdistanse Anonymkode: c9a33...9d1 Kjør en blanding og gjør det du synes er gøy og som du mestrer. Gjør det over tid og resultatene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå