AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Hadde en pk havremelk stående i kjøleskapet, husker ikke når jeg åpnet den men tydeligvis altfor lenge sia. Kom hjem fra trening og tok meg to store slurker før jeg oppdaga at den var VELDIG sur, smakte som gjær. Drakk masse vann og spiste en mandarin og tenkte ikke mer på det. Men nå kjennes det merkelig ut i magen, bobler veldig, er dette farlig?? Bør jeg prøve å spy det opp igjen??? Er to timer siden jeg drakk det! Anonymkode: 01f04...437
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Ta med deg et håndkle i senga i natt, fare for at du ligger an til diaré.... Anonymkode: f83fc...8c6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Kroppen tåler mer enn du tror. Kan hende du får noe løs mage eventuelt, men ellers trenger du ikke tenke på det. Jeg har spist ganske mye dårlig mat uten å ha blitt dårlig. Har til og med spist mugnet kjøtt ved en feil.. Anonymkode: 76c07...2cf 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta med deg et håndkle i senga i natt, fare for at du ligger an til diaré.... Anonymkode: f83fc...8c6 Shit... Will do! Anonymkode: 01f04...437
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kroppen tåler mer enn du tror. Kan hende du får noe løs mage eventuelt, men ellers trenger du ikke tenke på det. Jeg har spist ganske mye dårlig mat uten å ha blitt dårlig. Har til og med spist mugnet kjøtt ved en feil.. Anonymkode: 76c07...2cf Ja ble sykt stressa fordi det kjennes som om gjæra fortsetter å gjøre sine greier på innsiden nå. Er godt å høre at det gikk bra med deg selv etter mugnet kjøtt!! Da går del vel bra her og.. takk!! Anonymkode: 01f04...437
Gjest Familytree Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Matforgiftning krever medisinsk hjelp. Hvor lenge hadde det gått siden utløpsdatoen? Hvis været er kort, vil du ganske enkelt lide av alvorlig diaré.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 26 minutter siden, Augustotejerina skrev: Matforgiftning krever medisinsk hjelp. Hvor lenge hadde det gått siden utløpsdatoen? Hvis været er kort, vil du ganske enkelt lide av alvorlig diaré. Man trenger ikke oppsøke lege ved matforgiftning så lenge man ikke blir svært syk eller ikke får i seg noe væske. Jeg har blitt matforgiftet en gang (av alle gangene jeg har spist dårlig mat måtte selvsagt matforgiftningen ikke komme fra det, men fra isbiter), og hadde veldig løs mage i ca 12 timer og ingen matlyst, men var ellers i storform. Det er ingenting helsepersonell kunne hjulpet meg med for litt diare og det er unødvendig ressursbruk. Anonymkode: 76c07...2cf 1
Gjest Familytree Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke oppsøke lege ved matforgiftning så lenge man ikke blir svært syk eller ikke får i seg noe væske. Jeg har blitt matforgiftet en gang (av alle gangene jeg har spist dårlig mat måtte selvsagt matforgiftningen ikke komme fra det, men fra isbiter), og hadde veldig løs mage i ca 12 timer og ingen matlyst, men var ellers i storform. Det er ingenting helsepersonell kunne hjulpet meg med for litt diare og det er unødvendig ressursbruk. Anonymkode: 76c07...2cf Jeg forstår, jeg forestilte meg scenariet hvor TS inntar en stor mengde mat med to uker eller en måneds utløp. Jeg led også, på kort tid og flere besøk på badet hadde jeg det bra. Det er morsomt, hva mener du med isbiter? Takk for at du avklarer tvil også, du er veldig snill.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 Slapp av, det er ikke farlig. Kroppen fikser opp. Du vil nok ha litt løs mage, men det ordner seg. Anonymkode: ad229...f54 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå