AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Ser at det er forskjell på å være blomsterpike og brudepike når man søker på kjoler på nett. Her i Norge så er det vel vanlig å kalle alt for brudepike enten man er barn eller voksen, men ser at på utenlandske nettsider så skiller man på dette. Vi skal ha tre "brudepiker" hvorav en er barn og to er tenåringer/voksne. Skulle så gjerne ha funnet kjoler som er like til alle tre. Finner bare enten blomsterpikekjoler til barn eller brudepikekjoler til voksne. Trenger hjelp her! Noen som har erfaringer å dele? Er det virkelig ikke mulig å kjøpe vanlige brudepikekjoler til både voksne og barn som har helt lik farge og som ser nesten lik ut? Takknemlig for alle svar, da jeg begynner å bli litt forvirret. Anonymkode: fd86d...cf7
Anim92 Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Da blir det enten veldig barnslig utseende på kjolen til de voksne, eller veldig voksent uttrykk til barnet? Hvorfor ikke bare gå for noe som står i stil til hverandre, uten at det blir helt likt?😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 21 timer siden, Anim92 skrev: Da blir det enten veldig barnslig utseende på kjolen til de voksne, eller veldig voksent uttrykk til barnet? Hvorfor ikke bare gå for noe som står i stil til hverandre, uten at det blir helt likt?😊 Det kan jeg absolutt, men jeg finner ingen 😉 Trenger hjelp Anonymkode: fd86d...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå