Gå til innhold

Klaffer vi ikke sexuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk fra mannen min etter 13 år, hadde noen tinder-dates som fikk meg til å komme på null komma nix. Har nå ny kjæreste som er BRA i senga. Men det går aldri for meg. Noe jeg gjerne vil og såklart har begynt å stresse med. Jeg har alltid vært litt vanskelig å "få til", men tinder-datene motbeviste jo det. Så jeg vet at det kan gå. Men etter 2 år med min nye kjæreste har det fremdeles ikke gått for meg... og jeg må fake. What to do?

Anonymkode: e7037...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fra mannen min etter 13 år, hadde noen tinder-dates som fikk meg til å komme på null komma nix. Har nå ny kjæreste som er BRA i senga. Men det går aldri for meg. Noe jeg gjerne vil og såklart har begynt å stresse med. Jeg har alltid vært litt vanskelig å "få til", men tinder-datene motbeviste jo det. Så jeg vet at det kan gå. Men etter 2 år med min nye kjæreste har det fremdeles ikke gått for meg... og jeg må fake. What to do?

Kommuniser. Fortell hva du liker og hvor du vil bli befølt 

Anonymkode: 3bb9b...698

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommuniser. Fortell hva du liker og hvor du vil bli befølt 

Anonymkode: 3bb9b...698

Gjør såklart det da ;)

Skrevet

Det første du må gjøre er å slutte med fakinga. Da stresser du bare enda mer med å få han til å tro at alt er greit.

Noen føler det er lettere å slippe seg løs sammen med ons fordi det er mindre forpliktende. Kan det stemme for deg?

Anonymkode: 6d171...cbe

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det første du må gjøre er å slutte med fakinga. Da stresser du bare enda mer med å få han til å tro at alt er greit.

Noen føler det er lettere å slippe seg løs sammen med ons fordi det er mindre forpliktende. Kan det stemme for deg?

Anonymkode: 6d171...cbe

Er du tett? Hvor står det at hun faker noe som helst

Anonymkode: c5a70...a0b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel... Denne var du ikke særlig heldig med 😂

• Liker 21
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

I hovedinnlegget. Svart på hvitt. 

• Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I all verden så frekt, for ingen som helst grunn! Må være slitsomt å være deg. 

Anonymkode: e06be...534

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde Tinderdaten med deg da? Mer avslappet, kunne deg bedre?

• Liker 1
Skrevet

Du har nok gått i kvinnefella og antatt at kvaliteten på sexen handler om partneren din og ikke deg selv. Tviler på at det har så mye med hva han gjør å gjøre. Se innover. Du må selv lære deg å få orgasme

Anonymkode: 16afe...e00

• Liker 3
Skrevet

Når du faker er det ikke rart kjæresten din tror han får deg til å komme. Slutt med fakinga og fortell han at du har vansker med å komme, så kan dere finne en løsning sammen. 

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Før eller senere, vil dette føre til partnerproblemer hvis du ikke snakker om disse problemene og spør hvordan du skal oppnå det. Problemet ditt er vanligere enn det ser ut til, og dette har mange årsaker

Skrevet

Sitter i hodet ditt vil jeg tru, på ons var det kanskje ekstra spennende og du var kanskje mer gira enn du er i ett forhold?

• Liker 1
Skrevet

hun faker ikke idioter , herregud lær dere å lese et innlegg aaaa

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"etter 2 år med min nye kjæreste har det fremdeles ikke gått for meg... og jeg må fake. What to do?'' 

Det står jo fake...... 

Anonymkode: 2e55e...768

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Coachshinny skrev:

en etter 2 år med min nye kjæreste har det fremdeles ikke gått for meg... og jeg må fake. What to

Hvilken del av at hun sier at hun faker er det du ikke forstår? 

Anonymkode: 609be...702

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:

Anonymkode: a2f4a...e08

• Liker 1
Skrevet

Høres litt for kjent ut., dessverre. Om han ikke har klart å gitt deg det flere ONS lett fikk til, etter å ha hatt sex med deg i 2 år, er det vel lite håp. Enten så tenner du for lite på han (trygghetsfella?), eller så er han ikke dyktig nok, viril nok, velutrustet nok, utholdende nok, dominant nok, osv. Min (begrensede) erfaring tilsier at enten så funker sexen godt nærmest fra første gang, eller så får man det aldri til. Har liten tro om at man kan prate seg frem til heftig, intens, god sex. Snarere tvert i mot.  

Gjest Alterego666
Skrevet
På 9.9.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Men etter 2 år med min nye kjæreste har det fremdeles ikke gått for meg... og jeg må fake. What to do?

Du MÅ ikke fake, du har valgt å fake.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er du tilstrekkelig opphisset på han ? Treffer han punktet ditt? Liker du han så mye at du stresser med å komme også går det galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...