Gå til innhold

Post et bilde av din kropp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin kropp :) Jeg synes også at hjemmet ditt er fint :) 

Anonymkode: 783a3...0f5

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 35b79...ff0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mons skrev:

Masse flotte mennesker her som gjør en beundringsverdig innsats med å få en sunnere og mer attraktiv kropp.

La meg slå et slag for den eldre garde. Andre som tør? Fra en som har en god del kilo for mye og ikke har trent på noen titalls år. Ønsker å gå ned ti kilo, orker ikke å stresse mer, og begynne å trene. Har såvidt begynt. Løpe i trapper i stedet for heis.

Skal du ned i vekt må du justere kostholdet :) Men å aktivere seg er en bonus det. Må jo ikke løpe i trapper, men gjerne hoppe over et trinn med lange steg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samvittighet til å legge ut bilde av meg selv lettkledd. Dette pga personlig overbevisning.

Kan likevel si at jeg ikke hadde fått plass i denne kjolen for et år siden, så det er jeg veldig fornøyd med. har en ulltrøye under kjolen, for å være mer påkledd.

Er også glad for at jeg endelig orker å stå opp til normale tider igjen, og ikke sover store deler av dagen. 14 cm borte fra midjen. Resten vet jeg ikke, for det er den jeg har hatt fokus på. Er fornøyd med å ha mer energi, og ikke ligge på risikoen til diabetes lenger :) 

Som dere ser er speilet skittent, noe det nesten alltid er, med mindre jeg vet at jeg venter besøk. Noe som i hvert fall ikke skjer i disse dager, og skal jeg være helt ærlig, bryr jeg meg egentlig ikke. Verre med skittent gulv, og skitten kjøkkenbenk 😇 

3C1E56DB-1E55-4DD3-8C6F-CFB98151328F.jpeg

Anonymkode: a866b...2af

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 1.18, Mons skrev:

Masse flotte mennesker her som gjør en beundringsverdig innsats med å få en sunnere og mer attraktiv kropp.

La meg slå et slag for den eldre garde. Andre som tør? Fra en som har en god del kilo for mye og ikke har trent på noen titalls år. Ønsker å gå ned ti kilo, orker ikke å stresse mer, og begynne å trene. Har såvidt begynt. Løpe i trapper i stedet for heis.

Serbia, Nis.jpg

Nice👌🏼 Hvilken årgang? 

Anonymkode: 5ae8a...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste kropp hittil 

Anonymkode: 967cb...6e6

Nei, lite fasong. Bare store pupper.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Giftmann30 skrev:

Ja, hadde gått fra familie for hun der 😍

Så pga en pen kropp, går du fra familien din. Håper du tuller 😲

Anonymkode: 909f3...5cc

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Giftmann30 said:

Ja, hadde gått fra familie for hun der 😍

Damn. Litt av en usympatisk karakter du var. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, lite fasong. Bare store pupper.

Vakker og feminin kropp. Normalt slank er så mye finere enn tynn. 

Anonymkode: f3f68...b66

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2020 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Har ikke samvittighet til å legge ut bilde av meg selv lettkledd. Dette pga personlig overbevisning.

Kan likevel si at jeg ikke hadde fått plass i denne kjolen for et år siden, så det er jeg veldig fornøyd med. har en ulltrøye under kjolen, for å være mer påkledd.

Er også glad for at jeg endelig orker å stå opp til normale tider igjen, og ikke sover store deler av dagen. 14 cm borte fra midjen. Resten vet jeg ikke, for det er den jeg har hatt fokus på. Er fornøyd med å ha mer energi, og ikke ligge på risikoen til diabetes lenger :) 

Som dere ser er speilet skittent, noe det nesten alltid er, med mindre jeg vet at jeg venter besøk. Noe som i hvert fall ikke skjer i disse dager, og skal jeg være helt ærlig, bryr jeg meg egentlig ikke. Verre med skittent gulv, og skitten kjøkkenbenk 😇 

3C1E56DB-1E55-4DD3-8C6F-CFB98151328F.jpeg

Fin kropp og veldig godt jobbet! Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymkode: 5867d...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin kropp og veldig godt jobbet! Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymkode: 5867d...31a

Snart 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
4 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Damn. Litt av en usympatisk karakter du var. 

Kom ut litt feil, mente at jeg hadde fint valgt henne om jeg gikk fra kona. Ville aldri vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Screenshot_20201121_225422.thumb.jpg.2b67653daa6a715160763f46f17e959c.jpg

38 år, to barn. Er ganske fornøyd, men liker ikke den "skyggen" over navlen. Usikker på om den kan trenes bort eller om den er for alltid 🤔🥳

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Maggi2 skrev:

38 år, to barn. Er ganske fornøyd, men liker ikke den "skyggen" over navlen. Usikker på om den kan trenes bort eller om den er for alltid 🤔🥳

Du hadde kled å legge på deg litt, kjempe fin kropp, men du hadde kled en 6-7 kg+

Anonymkode: fe621...641

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Maggi2 skrev:

Den "skyggen" er jo bare prikken over i'en og symbolet på at du ser fantastisk ut. 👌 

Anonymkode: f0201...b42

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde kled å legge på deg litt, kjempe fin kropp, men du hadde kled en 6-7 kg+

Anonymkode: fe621...641

Støtter denne!

Anonymkode: 5e725...848

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2020 den 11.16, Yme skrev:

Prøvde å slanke meg, og oppdaget at det plutselig hadde gått litt langt :ler:

Gikk ned 20 kilo, men mistet mer muskler enn jeg hadde trengt, å begynte å bli såpass tynn at jeg var inhulet og rar i ansiktet.

Er godt på vei tilbake til 96 kilo nå, men heldigvis med muskler istedenfor fett. Regner med at jeg er der om 3-4 år.

Screenshot_20200917-170033_Gallery.jpg

Screenshot_20200917-170047_Gallery.jpg

😍😍

Anonymkode: ddaa0...aa2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...