AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Del Skrevet 9. september 2019 Har en sånn crew i byen her jeg bor, hvor vi møtes vær natt så og si og snakker og viser frem bilene. Jeg er ganske fersk i lappen men.. Hvordan tør folk å kjøre fortere en fartsgrensa? Legger merke til folk som kjører sikkert i 60 i 50 sona evt, eller fortere, gasser på og tøffer seg.. Jeg klarer ikke dette, eg e før redd for og miste lappen, men hvordan tør folk dette? Jeg har angst hele tiden med at jeg trur at det er trafikk kontroll overalt der jeg kjører, eller at dem er bak meg en plass Anonymkode: 4c0bf...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Del Skrevet 9. september 2019 Fortsett sånn! Det er ikke bare lappen du skal være redd for. Grunnen til lave fartsgrenser er pga tettbegygd strøk, barn etc. Verre enn å miste lappen er å kjøre ned og drepe noen. Tenk å bli drapsmann bare fordi man skal tøffe seg.... Det er idioti Anonymkode: c50af...6aa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Del Skrevet 10. september 2019 På 9.9.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev: Har en sånn crew i byen her jeg bor, hvor vi møtes vær natt så og si og snakker og viser frem bilene. Jeg er ganske fersk i lappen men.. Hvordan tør folk å kjøre fortere en fartsgrensa? Legger merke til folk som kjører sikkert i 60 i 50 sona evt, eller fortere, gasser på og tøffer seg.. Jeg klarer ikke dette, eg e før redd for og miste lappen, men hvordan tør folk dette? Jeg har angst hele tiden med at jeg trur at det er trafikk kontroll overalt der jeg kjører, eller at dem er bak meg en plass Anonymkode: 4c0bf...444 Jeg forstår ikke hva du vil frem til. Anonymkode: 26ef2...c36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Del Skrevet 10. september 2019 Jeg skjønte heller ikke helt hva du vil fram til, men å kjøre over fartsgrensa skjønner jeg. Det har jeg stygg uvane for på enkelte strekninger, riktignok ikke i tettbygde strøk da. Anonymkode: 2eab7...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 10. september 2019 #5 Del Skrevet 10. september 2019 På 9.9.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev: Har en sånn crew i byen her jeg bor, hvor vi møtes vær natt så og si og snakker og viser frem bilene. Jeg er ganske fersk i lappen men.. Hvordan tør folk å kjøre fortere en fartsgrensa? Legger merke til folk som kjører sikkert i 60 i 50 sona evt, eller fortere, gasser på og tøffer seg.. Jeg klarer ikke dette, eg e før redd for og miste lappen, men hvordan tør folk dette? Jeg har angst hele tiden med at jeg trur at det er trafikk kontroll overalt der jeg kjører, eller at dem er bak meg en plass Anonymkode: 4c0bf...444 Du må kjøre i 61 for å få prikker, og jeg mener 76 for å miste lappen i 50-sone. Men det å miste lappen og få noen lapper i bot er ikke det skumle, det er jo faren for å skade deg selv eller andre som er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Del Skrevet 10. september 2019 I 60 og under må du kjøre mer enn 25 km/t over fartsgrensen for å miste lappen, og i 70-90 må du kjøre 35 over. Så lenge man vet det og har råd til å betale boten blir det dessverre ikke spesielt avskrekkende. De fleste steder har nesten aldri kontroll så sjansen for å bli tatt er veldig liten. Nå kjører ikke jeg så veldig mye, 5000 - 10 000 km i året, men det er ca 10 år siden jeg sist passerte en fartskontroll. Jeg har aldri blitt stoppet siden ikke jeg kjører for fort når det er 60 eller mindre, og jeg har kjørt i mange år. Anonymkode: edd4b...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 10. september 2019 #7 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Vet ikke, er vel bare litt glad i fart. Spesielt i 80 sonen. Har måttet betale over 10 000 i bot på to år, men ingen prikker. Prøver å skjerpe meg. Endret 10. september 2019 av Kvelertak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemliganonym Skrevet 13. september 2019 #8 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg måtte betale 2500 i bot fordi jeg brøt fartsgrensen i 50 sone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå