Gå til innhold

Vondt i armene etter trening.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i overarmene ofte og det kan virke som at det kommer etter svømmetrening da jeg i perioder svømmer litt. Gjør vondt å løfte armene. Har tidligere lurt på før om det egentlig kan komme fra skuldrene. Noen som har opplevd det samme? Forstår ikke hva som skjer, men vondt er det. 

Anonymkode: f755c...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gangsperr i armene. Ikke farlig.

Anonymkode: 912a4...85d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har gangsperr i armene. Ikke farlig.

Anonymkode: 912a4...85d

Det er IKKE snakk om gangsperr. 😂 

Skrevet

Når det kommer etter svømming kan det høres ut som du har noen spenninger i rygg eller skuldre fra før av, type begynnende frozen shoulder. 

Det kan jo være verdt å gå til en fysioterapeut og få sjekket det ut.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Wiggins skrev:

Når det kommer etter svømming kan det høres ut som du har noen spenninger i rygg eller skuldre fra før av, type begynnende frozen shoulder. 

Det kan jo være verdt å gå til en fysioterapeut og få sjekket det ut.

Det kan gjerne komme en dag kanskje lenger etter svømming. Var ikke helt obs på at det kunne skyldes svømming, men har vært bra en god stund nå, og så begynte jeg på svømming igjen og da kom disse plagene tilbake i løpet av en dag kanskje to etter. Synes det er rart. Bør sikkert sjekke det nærmere i tilfelle det er frossen skulder. For jeg har vært inne på tanken selv, men har hatt så mange andre plager og har vel bare skjøvet det litt fra meg. Helt til det gjør vondt igjen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...