AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #21 Skrevet 14. september 2019 Var med en fyr jeg likte godt å han SA han likte meg. Han fikk den ALDRI opp: og da han endelig fikk den opp var den stor men ikke hard.. fy søren så jævlig. Holdte på sånn i 6 mnd.. lå under han hver jævla gang å fikk dvask halvslapp pikk. Likte han serriøst dritgodt men den sexen var bare ett helvette. Anonymkode: 0b408...24f 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #22 Skrevet 14. september 2019 Ei som jeg trodde var helt normal og søt, men som ut på kvelden viste seg å ha FRP-sympatier. Da tømte jeg rødvinsglasset i vasken, og gikk hjem. Anonymkode: 894ef...1a5 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #23 Skrevet 14. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ei som jeg trodde var helt normal og søt, men som ut på kvelden viste seg å ha FRP-sympatier. Da tømte jeg rødvinsglasset i vasken, og gikk hjem. Anonymkode: 894ef...1a5 din vulgære åpne naive kløft, jeg hadde garantert snudd i graven om jeg hadde møtt deg Anonymkode: 34e64...11e 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #24 Skrevet 14. september 2019 Det ekleste må være han jeg traff til en kaffedate, som hadde en tydelig grå og død tann 😐 På den daten fant jeg ut at god tannhygiene er viktig for meg. Altså alle kan ha hull, alle har gule tenner, men god hygiene ved å årlig gå til tannlegen og fikse evt, hull og døde tenner, det er et must for meg 😅 Anonymkode: 138c8...5ef 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #25 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: din vulgære åpne naive kløft, jeg hadde garantert snudd i graven om jeg hadde møtt deg Anonymkode: 34e64...11e Kløft? Kjøp deg en ordbok. Anonymkode: 894ef...1a5 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #26 Skrevet 14. september 2019 On 9/9/2019 at 1:37 AM, AnonymBruker said: Fyren som ikke hadde trukket ned i do, var maaaasse rødbrun bæsj nedi, jeg trakk ned før jeg satt meg for å pisse. Da jeg gikk ut igjen stod han utenfor og trippa nervøst som om han nettopp kom på at det lå en svær bæsj i doen jeg ikke skulle sett. Jeg så den gitt. Romantikken tok slutt, kyssa ikke en gang. Dessuten så vi en dårlig komedie der han lo drithøyt og falskt, og han stirret rett på meg hver gang han lo, jeg lo ikke en eneste gang. Sykt plagsomt. Anonymkode: 4396e...be1 Æsj, creepy!? Anonymkode: 2720b...603 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #27 Skrevet 14. september 2019 Mange rare dater og fyrer jeg har møtt gjennom tidene. Verste var vel han som tok med ei dame på første daten. Vi hadde møttes på nettby eller blink eller hva det het den gangen for lenge siden. Så kjekk ut på bilder og det var han også. Bare veldig veldig liten. Jeg følte meg svær som ei låvedør og er normalt høy og str 36/38. Men han kom altså med denne dama som satte seg på bordet bak oss på puben. Han sa det var søstra. Etterhvert begynte han å snakke med noen som jeg ikke kunne se at var der. Henvendte seg stadig til denne usynlige. Da han etterhvert gikk på toalettet kom «søstra» fra nabobordet og fortalte at hun ikke var søster, men støttekontakten hans. Og at han ikke var helt frisk for tiden, derav samtalen med denne usynlige.... ble med den ene daten selv om fyren forsåvidt var hyggelig. Anonymkode: 3cd6c...06a 13
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #28 Skrevet 15. september 2019 På 9.9.2019 den 19.35, bandit skrev: Møtte en dame fra et nettsted. Vi spiste middag og jeg så når hun fikk på do at hun var litt våt i skrittet. Tonen var god og vi gikk hjem til meg. Det ble litt klining og beføling fra begge. Jeg tok hånden ned i skrittet og kjente at det var veldig vått. Jeg tenkte at hun var ekstremt kåt. Så jeg sa «du var god og våt». Hvor hun da svarte «jeg hadde gruppesex før jeg møtte deg»... Kanskje ikke veldig ekkelt, men likevel... Det må jo være den ekleste historien her....grøss. Turde du ligge med denne byens besmittede madrass og fikk du kjønnsvorter ? Anonymkode: 67ce4...b70 1
bandit Skrevet 15. september 2019 #29 Skrevet 15. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være den ekleste historien her....grøss. Turde du ligge med denne byens besmittede madrass og fikk du kjønnsvorter ? Anonymkode: 67ce4...b70 Vi hadde sex. Hun sugde meg først. Og det skal hun ha, det kunne hun veldig godt. Men jeg brukte kondom. Husker hun var helt hvit av sædskum eller hva det heter etter at jeg hadde knullet henne. Hun var råsexy så det var vanskelig å bare gå fra henne. Men hun var en slut. Både måten hun gikk kledd på og oppførte seg var veldig utfordrende men sexy på sin måte. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #30 Skrevet 15. september 2019 På 9.9.2019 den 9.07, AnonymBruker skrev: Ble kjent med en mann på tinder. Han bodde egentlig et godt stykke unna, men fordi han jobbet langs den nye e6 i Mjøsområdet i ukedagene fikk vi match. (jeg bor i en av mjøsbyene) Vel, fikk mld av han en fredagskveld om at han var på byen med en kompis, hvis jeg hadde lyst til å komme å hilse på. Takket ja til det. Når jeg fikk lokalisert de trodde jeg for det første at kompisen hans var tinder flørten min, og for det andre hadde han løyet om hvordan han så ut. Jeg er 169 cm og han sa til meg at han var 175. Vel - han var hvertfall 5 cm lavere enn meg om ikke mer. Jeg er ikke en som dømmer folk etter utseendet overhodet men han var mye rundere enn det tinder bildene viste. Rett og slett stutt-tjukk. Dårlig ånde hadde han også og det merket jeg selv om vi hadde et ganske stort bord mellom oss. Jeg bestemte meg (dum som jeg var) å prøve å kose meg og gjøre det beste ut av kvelden. Begynte å bli ganske full og tinderfyren ble bare mer og mer klengete. Satt med armen rundt meg mens han rangerte damer sammen med kompisen sin. Kom det en dame forbi med store pupper så så de på hverandre og bare "håhåhåhåHÅHÅ!!" Herregud. Etter noen flere runder med øl begynte jeg å se dobbelt, og bestemte meg for å gå hjem. Han spurte meg om når vi kunne treffes igjen, jeg sa at kvelden hadde vært hyggelig men at det nok ikke kom til å bli noe mer enn dette. Da sa han bare ok, så jeg gikk. Når jeg hadde kommet utenfor lokalet kom han springende ut og ropte etter meg. Kom bort til meg, så sa han: "bare en liten ting til slutt". Så snudde han seg og slapp en diger promp mot meg før han gliste og gikk inn igjen. For en dust.. Anonymkode: bb184...cb4 unnskyld meg, men er det mulig å spørre om hvor gammel denne fyren var? Anonymkode: 5a49c...822
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #31 Skrevet 15. september 2019 40 minutter siden, bandit skrev: Vi hadde sex. Hun sugde meg først. Og det skal hun ha, det kunne hun veldig godt. Men jeg brukte kondom. Husker hun var helt hvit av sædskum eller hva det heter etter at jeg hadde knullet henne. Hun var råsexy så det var vanskelig å bare gå fra henne. Men hun var en slut. Både måten hun gikk kledd på og oppførte seg var veldig utfordrende men sexy på sin måte. 😱 Grise gutt. Anonymkode: 67ce4...b70
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #32 Skrevet 15. september 2019 For det meste har jeg datet oppegående, greie og kjekke menn, og det med lukt har jeg aldri tenkt over. De fleste lukter jo godt. Men i sommer traff jeg en fra Møteplassen som rett og slett luktet sterkt av mugg🤢 Jeg prøvde så hardt jeg kunne å overse det, og takket ja til date nr to. Men også på den datet luktet han direkte vondt🤢 Jeg fikk sånne ekle tanker om liklukt da han klemte meg, og fikk meg ikke til å treffe ham igjen. Så for meg hvor ekkelt huset hans måtte lukte, og senga. Æsj! Anonymkode: 62527...508 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #33 Skrevet 15. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det meste har jeg datet oppegående, greie og kjekke menn, og det med lukt har jeg aldri tenkt over. De fleste lukter jo godt. Men i sommer traff jeg en fra Møteplassen som rett og slett luktet sterkt av mugg🤢 Jeg prøvde så hardt jeg kunne å overse det, og takket ja til date nr to. Men også på den datet luktet han direkte vondt🤢 Jeg fikk sånne ekle tanker om liklukt da han klemte meg, og fikk meg ikke til å treffe ham igjen. Så for meg hvor ekkelt huset hans måtte lukte, og senga. Æsj! Anonymkode: 62527...508 Mulig det luktet muggne/innestengte klær? Klær som har ligget for lenge bløte før man henger de opp? Anonymkode: 2ecc2...66c 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #34 Skrevet 15. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det luktet muggne/innestengte klær? Klær som har ligget for lenge bløte før man henger de opp? Anonymkode: 2ecc2...66c Det kan være en vaskemaskin som ikke blir rengjort, eller en dårlig sentrifugering. Kan vel også være vaskemiddel. Mannen kan være allergisk mot parfyme, og da kan klærne lukte litt innestengt. Men ja, det kan absolutt være mugg i huset, eller klær som ligger for lenge før de blir hengt opp. Kan også være så enkelt som at han slenger alle klærne sammen (inkl kjøkkenhåndklær og vaskekluter), og da kan det faktisk lukte litt merkelig. Anonymkode: 553c3...179
Coachshinny Skrevet 16. september 2019 #35 Skrevet 16. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være en vaskemaskin som ikke blir rengjort, eller en dårlig sentrifugering. Kan vel også være vaskemiddel. Mannen kan være allergisk mot parfyme, og da kan klærne lukte litt innestengt. Men ja, det kan absolutt være mugg i huset, eller klær som ligger for lenge før de blir hengt opp. Kan også være så enkelt som at han slenger alle klærne sammen (inkl kjøkkenhåndklær og vaskekluter), og da kan det faktisk lukte litt merkelig. Anonymkode: 553c3...179 Nei, tror ikke det. Kjenner igjen den lukten hun beskriver. Det er noen menn som virkelig lukter seig gammel kvalm svette og som er skikkelig utenkelige... Denne søtlig og kvalmende lukten kan ikke oversees...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #36 Skrevet 16. september 2019 På 15.9.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev: Det må jo være den ekleste historien her....grøss. Turde du ligge med denne byens besmittede madrass og fikk du kjønnsvorter ? Anonymkode: 67ce4...b70 Man er da ikke madrass selv om man har gruppesex. Anonymkode: 288ed...ac2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #37 Skrevet 16. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er da ikke madrass selv om man har gruppesex. Anonymkode: 288ed...ac2 Bare innbill deg selv det, du. Anonymkode: f4ccc...046 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå