Gjest frankie1985 Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jeg kjørte langt til ei jente på rundt min alder noen år tilbake, ble med henne inn, første hun gjorde nesten var å si at jeg skulle få så mye rumpe jeg bare orket, så dagen etter puttet hun tissen min inn i rumpa si og når jeg tok den ut igjen så var det masse lysebrun bæsj rundt penishodet så jeg tok en dusj
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Fyren som ikke hadde trukket ned i do, var maaaasse rødbrun bæsj nedi, jeg trakk ned før jeg satt meg for å pisse. Da jeg gikk ut igjen stod han utenfor og trippa nervøst som om han nettopp kom på at det lå en svær bæsj i doen jeg ikke skulle sett. Jeg så den gitt. Romantikken tok slutt, kyssa ikke en gang. Dessuten så vi en dårlig komedie der han lo drithøyt og falskt, og han stirret rett på meg hver gang han lo, jeg lo ikke en eneste gang. Sykt plagsomt. Anonymkode: 4396e...be1 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Han som tok bilde av meg på hjørnet før vi skulle møtes. Ekleste daten jeg har hatt og jeg angrer på at jeg ikke snudde og gikk med det samme... Ugh Anonymkode: 0343a...5a3 3
Gjest Hundedama Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 At fyren bodde hos moren, som gledelig ville bli kjent med meg, koselig det, men skikkelig flaut for meg som var på første date med han..
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Det må være hun som hadde blodrøde mensentruser henslengt oppå skittentøykurven i leiligheten sin. Hun kunne i det minste tatt seg bryderiet å lagt den nedi kurven.. Anonymkode: effbd...f30 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Ikke ekkelt, men fikk "hold kjeft" på en date. Jeg hadde bare tenkt å ha sex med henne. Overhodet ikke kjærestemateriale. Anonymkode: ffe2a...253
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Hmm. Where to start? Kan fremme en. Var en jeg anså som kamerat, men vi endte da opp med å date litt til og fra. Endte med sex. Men etter å ha besøkt hans leilighet på vel 5 daten, så endte hele greia. Det fantes ikke tannbørste eller rene håndklær i hans bopel. Han hadde ikke mat i leiligheten (jadda, fylla og jeg var sulten), men han hadde masse Pepsi max. Kom i etterkant på at mannen var ganske tynn og manglet noen tenner (jeg er ikke noe glansbilde selv, så dømmer aldri noen før jeg vet hele historien. Fikk aldri hele hans historie) (han ser mye sunnere ut i dag). Vi snakkes av og til og han er kjempegrei å prate med. En annen : skulle da møte en dude. Satt å klagde over at han var sulten, tilbudte meg å kjøpe noe til han. Men nei, det skulle han ikke ha. Han klaget over det meste egentlig, og sa til slutt hadet. 10 min etterpå fikk jeg en melding som mest sannsynlig (?) var feilsendt: dama jeg traff nå var utrolig feit, og sminken var helt på trynet. Hun prøvde å gjøre meg feit med å ville spandere på meg søppelmat. Jeg var helt normalvektig (er 168 og veide 67 kg på det punktet). Jeg hadde heller ikke mye sminke på. Mascara, en nøytral øyenskygge og lipgloss. Tror ikke jeg førte på mer lipgloss underveis heller. Også har du han jeg datert en gang på ungdomsskolen. Fin type, venninna mi prøvde å spleise oss. Jeg kvinne meg opp til å kysse han. Var usosial pga det. Så sier han "50 øre for tankene dine". Sekundet etterpå kysset jeg han og han stakk avgårde. Han må sikkert ha tenkt at jeg var billig.. Eller så var han bare ikke interessert. Kan være en god kombo.. Det skal sies at jeg har datert litt opp gjennom, og er forsåvidt veldig ferdig med det nå. Men ser tilbake og flirer mye, for det var en del spesielle mennesker der ute. Og som som sagt, jeg er jo ikke noe glansbilde selv, og har nok vært en annens ekleste date 😂 Anonymkode: 553c3...179 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 1. Lær deg å danse. 2. Ta henne i hånda og dra henne med ut på dansegulvet når du er tom for ting å snakke om. 3. Dra henne av dansegulvet igjen hvis det har vært kjemi, kyss henne. 4. Vær direkte. Si klart hva du vil. Anonymkode: f38e4...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 En av de første datene med en fyr, det endte med sex. Han slet med å komme, jeg kom ikke, men var ferdig. Det fungerte ikke helt gir meg. Men han skulle komme, samme faen hva. Han lurte på om jeg kunne suge han, ok. Så sier han, slikk lengre ned på pungen. Det var ikke langt nok ned, jeg måtte slikke lengre bak, i stjerna. Totalt uaktuelt så tidlig i noe som ikke er et forhold. Jeg er ikke prippen og kunne gjort det med en jeg var glad i, men dette ble for mye preferanser på første forsøk. Han klarte å runke seg til å komme til slutt, da var han så stolt over "massen" som hadde kommet på magen. Så ikke han igjen. En annen inviterte meg på besøk, 2. treff ca. Der satt det 3-4 kompiser og de hadde fest. Jeg ble ikke spurt om jeg ville ha noe å drikke, ikke vann en gang. En av kompisene lurte på om jeg ikke hadde med meg drikke. Jeg viste ikke at det var fest en gang. Etter å ha vært der et par timer kunne en av dem avse en øl. Jeg takket nei og kjørte hjem i stede. Anonymkode: 7cc5a...40b 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 Ble kjent med en mann på tinder. Han bodde egentlig et godt stykke unna, men fordi han jobbet langs den nye e6 i Mjøsområdet i ukedagene fikk vi match. (jeg bor i en av mjøsbyene) Vel, fikk mld av han en fredagskveld om at han var på byen med en kompis, hvis jeg hadde lyst til å komme å hilse på. Takket ja til det. Når jeg fikk lokalisert de trodde jeg for det første at kompisen hans var tinder flørten min, og for det andre hadde han løyet om hvordan han så ut. Jeg er 169 cm og han sa til meg at han var 175. Vel - han var hvertfall 5 cm lavere enn meg om ikke mer. Jeg er ikke en som dømmer folk etter utseendet overhodet men han var mye rundere enn det tinder bildene viste. Rett og slett stutt-tjukk. Dårlig ånde hadde han også og det merket jeg selv om vi hadde et ganske stort bord mellom oss. Jeg bestemte meg (dum som jeg var) å prøve å kose meg og gjøre det beste ut av kvelden. Begynte å bli ganske full og tinderfyren ble bare mer og mer klengete. Satt med armen rundt meg mens han rangerte damer sammen med kompisen sin. Kom det en dame forbi med store pupper så så de på hverandre og bare "håhåhåhåHÅHÅ!!" Herregud. Etter noen flere runder med øl begynte jeg å se dobbelt, og bestemte meg for å gå hjem. Han spurte meg om når vi kunne treffes igjen, jeg sa at kvelden hadde vært hyggelig men at det nok ikke kom til å bli noe mer enn dette. Da sa han bare ok, så jeg gikk. Når jeg hadde kommet utenfor lokalet kom han springende ut og ropte etter meg. Kom bort til meg, så sa han: "bare en liten ting til slutt". Så snudde han seg og slapp en diger promp mot meg før han gliste og gikk inn igjen. For en dust.. Anonymkode: bb184...cb4 26
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Lær deg å danse. 2. Ta henne i hånda og dra henne med ut på dansegulvet når du er tom for ting å snakke om. 3. Dra henne av dansegulvet igjen hvis det har vært kjemi, kyss henne. 4. Vær direkte. Si klart hva du vil. Anonymkode: f38e4...e2e Haha, feil tråd 😣 Anonymkode: f38e4...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble kjent med en mann på tinder. Han bodde egentlig et godt stykke unna, men fordi han jobbet langs den nye e6 i Mjøsområdet i ukedagene fikk vi match. (jeg bor i en av mjøsbyene) Vel, fikk mld av han en fredagskveld om at han var på byen med en kompis, hvis jeg hadde lyst til å komme å hilse på. Takket ja til det. Når jeg fikk lokalisert de trodde jeg for det første at kompisen hans var tinder flørten min, og for det andre hadde han løyet om hvordan han så ut. Jeg er 169 cm og han sa til meg at han var 175. Vel - han var hvertfall 5 cm lavere enn meg om ikke mer. Jeg er ikke en som dømmer folk etter utseendet overhodet men han var mye rundere enn det tinder bildene viste. Rett og slett stutt-tjukk. Dårlig ånde hadde han også og det merket jeg selv om vi hadde et ganske stort bord mellom oss. Jeg bestemte meg (dum som jeg var) å prøve å kose meg og gjøre det beste ut av kvelden. Begynte å bli ganske full og tinderfyren ble bare mer og mer klengete. Satt med armen rundt meg mens han rangerte damer sammen med kompisen sin. Kom det en dame forbi med store pupper så så de på hverandre og bare "håhåhåhåHÅHÅ!!" Herregud. Etter noen flere runder med øl begynte jeg å se dobbelt, og bestemte meg for å gå hjem. Han spurte meg om når vi kunne treffes igjen, jeg sa at kvelden hadde vært hyggelig men at det nok ikke kom til å bli noe mer enn dette. Da sa han bare ok, så jeg gikk. Når jeg hadde kommet utenfor lokalet kom han springende ut og ropte etter meg. Kom bort til meg, så sa han: "bare en liten ting til slutt". Så snudde han seg og slapp en diger promp mot meg før han gliste og gikk inn igjen. For en dust.. Anonymkode: bb184...cb4 Du får trøste deg med at han er sikkert fortsatt singel! Anonymkode: f1213...efc 13
SardintrollReturns Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 En som stadig klødde seg i skrittet mens vi var ute. Han prøvde ikke å være diskre heller. Du kan si jeg mistet matlysten når han tar en pommes frites, krafser i skrittet, tar en ny pommes frites osv. Det ble ikke oss for å si det sånn. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 Jeg kom hjem til en fyr jeg jobbet med da jeg var 19, han var rundt 30 og jeg var sååå forelsket. Han villa ha meg han så han ba meg hjem til seg.. det var hyggelig og vi drakk litt vin og pratet . Skulle låne toalettet og der seg på badekaret i hjørnet ligger en ganske stor kniv med endel blod på. Jeg syns det var ekkelt. Jeg dro hjem. Ikke noe sex der. Nå hadde jeg sikkert reagert annerledes😂 Anonymkode: 0b408...24f 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom hjem til en fyr jeg jobbet med da jeg var 19, han var rundt 30 og jeg var sååå forelsket. Han villa ha meg han så han ba meg hjem til seg.. det var hyggelig og vi drakk litt vin og pratet . Skulle låne toalettet og der seg på badekaret i hjørnet ligger en ganske stor kniv med endel blod på. Jeg syns det var ekkelt. Jeg dro hjem. Ikke noe sex der. Nå hadde jeg sikkert reagert annerledes😂 Anonymkode: 0b408...24f Hvordan hadde du reagert i dag???? Kan ikke komme på en normal grunn til å ha en blodig kniv i badekaret Anonymkode: 2ecc2...66c 13
Oppgitt78 Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hadde du reagert i dag???? Kan ikke komme på en normal grunn til å ha en blodig kniv i badekaret Anonymkode: 2ecc2...66c Kanskje han akkurat hadde stykket opp julegrisen? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble kjent med en mann på tinder. Han bodde egentlig et godt stykke unna, men fordi han jobbet langs den nye e6 i Mjøsområdet i ukedagene fikk vi match. (jeg bor i en av mjøsbyene) Vel, fikk mld av han en fredagskveld om at han var på byen med en kompis, hvis jeg hadde lyst til å komme å hilse på. Takket ja til det. Når jeg fikk lokalisert de trodde jeg for det første at kompisen hans var tinder flørten min, og for det andre hadde han løyet om hvordan han så ut. Jeg er 169 cm og han sa til meg at han var 175. Vel - han var hvertfall 5 cm lavere enn meg om ikke mer. Jeg er ikke en som dømmer folk etter utseendet overhodet men han var mye rundere enn det tinder bildene viste. Rett og slett stutt-tjukk. Dårlig ånde hadde han også og det merket jeg selv om vi hadde et ganske stort bord mellom oss. Jeg bestemte meg (dum som jeg var) å prøve å kose meg og gjøre det beste ut av kvelden. Begynte å bli ganske full og tinderfyren ble bare mer og mer klengete. Satt med armen rundt meg mens han rangerte damer sammen med kompisen sin. Kom det en dame forbi med store pupper så så de på hverandre og bare "håhåhåhåHÅHÅ!!" Herregud. Etter noen flere runder med øl begynte jeg å se dobbelt, og bestemte meg for å gå hjem. Han spurte meg om når vi kunne treffes igjen, jeg sa at kvelden hadde vært hyggelig men at det nok ikke kom til å bli noe mer enn dette. Da sa han bare ok, så jeg gikk. Når jeg hadde kommet utenfor lokalet kom han springende ut og ropte etter meg. Kom bort til meg, så sa han: "bare en liten ting til slutt". Så snudde han seg og slapp en diger promp mot meg før han gliste og gikk inn igjen. For en dust.. Anonymkode: bb184...cb4 😂😂😂 Anonymkode: 64bf1...ad9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Ikke slik ekkelt, men han vi utvekslet nummer på nattklubb (en del år siden nå da) da jeg hadde spritbriller og han var sinnsykt kjekk da. Han ville ikke møtes på kafeene jeg foreslo, så det ble en mer skjult en. Han sa han hadde ikke noe facebook. Men jeg søkte han opp da jeg fant navnet hans på 1881. Han var visst gift. Anonymkode: dd41d...7df 2
bandit Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 Møtte en dame fra et nettsted. Vi spiste middag og jeg så når hun fikk på do at hun var litt våt i skrittet. Tonen var god og vi gikk hjem til meg. Det ble litt klining og beføling fra begge. Jeg tok hånden ned i skrittet og kjente at det var veldig vått. Jeg tenkte at hun var ekstremt kåt. Så jeg sa «du var god og våt». Hvor hun da svarte «jeg hadde gruppesex før jeg møtte deg»... Kanskje ikke veldig ekkelt, men likevel... 14
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #20 Skrevet 14. september 2019 På 9.9.2019 den 19.35, bandit skrev: Møtte en dame fra et nettsted. Vi spiste middag og jeg så når hun fikk på do at hun var litt våt i skrittet. Tonen var god og vi gikk hjem til meg. Det ble litt klining og beføling fra begge. Jeg tok hånden ned i skrittet og kjente at det var veldig vått. Jeg tenkte at hun var ekstremt kåt. Så jeg sa «du var god og våt». Hvor hun da svarte «jeg hadde gruppesex før jeg møtte deg»... Kanskje ikke veldig ekkelt, men likevel... 😰🤢 Anonymkode: 2ecc2...66c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå