AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Hei, jeg visste ikke hvor å plassere dette, for det har både med kropp, trening og kosthold å gjøre. Før jeg ble gravid, fylte brystene mine nesten en b cup, da jeg ble gravid og ammet i to år, fylte de b cup helt. Jeg hadde skikkelig fine pupper. Nå når jeg er ferdig er det a cup og brystene ser ut som da jeg var 13. Altså, jeg er liten og spinkel, så det passer heldigvis sammen, men det er surt likevel. Fyller ingen bh og må kjøpe på barneavdelingen. 😐 Uansett. Burde jeg legge på meg for å få større pupper? Slanke meg så puppene ser større ut? Finnes det noe treningsøvelser for å få dem til å se større ut? Vil jo bli gravid igjen, så kirurgi er vel ikke helt greit enda.. Anonymkode: ddffc...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 jeg synes små pupper er sexy. Anonymkode: 20137...abd 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Bilde sier mer enn 133 ord. Anonymkode: bd89b...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Jeg elsker små pupper 😊 Anonymkode: f2f86...849 1
Gjest Villfisker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Trøst deg med at du ikke får hengepupper når du blir eldre
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Lol 😂 Men det var ikke svar på spm.. Anonymkode: ddffc...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Det er jo små pupper som er finest! Elsker å ha små pupper:) Anonymkode: 0b03f...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Villfisker skrev: Trøst deg med at du ikke får hengepupper når du blir eldre Hehe joda, om ikke det blir små sveler.. 😂 Det er jo hyggelig å høre at noen synes det er fint med små pupper. Det hjelper litt på selvtilliten, tusen takk ❤️ Når jeg står ved siden av andre på min alder, eller min niese på 14..og jeg ser ut som en unge, det er ikke veldig moro når jeg sjøl er 30. Hadde vært hyggelig med litt voksne former..😂 Anonymkode: ddffc...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 Prøv å legge på deg litt! Å tape vekt er nok ikke veien å gå. Min erfaring er at puppene da er det første som forsvinner. Små pupper er fint! Og det er praktisk. For all del: fall aldri for fristelsen for plastisk kirurgi. Jeg gjorde det for mange år siden, da jeg pga sykdom ble undervektig og puppene nærmest forsvant. Jeg opplevde mye smerter og etter kort tid begynte de å kapsle seg. Etter hvert var det ene implantatet helt deformert og hardt, og det så ikke bra ut. Jeg besluttet å fjerne hele skiten, og har ikke angret en dag! De ekte puppene er små, men større enn de er, siden jeg har fått sykdommen under kontroll, og heldigvis lagt på meg flere kilo. Også er de supermyke! Og jeg kan øigge på magen! Eneste jeg angrer på nå, er at jeg var så dum å tukle med kroppen min. Arrene forsvinner aldri, og så mange år med smerter var det overhodet ikke verdt. Prøv å være glad i deg selv som du er. Silikonpupper er sjelden pent, gir desverre relativt ofte problemer, og varer ikke evig. Det sies at dagens implantater skal vare livet ut, men det er en sannhet med store modifikasjoner. Det anbefales uansett å bytte dem ut etter 10-15 år. Og husk, kapsel er noe kroppen selv vil lage rundt protesen hos alle som legger inn implantater. Hvor tykt dette vevet blir er individuelt. Hos mange blir det såpass tykt at det gir smerter og deformasjon, ig det vil du ikke ha. Dette, samt smertefullt arrvev i inngangssnittene under brystene, gjorde f.eks at jeg ikke kunne gjennomføre mammografi. Anonymkode: d1235...bb3 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å legge på deg litt! Å tape vekt er nok ikke veien å gå. Min erfaring er at puppene da er det første som forsvinner. Små pupper er fint! Og det er praktisk. For all del: fall aldri for fristelsen for plastisk kirurgi. Jeg gjorde det for mange år siden, da jeg pga sykdom ble undervektig og puppene nærmest forsvant. Jeg opplevde mye smerter og etter kort tid begynte de å kapsle seg. Etter hvert var det ene implantatet helt deformert og hardt, og det så ikke bra ut. Jeg besluttet å fjerne hele skiten, og har ikke angret en dag! De ekte puppene er små, men større enn de er, siden jeg har fått sykdommen under kontroll, og heldigvis lagt på meg flere kilo. Også er de supermyke! Og jeg kan øigge på magen! Eneste jeg angrer på nå, er at jeg var så dum å tukle med kroppen min. Arrene forsvinner aldri, og så mange år med smerter var det overhodet ikke verdt. Prøv å være glad i deg selv som du er. Silikonpupper er sjelden pent, gir desverre relativt ofte problemer, og varer ikke evig. Det sies at dagens implantater skal vare livet ut, men det er en sannhet med store modifikasjoner. Det anbefales uansett å bytte dem ut etter 10-15 år. Og husk, kapsel er noe kroppen selv vil lage rundt protesen hos alle som legger inn implantater. Hvor tykt dette vevet blir er individuelt. Hos mange blir det såpass tykt at det gir smerter og deformasjon, ig det vil du ikke ha. Dette, samt smertefullt arrvev i inngangssnittene under brystene, gjorde f.eks at jeg ikke kunne gjennomføre mammografi. Anonymkode: d1235...bb3 Srørre enn de var skulle det stå! Anonymkode: d1235...bb3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å legge på deg litt! Å tape vekt er nok ikke veien å gå. Min erfaring er at puppene da er det første som forsvinner. Små pupper er fint! Og det er praktisk. For all del: fall aldri for fristelsen for plastisk kirurgi. Jeg gjorde det for mange år siden, da jeg pga sykdom ble undervektig og puppene nærmest forsvant. Jeg opplevde mye smerter og etter kort tid begynte de å kapsle seg. Etter hvert var det ene implantatet helt deformert og hardt, og det så ikke bra ut. Jeg besluttet å fjerne hele skiten, og har ikke angret en dag! De ekte puppene er små, men større enn de er, siden jeg har fått sykdommen under kontroll, og heldigvis lagt på meg flere kilo. Også er de supermyke! Og jeg kan øigge på magen! Eneste jeg angrer på nå, er at jeg var så dum å tukle med kroppen min. Arrene forsvinner aldri, og så mange år med smerter var det overhodet ikke verdt. Prøv å være glad i deg selv som du er. Silikonpupper er sjelden pent, gir desverre relativt ofte problemer, og varer ikke evig. Det sies at dagens implantater skal vare livet ut, men det er en sannhet med store modifikasjoner. Det anbefales uansett å bytte dem ut etter 10-15 år. Og husk, kapsel er noe kroppen selv vil lage rundt protesen hos alle som legger inn implantater. Hvor tykt dette vevet blir er individuelt. Hos mange blir det såpass tykt at det gir smerter og deformasjon, ig det vil du ikke ha. Dette, samt smertefullt arrvev i inngangssnittene under brystene, gjorde f.eks at jeg ikke kunne gjennomføre mammografi. Anonymkode: d1235...bb3 Tusen takk for at du fortalte meg dette, har aldri tenkt noe særlig på konsekvensene rundt det. Jeg er for at alt burde være naturlig, men så er det jo unntak.. Og når du skriver dette, så tenker jeg at silikon er jo en helt annen type operasjon enn plastisk kirurgi i ansiktet f. Eks med en skjev nese.. Jeg er glad du bestemte deg for å ta dem ut og at du har det bedre nå ❤️ klem til deg Anonymkode: ddffc...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du fortalte meg dette, har aldri tenkt noe særlig på konsekvensene rundt det. Jeg er for at alt burde være naturlig, men så er det jo unntak.. Og når du skriver dette, så tenker jeg at silikon er jo en helt annen type operasjon enn plastisk kirurgi i ansiktet f. Eks med en skjev nese.. Jeg er glad du bestemte deg for å ta dem ut og at du har det bedre nå ❤️ klem til deg Anonymkode: ddffc...c51 Tusen takk! Anonymkode: d1235...bb3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 Spiller det noen rolle da? Det er meningen at folk skal være forskjellige og se forskjellige ut. Man er som man er. Anonymkode: 9444f...9a0 3
Gjest Villfisker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe joda, om ikke det blir små sveler.. 😂 Det er jo hyggelig å høre at noen synes det er fint med små pupper. Det hjelper litt på selvtilliten, tusen takk ❤️ Når jeg står ved siden av andre på min alder, eller min niese på 14..og jeg ser ut som en unge, det er ikke veldig moro når jeg sjøl er 30. Hadde vært hyggelig med litt voksne former..😂 Anonymkode: ddffc...c51 Haha 😂 små sveler faktisk. De er nå uansett mindre i veien den dagen du blir eldre
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 Jeg er 34, to barn født og ammet. Mine var flate og "tomme" i flere år etter minste sluttet å amme, nå er yngste 8 år og puppene mine er snertne og helt fine så lenge vekta ikke går ned. Bruker 75b og er slank og lett😉 ikke bekymre deg! Anonymkode: 7623e...f29 2
Pal Fungi Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 Ikke noe galt med a-cup, det bruker jeg også
Gjest Ishm Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 Jeg har alltid hatt kjempe store bryst. D cup. Siden jeg er slank ser de ekstra store ut. (Ikke flat mage, men heller ikke henge mage). folk misunner meg hele tiden men dette er utrolig slitsomt! ryggsmerter, jeg får ikke løpe heller. Liker ikke å bøye meg for da faller brystene ut av bhen... ønsket jeg heller hadde små bryst for å være helt ærlig
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Se på Kate Hudson, hun er jo kjempeflott og har små. Tror det er en løsning for brystforstørrelse å flytte eget fett. Suge det ut ett sted, sprøyte det inn i brystene. Får ikke gigapupper, men kan gå opp en cupstørrelse. Se om du finner noe på det? Anonymkode: e93cc...7a8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 Jeg har også små pupper. De var mer fyldige da jeg var gravid og ammet, men nå er de mer "tomme". Er i tillegg smal rundt ryggen, bruker 70 A, og det har faktisk blitt vanskelig å få tak (med mindre det er sånne typiske "min første BH" med Minni mus på), nesten alt begynner på 75 i omkrets. Er slank og synes de passer til kroppen min, selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot å få LITT større. Anonymkode: 13c8e...d93
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 Blir vanskelig å se kreft i bryst av silikon Anonymkode: 07ebe...147
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå