AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jeg ønsker å overraske noen med en weekendtur til en storby men denne personen har dårlig helse (dårlig i pusten). Hvilken by kan man reise til hvor det er enkelt å ta seg frem til hovedattraksjoner? Byen trenger ikke å være så himla stor med andre ord. Har selv tenkt litt på Edinburgh eller Tallinn. Men Tallinn har jeg vært i og synes den kanskje var litt kjedelig.. Tips mottaes med takk 😊 Anonymkode: df0b4...b0c
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker å overraske noen med en weekendtur til en storby men denne personen har dårlig helse (dårlig i pusten). Hvilken by kan man reise til hvor det er enkelt å ta seg frem til hovedattraksjoner? Byen trenger ikke å være så himla stor med andre ord. Har selv tenkt litt på Edinburgh eller Tallinn. Men Tallinn har jeg vært i og synes den kanskje var litt kjedelig.. Tips mottaes med takk 😊 Anonymkode: df0b4...b0c Edinburgh er rimelig bratt, og passer kanskje dårlig for en som er dårlig i pusten?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 14 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Edinburgh er rimelig bratt, og passer kanskje dårlig for en som er dårlig i pusten? Ok, visste ikke at det var bratt 😊 Leste bare at det var en hovedgate på litt over 1 km og at det var et slott i nærheten så tenkte at det virket overkommelig. Anonymkode: df0b4...b0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå